Jednodenné zrušenie linky 34 (26.10.2012)

Autobusy budú nahradené predĺženou električkovou linkou 8.

Z dôvodu potreby zabezpečenia náhradnej dopravy počas výluky električiek v Rači bude v piatok 26. októbra 2012 obmedzená aj autobusová doprava. Linka 34 v tento deň nebude premávať a čiastočnú náhradu za ňu zabezpečí predĺžená električková linka 8, ktorá bude premávať až do Dúbravky a posilní tak linky 4 a 5. Pri ceste z Dúbravky do centrálnych a východných častí mesta odporúčame využiť výlučne električkovú dopravu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: janula #89:
To sa zial musis obratit na dopravny podnik. Ten disponuje datami o tom co kedy bude jazdit pocas vyluk a len ked ich doda moze imhd nieco robit.
Ked date vyluku autobusu alebo ineho spoja, treba tento fakt aj zohladnit v cestovnych poriadkoch. Nie kazdy si cita aktuality, iba si vyhlada spoj a spolieha sa na spoje ktore im system vygeneruje. Neskor zisti ze dany spoj nepremava z dovodu vyluky. To je take tazke vylucit taky spoj z cestovnych poriadkov?
Reakcia na: jaja16 #86:
My sme nic neposilnovali, ale DPB. A dalo sa aj inac cestovat ako cez Patronku.
Reakcia na: navstevnik9 #83:
Ty si ale mudrlant. Tie vozy boli stiahnute z nosnych petrzalskych liniek 93, 95. Tak sa spamataj. Ked nevies ako to funguje, tak sa nestazuj.
Je pekne, ze ste posilnili elektrickovu dopravu, ale my ostatni, ktori cestujeme cez Patronku sme si to dnes fakt uzili. Nie vsetci sa dostali do autobusu. Ci uz rano z Dubravky o 5:40, ale aj po obede na ceste domov. Dufam, ze sa takato situacia nebude opakovat, alebo ze si to druhy krat "uzije" ina mestska cast.
Reakcia na: navstevnik9 #83:
Predpokladám, že tie autobusy na zmluvnej doprave boli stiahnuté z iných liniek, kde tým pádom chýbali. A interval na X3 bol taký kvôli zápcham a zdržaniu vozidiel.
Reakcia na: navstevnik9 #83:
A už vôbec nehovorím o tom, že v čase špičky mala X3 interval medzi spojmi 20 min!
Hlavná vec, že má dopravný podnik dostatok autobusov na to, aby robil zmluvnú dopravu Železničnej spoločnosti kvôli zrážke vlakov. Dokonca to bol mercedes čo som videl ako náhradnú(zmluvnú) autobusový dopravu pre železnice! A na X3 jazdia staré šunky. To je teda úroveň!
Ziadna vyhra cestovat z mesta predlzenou linkou 8!Ved to je pol dna ?:-D a to nehovorim ze mam cestovat z race do dubravky elektrickou!Hroza.To radsej autom pojdem alebo ine spoje vyuzijem
este ze sem pravidelne chodievam.. uz som si to isiel rezat na zastavku do saratova... to by som sa zas nacakal.. 🙂
Najviac ziskala KV. tolko elektriciek tu uz davno neprudilo ? vyluka v raci by mohla byt kazdy den ? ?
Reakcia na: stazka #78:
1 z 2 liniek? To akoze tam nie je nic ine? Ziadny iny autobus, ziadna ina elektricka, nic?
Naozaj by ma zaujímalo prečo nebola použitá linka z Petržalky. Tam je najviac spojov. Ale zobrať jednu z dvoch liniek z Dúbravky to musel vymyslieť naozaj študovaný človek. Dnes ráno som sa snažila dostať z Dúbravky a poviem, že by si to mal skúsiť aj ten kto to vymyslel a mal by sa pred ľudmi priznať, že to bol jeho nápad , aby si to užil aj on.
Mozno tomu nerozumiem, ale chcel by som sa spytat, ci niekto nevie, ze preco sa nemohla tato vyluka konat o tyzden, ked budu prazdniny + predlzeny vikend pre 1/2 Bratislavy...
Reakcia na: schumino #75:
A aký by to malo efekt, ak je potrebné za 3 dni zrekonštruovať 120-metrový úsek obojsmerne, vrátane podložia?
Reakcia na: MiroBA #55:
To by DPB musel najprv rozmýšlať, zabezpečiť takú vyhybku a hlavne mat financie.
Reakcia na: AAA #73:
? . Jááj, výpravca (či ten čo robí služby) deň vopred nevie piatkovým vodičom L2 povedať - máte free.
Reakcia na: Petto #72:
Skôr ide o to, že by niekto musel trochu pracovať (meniť vodičom služby a pod.) a máme predsa § všetcisúnaobede.
Ten 1 piatok (zajtra )sa mohla zrusit aj L2 , ved L5 bude takmer identicky trasovana + aj vyssia kapacita vdaka duplakom, no ci by to cestujuci pochopili . Z Obchodnej bude do KV a Dubravky pomahat aj L8. No asi radsej menej nasierat ludi
Reakcia na: MatejBA #70:
"neurobit nic pre posilnenie dopravy, vsak lebo maju elektricky, ktore chodia viac prazdne ako plne z Dubravky a posilnit ich netreba." vieš čo, choď sa zajtra ráno postaviť do Dúbravky na niektorú zastávku (napr. Švantnerova, Damborského a najlep. Lispkého) a choď to vysvetlovať cestujúcim.
A pozri si mapu a zistíš, že električky nie sú náhradou za L34, lebo majú úplne inú trasu.
A ešte choď na zastávku Dubová, lebo na tejto zastávke sa ľudia do L83 asi nebudú mať šancu dostať. Proste toto riešenie DPB je absolútne zlé.

"A na tuto temu s tebou koncim, lebo uz zacinas slovickarit a hrat sa na dotknuteho, ako ti ublizujem (a tak diskusia smeruje iba k flame a urazkam (tentoraz skutocnym nie vymyslenym))" mne neubližuješ, ale osočovať si ma začal ty. Ja nikdy nikoho v diskusiach neosočujem (nenazývam ho hysterikom ako si ty nazval mňa) ale urážať sa nenechám. KONIEC.
Reakcia na: derik #69:
Polovica sa uberie z 34/83, ale zdvojnasobi sa kapacitnejsia doprava (elektricka). A 1 den tou rozheganou elektrickou ludia preziju.

A ty mi nevrav nic o chapani pisaneho textu (viz tvoje prve prispevky).

Ja si myslim, ze DPB to vyriesil v ramci moznosti a co najmenej bolestivo (tym, ze sa nejazdi do Race elektrickou, ostali vozy a vodici elektriciek, tak posilnili to, co chcu nazyvat nosnym systemom, ktory by ludia mali primarne vyuzivat + jedinym riesenim, kde maju dost vodicov a vozidiel pre vyluku). Mohol sa kludne na to aj vykaslat, zobrat vozy z L34 tak ci tak a neurobit nic pre posilnenie dopravy, vsak lebo maju elektricky, ktore chodia viac prazdne ako plne z Dubravky a posilnit ich netreba.

A na tuto temu s tebou koncim, lebo uz zacinas slovickarit a hrat sa na dotknuteho, ako ti ublizujem (a tak diskusia smeruje iba k flame a urazkam (tentoraz skutocnym nie vymyslenym))
Reakcia na: MatejBA #68:
"Z polovice tvojich prispevok, ktore pises, vyznieva, ze nech sa v celom meste ubere kapacita, lebo Dubravka. Boha, vsak vam tam bude elektricka jazdit kazde 2 minúty" - prosím Ťa, keď už reaguješ na moje príspevky tak ich dobre čítaj, v príspevku #62 som Ti napísal, že je necestujem z Dúbravky, a nevieš odkiaľ cestujem (takže si prestaň láskavo domýšľať) a teda môj návrh sa môže týklať aj mňa. A ty mi chceš povedať, že je rozumné ubrať 50% z kapacity na trase liniek 34,83? Mne sa teda zdá lepšie ubrať jeden spoj na linke s 5min intervalom (namiesto 12 ich pôjde za hodinu 11 samozrejme v závislosti od dĺžky trasy).

Čo sa týka L133, bol to návrh, ako získať nejaké vozy. A to skrátenie som navrhol preto, aby Dlhé Diely nestratili na kapacite (pretože predpokladám, že tam je to ráno dosť problém). Keby mal DPB dostatok trolejbusov, mohli na ten jeden deň L133 úplne zrušiť a posilniť L33. Ale viem, že DPB má problémy aj s trolejbusmi.

"Ak to nezvládajú súčasní zamestnanci na DPB (predpokladám odboru riadenia dopravy - nepoznám org. štruk.)" asi nechápeš písanému textu, v tejto vete nespomínam vodičov-zamestnancov ale zamestnancov, ktorí majú na starosti riadenie dopravy a neviem aký odbor to má na starosti lebo nepoznám organizačnú štruktúru DPB.

A ešte v príspevku #61 tvrdíš "Nemozes chciet, aby ti vodic jazdil 12 hodin bez prestavky na 2 autobusoch zaroven len aby si bol spokojny." čo tiež neviem odkiaľ si zobral, lebo ja som nikde nepísal, že nútim vodičov jazdiť 12 hodín bez prestávky. Takže opakujem, nedomýšľaj si.
Reakcia na: derik #63:
Z polovice tvojich prispevok, ktore pises, vyznieva, ze nech sa v celom meste ubere kapacita, lebo Dubravka. Boha, vsak vam tam bude elektricka jazdit kazde 2 minuty (L5 4min, L4 8min, L8 8min). A kym KV zenu do elektriciek, tak zrazu v Dubravke je elektricka fuj? Logika je kde?

Ku kozam - navrhujes riesenie, ze ludia nastupia do L133 a zrazu autobus konci na Molecke. Co docielis? Pizdung ako mas ty a L34. Cize miesto navrhnutia zrusenia celej 133 na 1 den (menej zle riesenie) navrhnes sotovinu storocia (skratenie po molecku - viac zle riesenie).

Re #62 : "3. Ak to nezvládajú súčasní zamestnanci na DPB (predpokladám odboru riadenia dopravy - nepoznám org. štruk.), tak ich treba vymeniť za schopných. Pretože toto len totálny Magor mohol vymyslieť, ktorý zjavne nemá prehľad."

A ano si hysterik. Zobralo sa totiz najmenej zle riesenie ake bolo k dispozicii. Malo sa ubrat na Petrzalke bez nahrady? Malo sa zobrat na Ruzinove bez nahrady? Ci Pod. Biskupiciach? DNV? V Dubravke sa da ten vypadok riesit elektrickou, kdezto inde by si iba doslova posral cestovanie inym na ukor Dubravky (a to by uz ako bolo fer, hej?). Takze prestan plakat, vytlac par plagatikov a pomoz inym spolucestujucim a povedz im co a ako (ak chces tak iniciativne kricat popri tom ako je DPB zly a neschopny).

A samonasieras sa a urazas sa sam, lebo si hystericky.
Mike ked si zastavas tento super genitalny krok DPB tak ja ti kludne prenecham na piatok 83/1 pobede a mozes to tam v praxi aplikovat vysvetlenie preco to tak urobil DPB
Reakcia na: derik #62:
Píše sa vodičoV a nie vodičoU, sorry strašne mi to bije do očí.
Osobne to vidím tak, že tou električkou oveľa viac ľudí ako v bežný deň nepôjde a všetci sa budú tlačiť do 83, lebo:
1. DPB v zásade nulovo informuje,
2. ak by aj neplatilo 1, tak cestujúcim vždy trvá kým si na novinky zvyknú,
3. cestujúci nie je tovar, substrát, ktorému sa nalinkuje, ty pôjdeš obchádzkou cez celé mesto a bodka. Každý cestujúci sa bude snažiť nacpať do 83 a radšej možno počká na ďalšiu ako by mal ísť električkou.
Hmmm, celkom funkčné, aj keď trochu "bypass" riešenie no len do chvíle, pokým budú funkčné električky na trase Nám. Ľ. Štúra - Pri Kríži. Ak by sa v piatok nedajbože niečo dlhotrvajúcejšie na tomto úseku stalo, potom ešte len bude sranda. ?
Reakcia na: MatejBA #60:
Prosím Ťa, presne mi napíš odkiaľ si prišiel na toto tvrdenie: "a mam pocit, ze sa riadis heslom ak mne skapala koza, nech susedovi skapu 2", lebo prepáč urážať sa nenechám.
Reakcia na: MatejBA #61:
Hysterik si akurát tak ty. Napíš mi presne, v ktorom príspevku som nadával na vodičou a potom sa vyjadruj. Na som na vodičou vôbec nenadával. Ja nadávam na toho, kto to vymyslel a opakujem tá VÝLUKA SA MOHLA ZAČAŤ PO RANNEJ ŠPIČKE a všetci ste tu veľmi múdry ale zjavne necestujete ráno z Dúbravky takže neviete o čom je reč. Ani ja necestujem ale poznám to, len pár krát do roka cestujem, takže viem aké to tam je bežne nieto keď nebude premávať L34.
Reakcia na: derik #29:
Ty si obycajny hysterik! Ak nezvladaju vodici jazdit ako chces ty, tak asi preto ze ZAKON a NEDOSTATOCNY POCET. Nemozes chciet, aby ti vodic jazdil 12 hodin bez prestavky na 2 autobusoch zaroven len aby si bol spokojny. Mate elektricky? Mate. Posilnia ich? Posilnia. Tak prestan plakat! 1 den nikoho nezabije!
Reakcia na: derik #25:
Genius, to radsej rovno zrusit 133 (a mam pocit, ze sa riadis heslom ak mne skapala koza, nech susedovi skapu 2) na ten 1 den ako to komplikovat este vacsimi kravinami ako sa deju z hlavy DPB.
Reakcia na: petoo #58:
Veď to len koľko to takto vydrží ?
Reakcia na: Luxor884 #57:
problem asi nebude s vozmi asi by sa našli aj nejake klbove vrakosy , len čo ked na nich nemá kto jazdiť
Nech mi nikto nehovorí že sa tam nemôžu dat aspoň krátke vozy, aj ked by to nebola výhra ale aspoň niečo.
Vy z toho robíte takú vedu. Ide o jeden deň, aj keď uznávam, mohli tú výluku dať na sobotu, nedeľu, pondelok. Jeden deň to snáď nejako všetci vydržíme. Aspoň bude sranda. ☺
No pekne sme sa v BA dopracovali, že už nie sú autobusy ani náhradnú dopravu. Kde sú tie časy keď mal DPB skoro 1000 autobusov.
Inak mohlo by už prísť tých 15 MBCC, už sú vyslovene nutnosť.
Inak by ma zaujímalo prečo DPB pri takýchto opravách elktričkových tratí nevyužíva výhybky "Kaliforňan"?
Tak by mohol jednu kolaj opravovať a druhá by bola v dotknutom úseku zatiaľ obojsmerná.
Inak z 90tich rokov si pamätám, že práve takto ako som popisal sa rekonštrovala trať Račianskej ulici po jednej kolaji.
To snáď nemyslia vážne a hlavne v piatok keď to chodí najviac vyťažené a to že posilnená L5 je náhrada môže povedať len niekto kto 34-ku nechodí (väčšina ľudí sa potrebuje dostať z bodu A do bodu B a nie ísť na okružnú jazdu húsenkovou drahou po BA) 34-ku využívaj hlavne ľudia ktorý sa potrebujú dostať z dúbravky na patrónku aby mohli prestúpi na medzimestské autobusy , na stanicu a ďalej vlakom , alebo do Petržalky s prestupom na 84 a ani na jedno z týchto miest sa električkou nedostanú takže neviem o akej náhrade sa hovorí . Druha vec je že väčšina ľudí sa o tom že 34ka nebude premávať dozvie až na zástavke (ináč dnes som nevidel na žiadnej zástavke kde stojí 34- ka žiadne info o tejto výluke) tím pádom aj tí ktorý by mohli isť električkou nakoniec pôjdu 83ku ktorá chodí spolu s 34 aj za normálnych okolností poriadne vyťažená (respektíve niekedy skôr preťažená) takže pôjdu spojom ktorý bude mať ráno 8-min. poobede 10-min. a mimo špičky 15 min. interval a na ktorej sú SORky takže stačí pár kufrov nejaký kočík a na piatej zastávke nezavrie dvere a o meškaní ani nehovorím ....

To že DP nemá respektíve nevie zabezpečiť autobusy a/alebo vodičov je problém len DP a cestujúcich by sa to nemalo vôbec dotknúť ,to že to riešia zrušením linky je chyba vedenia , skratka každá normálna firma by si v takomto prípade prenajala potrebne zariadenie aby mohla zabezpečiť objednávku čo v tomto prípade že by si od inej firmy prenajal autobusy aj s vodičmi (trebárs tak ako to bolo pred nedávnom s 15m vozidlami ) aby mohol splniť objednávku mesta na zabezpečenie prepravy obyvateľov . Samozrejme toto riešenie má jednu chybu a to že sme na slovensku a niekto by sa na tom určite riadne nabalil .
tu mate dalsiu posilu.
No 1 den hore-dole bez 34tky pocas prac.dna kedy byva statisticky najmenej ludi - no "hotova" katastrofa" , pritom kapacita bude ako tak zabezpecena s L5. Ale to ze z Race budu cestovat asi na streche v X3kach, to tu nikomu nevadi. Dubravka je boh ci co ? Na ten 1 den mohli kludne zobrat aj 133ku, mne osobne to nevadi - je mi jedno ci idem do roboty s L9 ci 133+50.

Bohuzial asi nijak inak to neslo. Zo vsetkych dole napadov tu nevidim nic zmyselnejsie ako navrhol DPB. A vynechat vybrane poradia na inych linkach ? To kde sme ! Staci ze vynechava poradia na nosnych 208,33.
Reakcia na: derik #37:
Rozumny navrh jediny je tvoj co vidim. 34tka mala zostat aspon rano v piatok. ? Bez ironie. Potom by sli rovno na X3 soferi s vozmi a soferi z rannej spicky 133 mohli ist poobede posilnit spicku na X3.
Reakcia na: TARKAN #48:
Preco chces rusit nosnu Petrzalsku linku,ked z Dubravky pojde kapacitna nahrada v podobe elektriciek. Tych 20 min. dlhsej prepravnej doby v pohode jeden den preziju.

Vyuzivaju to preto lebo tak boli nauceny este z cias expresov L104,105,106 a 101.Kto vtedy z centra chodil do Dubravky elektrickou? Dodnes co poznam ludi tam byvajucich tak pri ceste domov zo stretavky hladaju hlavne sposob ako sa dostat na Hodzovo nam alebo Zochovu a odtial L83. Dokonca aj ,ked je blizsie zastavka elektriciek napr.Jesenskeho.

Ja si myslím, že to zobratie jedného vozidla z viacerých liniek by nebola až taká katastrofa, keby sa to urobilo poriadne. Samozrejme, mali by to byť také linky, na ktorých nebývajú aj bez toho problémy, teda určite nie 68 a 98. Ale keby sa zobrali trebárs dva vozy z 94, jeden – dva z 34, jeden - dva z 95, bolo by to stále lepšie, ako odpáliť komplet jednu linku. Dve tretiny cestujúcich nebudú vedieť, že 34 nejazdí a možno budú aj polhodinu čakať na zastávke, kým im dopne (niektorí sú toho schopní). Keby aj zobrali dva vozy z 34 (tak aby to neboli poradia, čo idú po sebe), vznikla by 16-min diera, čo síce tiež nie je ideálne, ale lepšie sa to už vymyslieť nedá.
Osobne by som uplne odpalil 94 na jeden den a na 93 dal namiesto smejdov mercedesy...,
ist z Dubravky special usek Alexiho - Damborskeho elinou je adrenalin aj pre cestujuceho a mnohí prave pre to vyuzivaju 34 a 83 aj ked by nemuseli.....
Reakcia na: derik #44:
Ale oni MUSIA ist na ukor inej casti, inak sa to neda.
mozno napisem blbost...ale nebolo by ucinejsie zobrat kazdy druhy spoj z 94 a 34 ked uz tak???
Reakcia na: david1 #42:
"Hladam v tych tvojich 4 bodoch riesenie ako by si to urobil ty. " - neurobil by som takú hovadinu, že to budem robiť cez pracovný deň a keď už to tak veľmi potrebujú robiť aj cez pracovný deň tak aspoň cez rannú špičku ale až po nej. Poobedná nebýva až taká kritická ako ranná.

"Uber linku z inej casti mesta a napis samozrejme ako ju KAPACITNE nahradis v danej lokalite inou." ale presne toto urobili v Dúbravke, lebo L5 nemá rovnakú trasu (a ani zďaleka podobnú) ako L34. To je niečo také ako keby si chcel v Ružinove nahradiť L50 (v úseku Ružinov - mesto) električkou. Tiež má L50 inú trasu ako električka.
Reakcia na: Mike #41:
"potom vyhlásia ostatné časti že prečo sa rieši problém v Dúbravke na ich úkor" samozrejme že vyhlásia, ono ide o to a to tu stále opakujem, že problémy treba riešiť tak, aby nešli na úkor inej mestskej časti.
Reakcia na: david1 #42:
Skratka, jeho navrh je aby sa ubralo vsade inde len nie v jeho casti ignorujuc ze v jeho casti sa daju posilnit aspon elektricky, co inde nie je mozne.
Reakcia na: derik #29:
Hladam v tych tvojich 4 bodoch riesenie ako by si to urobil ty.
Si to v tom zhone a sprske argumentov zabudol dopisat.

Uber linku z inej casti mesta a napis samozrejme ako ju KAPACITNE nahradis v danej lokalite inou.


Ja som zase rad ,ze sa zacala robit uz davno prepotrebna rekonstrukcia ojazdenych usekov.
Ja a ani ostatny diskutujuci nemozeme zato ,ze zacali s tym na Racianskej a nie v Dubravke. Tam je vsak potreba komplet vymena zvrsku.

Samozrejme suhlasim z nevhodnostou nacasovania.Mohli to robit na Dusicky o tyzden neskor,ked bude mat polovica Bratislavy v piatok dovolenku a predlzia si vikend.

Reakcia na: derik #39:
Dočkajú. Projekt je, čaká sa na eurofondy. Ak to neschvália, bude to musieť dpb zafinancovať sám nejako. Na tej trati už hrozí zatvorenie. Keď tam bude DPB potrebovať autobusy na X5 Karlova Ves Dúbravka, potom vyhlásia ostatné časti že prečo sa rieši problém v Dúbravke na ich úkor, oni budú proti tomu aby zrušili (obmedzili) ich autobusovú linku a na X5 budú premávať 4 sory 10.5 a dve dlhé karosy...
A ešte sa dodá, že však tou extrémne pomalou električkou aj tak nikto necestuje a všetci chodia 34/83 na Patrónku a Predstaničné nám...
jasne, ze sa to prezit da ten jeden den, hoci pre mna je menej zbytocnou linkou 94 ked si uz mam vybrat medzi tymi dvomi, skor ide o tu informovanost, ktora asi bude naozaj nulova. myslim, ze ludia by kludne sli aj 5, keby o tom vedeli
Reakcia na: Mike #36:
A dočkajú sa aj Dúbravčania opravy električkovej trate? Aj oni si zaslúžia rovnako rýchlu električkovú dopravu ako Račania, platia rovnako drahé cestovné.
Reakcia na: Sharpay #35:
"Dúbravčania, ktorí sú zarytí odporcovia električky" predpokladám že toto si tvrdil o bežných dňoch.
Reakcia na: Mike #36:
Ale mňa nezaújma ani Rača ani Petržalka, tu ide o to, že hasením problému v Rači urobia problém v Dúbravke a ja riešim Dúbravku. Samozrejme, že treba náhradu. ALE CELÁ TÁ VÝLUKA MOHLA KĽUDNE ZAČAŤ PO RANNEJ ŠPIČKE a bolo by o problém menej.
Reakcia na: derik #34:
Tak ten jeden deň bude musieť časť cestujúcich z 34ky vstať o 20 minút skôr aby prišli do práce načas extrémne pomalou električkou.
Račania sa aj tak nezmestia do tej X3ky a ak aj náhodou už do prvého autobusu áno, tak všetci cezpoľní vystupujúci z vlakov na žst Vinohrady budú môcť pristúpiť na strechu a zadný nárazník.
Petržalčania to majú už aj bežné dni tak keď sa napr. nevypravia dve poradia 98mičiek posebe a tá ďalšia mešká na príchode na konečnú 27 min, čiže má už 11 min. po odchode z nej.
Reakcia na: derik #34:
tak si privstaneš ráno skôr. Pomalá električka je vždy lepšie riešenie ako žiadne. L5 bude mať v daný deň 4 min. interval, tak neviem o akej sardinkárni hovoríš. Nemôžeš to porovnávať s iným dňom, kedy L5 nemá 4 min. interval.
Reakcia na: Mike #30:
A vieš asi prečo? Si to niekedy vyskúšaj. Električka je extrémne pomalá, L34 si oveľa rýchlejšie na Rač. Mýte ako električkou, L83 si rýchlejšie na Hodžovom ako električkou na Obchodnej. Navyše tá sardinkáreň ráno z KV nie je nič príjemné.
Reakcia na: Sharpay #31:
"cestujúci, ktorí potrebujú na Patrónke prestupovať, môžu na linky 30, 37 prestúpiť aj pod mostom SNP." - trochu mešuge - asi to nebude časovo efektívne pre cestujúcich (dá sa to skrátiť prestupom na Lafranconi)

"tí ktorí potrebujú ísť na Predstaničné nám. môžu vystúpiť na Poštovej (prejsť podchodom a ísť na L93), alebo vystúpiť na Vysokej (a prestúpiť na LX13 - Kollárovo nám.)" - tiež dosť mešuge - časovo extrémne náročné - uvedom si, že ľudia potrebujú ráno načas prísť do práce / školy a predpokladám, že oznamy asi nevysia v autobusoch, na zastávkach, prípadne by bolo vhodné aj hlasové hlásenie v autobusoch L34 spustiť už dnes.

Toto je exemplárny príklad ako to DPB nezvláda, narýchlo robená výluka, neinformovanosť a cestujúcich majú absolútne na háku. Navyše tu vzniká obava pre cestujúcich do budúcnosti, že keď bude nejaká výluka električiek odskáču si to NEVINNÝ CESTUJÚCI z Dúbravky.
Reakcia na: Sharpay #31:
V #4 písal, že radšej mali nevypraviť po jednom vozidle na všetkých kĺbových linkách... ?
Reakcia na: derik #29:
1. L5 (4 min. interval) JE ČIASTOČNOU NÁHRADOU ZA L34.
- cestujúci, ktorí potrebujú na Patrónke prestupovať, môžu na linky 30, 37 prestúpiť aj pod mostom SNP.
- tí ktorí potrebujú ísť na Predstaničné nám. môžu vystúpiť na Poštovej (prejsť podchodom a ísť na L93), alebo vystúpiť na Vysokej (a prestúpiť na LX13 - Kollárovo nám.)
- tí čo prestupujú na Patrónke do L21 a L63, môžu vystúpiť na Trnavskom mýte /resp. Legionárskej (Krížna, L21)

DPB sa snažil zobrať autobusovú linku tam, kde ju aspoň čiastočne nahradí električková linka. L34 taká autobusová linka je. Nepovažujem to za dobré riešenie, ale aspoň sa snažia.
Kde inde, by si chcel zobrať autobusovú linku bez adekvátnej posily iného spoja?
Dúbravčania, ktorí sú zarytí odporcovia električky a za žiadnych okolností do nej nesadnú môžu ísť aj 23kou do Lamača a pri žel. stanici ísť na 63. Tá ich tiež dovezie na Predstaničné nám Franza Liszta.
Reakcia na: david1 #28:
1. L5 NIE JE NÁHRADOU ZA L34!!! Už si to uvedomte!!! Určite dosť ľudí cestuje do oblasti Predstaničného námestia a nie ďalej na východ, týmto ľuďom sa extrémne skomplikuje cestovanie, pretože nie všetci sa pomestia do L83 a prestupy z L5 sú časovo komplikované.

2. Tento problém nezavinili cestujúci z Dúbravky, ktorým ide DPB urobiť problémy na úkor hasenia problémov v Rači. Tá výluka sa mohla začať robiť v Piatok po rannej špičke, aby aspoň ranná špička (kedy je najväčší nápor na dopravu) nebola obmedzená.

3. Ak to nezvládajú súčasní zamestnanci na DPB (predpokladám odboru riadenia dopravy - nepoznám org. štruk.), tak ich treba vymeniť za schopných. Pretože toto len totálny Magor mohol vymyslieť, ktorý zjavne nemá prehľad.

4. Keď si taký veľký frajer, postav sa v piatok ráno o 07:15 na zastávku Lipského (predpokladám, že tam nebude žiaden oznam) a skús sa dostať do autobusu.
Reakcia na: derik #26:
Si precitaj este raz co som napisal.
Tak ,ked si expert vymysli ty nahradnu dopravu na Racianskej radiale s kapacitnou nahradou.

Predpokladam ,ze bude treba cca 15-20 vozov alebo vodicov v spicke na int.aspon 5 min.,ktory tam zvykol byt pri vylukach.

Na Racianskej okrem exresnej L59 z chabym int.nemas alternativu v doprave do centra. Mali to spravit podla teba bez nahrady?

Dubravke elektricky nezrusili ,ale posilnili na plnu kapacitu L34.

Vsetci z Dubravky urcite nechodia iba po Patronku. 90-95% tam prestupuje na dalsie linky alebo ide dalej aspon po Predstanicne ,kde je hlavny prestup z L34 smerom na vychod.

Ked nie su busy resp.vodici tak ich zobrali tam ,kde existuje elektrickova alternativa,ktoru aj patricne posilnili. Ta nie je nikde inde ako v Dubravke. Jeden den sa to da prezit.

Na tomto celom ozname a prikaze je smutne to ze az teraz aj clovek ktory nema ponatia o tom ako to v DPB funguje a je zisti ako na tom je nemyslim teraz zo stranky ludi a vozov ale z toho aky ludia robia na vyssich miestach ako je vodic. ZA toto by mal ist dotycny sediet na tvrdo do basi ❗
Reakcia na: david1 #24:
Ďalší expert čo necestuje. L5 nie je náhradou za L34 (kapacitne možno áno, ale nie trasou). Keď si taký expert, napíš ako sa majú ľudia dostať ráno z Dúbravky na Patrónku, Predstaničné nám.
Reakcia na: 810zssk #22:
Dobre, povedzme ze na L133 sú 4 vozy (neviem presne), trasu skrátim na polovicu, takže dva vozy s vodičmi ušetrím, môžeme nasadiť na linke z Dúbravky-Damborského po Patrónku - vždy to bude lepšie ako úplne zrušenie L34.
Ďalej možno L92 odkloniť cez Dúbravku namiesto cez Lamač, zase by sa kapacitne pomohlo.
Ináč, je úplne úžasné že DPB hasí problém v Rači a vyrobí problém v Dúbravke.
Reakcia na: Marek1978 #23:
Ono 100% posila na L5 poberie cestujucich z L34 v pohode. Prestupy sa daju vykonat na Trnavskom myte smer dalšie linky do vychodnych casti mesta /L63,trolejbusy/ no o 20 min.dlhšou trasou ,kedže L5 ide po nabreží.

Problem bude ako vždy v nulovej informovanosti verejnosti.Maly plagatik farebne nerozliseny nebude nik citat ak neprelepia priamo CP L34 na celej trase.

Je to velmi zle riesenie no aspon sa v plnej krase ukazal realny prevadzkovy stav v DPB.
vozy by aj boli, ale skor nie su vodici.
Reakcia na: derik #21:
Problem s tymto riesenim je ze na 133 je relativne malo vozov. A okrem vozov chybaju aj vodici, pricom na kazdom z tychto mala vozov na 133 je len jeden vodic.
Reakcia na: 810zssk #20:
Ešte jedno riešenie: Ak je nedostatok autobusov tak skrátiť L133 po Molecovu, posilniť električku z Dúbravky po Šafárikovo (náhrada za skrátenú L133) a nejaký ten autobus dať na posilnenú linku z Dúbravky (povedzme od Damborského) po Patrónku. Nebolo by to ideálne, ale aspoň by sa ľudia akotak dostali z Dúbravky na Patrónku, odkiaľ môžu prestúpiť na L21/L63.
Reakcia na: derik #19:
Naco mi hovoris ze je to uplne zle riesenie ked som to nikde nespochybnil? Tu ide o to ze sa vybera z uplne zleho a este horsieho riesenia.
Reakcia na: 810zssk #18:
Ty nechápeš, lebo píšeš že je to lepšie riešenie a ja Ti hovorím že je to úplne zlé riešenie, ktoré neviem akého Magora z DPB vôbec napadlo.
Reakcia na: derik #17:
A ja ti hovorim, ze to vsetko viem a nikde som netvrdil ze L5 je nahradou za L34. Ja som len napisal, ze je to stale lepsie ako uplne vyhodenie spojov, navyse neoznamene. Ak mas problem s pochopenim pisaneho textu tak mi je to luto.
Reakcia na: 810zssk #16:
Ja sa Ti snažím vysvetliť, že L5 nie je náhradou za L34 a už to pochop. A keď neveríš, tak naozaj choď sa ráno previezť L34 z Dúbravky a sám uvidíš.
Reakcia na: derik #15:
Opakujem, je to zle riesenie, ale uz existuju iba horsie. Neviem ako inak ti mam vysvetlit ze sa mi to samemu nepaci.
Reakcia na: 810zssk #11:
To si akože robíš srandu?! Postav sa ráno do Dúbravky na niektorú zastávku a skús o týchto tvojich nápadoch rozprávať cestujúcim. Myslím že viac ako 15min to nevydržíš,lebo Ťa sanitka bude musieť odviesť (buď zcvokatieš alebo Ti niekto jednu vrazí)
Reakcia na: Mike #9:
dojdi niekedy do Dubravky sa rano pozriet ako chodi plna 22 z DNV ? tam sa tych ludi do toho kinderka vela nepomesti smerom na Patronku...no toto chcem vidiet tu plnku na 83 ? to sa nemohli dat aspon dake sola na tu 34?
Reakcia na: Mike #9:
Krátky málo kapacitný autobus, ako náhrada za L34 nestačí.
Reakcia na: matt11 #7:
To by zas nadavali ludze ze nemozu spat, lebo im pod oknami buchaju.

Riesenie je imho celkom jednoduche: Nerobit to cele naraz. Je zrejme ze sa bude robit viac usekov tak nevidim dovod aby sa to nerozdelilo medzi dva vikendy.
Reakcia na: derik #8:
Patronka - s prestupom pod Mostom SNP
Namestie Franza Liszta ? - s prestupom na Safarikovom namesti, alebo Kollarovom namestie, pripadne Postova-Hodzko

Ano, nie je to idealne riesenie, vlastne je to dost zle riesenie, ale osobne lepsie nevidim.
Reakcia na: matt11 #7:
Alebo za 4 dni od 1.11 do 4.11.. ktovie či by sa dalo dohodnúť s dodávateľskými firmami čo budú robiť dané rekonštrukcie.
Reakcia na: derik #8:
Z Dúbravky na Patrónku chodí aj linka 22..
Reakcia na: 810zssk #6:
Ale ako pôjdu cestujúci z Dúbravky na Patrónku alebo na Predstaničné nám. keď sa nezmestia do L83?
teším sa na cestovanie v piatok MHD... DPB ma lnapísať radšej chodte autom, lebo do busu sa nedostanete. Ešte je otázka, či sa nedala stihnúť rekonštrukcia od piatka večera do pondelka nad ránom. či nechce sa nikomu robiť v noci??
Reakcia na: derik #4:
L5 je vzdy lepsia nahrada za L34 ako nic napr. za 95. Ano, cestujuci pojdu dlhsie a zlozitejsie, stale lepsie ako keby vypadavali spoje uplne bez nahrady
Reakcia na: derik #1:
83 bude oslabená a niektoré poradie nevypravené ? Lebo riešenie namiesto 34 X3 zachráni jednu vozovňu, možno dve, ale tretiu ktorej chýbajú už nejaký ten piatok aj vodiči aj vozy do bežnej výpravy, to asi nespasí.. uvidíme..
Reakcia na: 810zssk #3:
Nie sú vozy, lenže tá posilnená L5 nie je náhradou za L34, nakoľko nemajú ani zďaleka rovnakú trasu. A keď už nie sú vozy, tak by bolo oveľa lepšie z každej kĺbovej hustejšej linky vynechať jeden spoj ráno a to dať ako na náhradnú dopravu do Rače.
Reakcia na: derik #1:
Ked nie su vozy tak nie su vozy, vzdy lepsi oznameny vypadok ako neoznameny.

Samozrejme druha vec je ze o tom informuju jeden a pol dna vopred aj to bohvie ci to aspon bude na zastavkach. Informovanie je uz tradicny DPB fail.
No pekne to sudruhom v DP zacina hrabat. Zrazu zistili, ze nemaju vozy na posilovku? To istotne nevedeli uz ked tu posilovku planovali.
Ako je mozne, ze sa informuje o zruseni linky 2 dni vopred?
Áno? Pekné odporúčanie: jazdná doba Pri Kríži -> Račianske mýto: L34:22min., L5:39min.
A čo cesta Dúbravka - Patrónka - SAV ráno? Bude aspoň trochu posilnená L83? Neviem si predstaviť tie sardinky v L83 ráno. A budú vyvesené aj informácie na zastávkach? Zase má toto mesto, DPB cestujúcich na háku!