Reakcia na: Sarko #981:
Pozerám, že na L20 som dnes doobeda určite videl 5212, ale nikde vo výprave sa nenachádza, zrejme nejaká operačná zmena. Ďalej službu 12-75 (4304) som o 12:46 videl na NO, L30, smer Exnárova, ktorou som aj cestoval (žeby prechod?), 4206 tiež v zadelení nikde nie je, pritom som ho o 12:50 videl na presune na Palackého (smer NO) a hneď za ním 3521 ako manipulačnú jazdu (v zadelení 19-5, asi tiež presun...). Takže zadelenie treba brať trochu s rezervou, nie sú to 100% info. Tie sa však dajú upresniť nezávislým sledovaním, resp. požiadaním výpravcu o informáciu, čo má on prepísané v zadelení (resp. dopísané pri nezadelených službách). A ešte jedna perlička, v 4303 EČV KE-038BM mal vodič za sklom zrejme nájdené EČV nejakého osobného auta - KE-317BY...
A aby som nezanevrel na svoje električky a hlavne L5

L2- 367
L4- 400, 418
L5- (D56) 525, 536
L6- 370+371, 390+391
L7- 620+621
L9- 423
záloha- 531
Re #990 Dopravák:
Nuž čo, asi Ťa na L18 chce majstre prekvapiť.. ?
Sarko
Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:
226+222
228+236
237+232
240+230
Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.