Trolej 1020: Dakujem za vysvetlenie. Ale ked je taky nepomer vodicov a vozidiel, tak je niekde chyba. Iste uznate, ze trolejbusy nie su urcene na to, aby stali nevyuzite. A potom sa nam predklada, aka je trolejbusova doprava nakladna a stratova a neviemaka.
pytaš sa prečo autobus? Odpoved je jednoduchá: máme 12 liniek trolejbusových, denne vypravených ( 6 služieb v 71, a 6 služieb v 72 ) všetkych vodičov v trolejbusovom kmeňovom liste je 36, čiže 18 partií po dvoch ľudoch na jednom voze... takže pri tomto stave vodičov , ked niekto ma poruchu , maroduje alebo nenastupi do prace , musia vypraviť autobus aj s vodičom... a to musim napisať že sa cez víkend vypravujú ešte dva nočáky, na ktore už vodičov nemame, preto sa stahuju vodiči z autobusov, ktory lietaju raz na autobuse a raz na trolejbuse... otazka je , že dokedy? ( kým sa nestane nejaka vážna dopravna nehoda? )asi vieš že ovladanie trolejbusu a autobusu je dosť odlišné, čo sa tyka jeho pedálov, hlavne brzdových
---
* - alebo L 9
** - číslo linky na infopaneloch chýbalo, bol nahodený len cieľ a písmeno " z "; evidenčným číslom busu si nie som celkom istý ?, ale určite to bolo niečo 520?
Vtedy, keď sa spraví trolejbusová záloha. Zatiaľ neexistuje. 4 autobusy v zálohe asi postačia aj na občasnú náhradu za trolejbus. ? ?
PS: To, že je to nezmysel s Tebou úplne súhlasím
Re #9300 Qwertyman:
Beriem späť, 12.11.(sobota) som mal tú službu ja, bez poruchy a podľa CP na kontrolnom bode(20.00-Sp.pavilón).
žiadne nadbehnutie ani meškanie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
Ale co uz. Na tahanovce ide tiez furt vsetko naraz, tak co spravime. Ved Kosican je tvor prisposobivy...