Reakcia na: 1018 #9084:
Pozri, ja stým problém nemám, ale vôbec sa nečudujem, že ostatný vodiči áno. 1. Ten stručný návod je podľa mňa komplikovaný. Keď predsa nahodím linku, tak nepotrebujem nahadzovať žiadny cieľ (zvlášť keď v službách je v tomto číslovaní riadny zmätok) ale navolím si rovno 6 a šípkami si vyberiem smer hlásenia. Tam niet čo pokašlať.
2. To umiestnenie BUSE je totálne nešťastné, ten kto to robil, v živote nesedel za volantom a neovládal to napríklad hoc aj za jazdy a to je treba často krát (časová tieseň, korekcie atď.) Výnimkou je len Karosa.
3. Veľa vodičov na to nevidí, respektíve potrebuje k tomu okuliare. Ale budú ti prd platné, keď to antireflexné sklíčko sa ti aj tak leskne...
4. Upozorňujeme sa pokiaľ to je možné, ale veľa vodičov už také výjavy jednoducho ignoruje. Ešte stále niektorým busom jednoducho ukazuje každá tabuľa čosi iné...
Teraz k nám nastupuje kopec nových vodičov, choď sa ich osobne spýtať, čo im vraví BUSE. Vedia len to, že ho majú používať, ale ako? Chodia sa pýtať po konečných... ale keď to ma kopec iných starostí, tak mu to vysvetľuj...ale prosím...mali sa o to viac zaujímať na zácviku.
Ja si nemyslím že sato nedá, len ta chuť chcieť tu chýba a nielen u vodičov...
Diggi
Na KVP bežne vídať linky č. 83 a 84 ?
L17: 6297
L35: 6291, 6294
L36: 6402
L54: 6403, 6409
L57: 6412
K tej dnešnej výluke: každý si chodí ako chce...32-ku som na Popradskej nevidel napr. hodinu za to sa tam zamiešala 34-ka, ktorá si to švihla dole k magistrátu a okolo bieleho domu si to skracovala aj L17. ?