Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Omni_817 #3966:
420 jazdí dalej
Inak 606 šla zo žel. stanice ako L3, s odchodom o 8:11 a o minútu na to sa stala DN.
O 8:12 ďalšia DN, na Protifaš. bojovníkov sa v oblúku pred VSE zrazila T6 #606 s OMV Ford. Doprava obnovená o 8:43. Info by Shorty.
525 tlacena 420 cez NO

alebo je to:

420 tahana 525

???

no teraz vazne neviem
*2*0*0*0*
__________________________________________________
T3: 89
T6A5: 30
KT8D5: 25
Karosa B 731-2: 67
Karosa C 734: 15
Karosa B 932: 10
Karosa B 941: 9
Ikarusy 280.08: 23
Ikarusy 280.87: 17
Solaris SU 15: 4
Trolejbusy 15 Tr: 15
15 Tr 10/7/4: 5
14 Tr 14/7: 7
__________________________________________________
*1*9*9*0*
__________________________________________________T3: 144
T6A5: 0
KT8D5: 36
Karosa B 731: 134
Karosa C 734: 40
Karosa LC 735: 10
Kĺbové 744: 5
Ikarusy: 69
Trolejbusy: 0
__________________________________________________
*2*0*0*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 209
počet trolejbusov: 27
počet pracovníkov: 1 406
počet prepravených osôb: 100 084
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 16 240
dĺžka siete autobusových tratí: 165,4 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 31 km
__________________________________________________
*1*9*9*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 262
počet trolejbusov: 0
počet pracovníkov: 1535
počet prepravených osôb: 155 958
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 23 222
dĺžka siete autobusových tratí: 135,8 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 0 km
__________________________________________________
Reakcia na: Omni_817 #3959:
Poznám len jedného vodiča ktorý na 3205 jazdí bez cieľa. Je to starší pán, ktorý kedysi behal so 4302 a predtým mal 4202. ?
L27 3205 - jazdi bez ciela, iba s oznacenim linky ciselne na BUSE.

Vodic je inak strasne mily, pozdravi-odzdravi, v ramci Moznosti pocka na cestujuceho a ma vcelku dobry styl jazdy, dokonca sa mi bez problemov pise na touch screene
Trate električiek z roku 1971

L1: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS
L2: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
L4: Čermeľ - Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS - Barca
L6: železničná stanica (Engelsová) – Kollárova - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - nám.Osloboditeľov – Šturova – trieda SNP – Amfiteáter - nám.Maratónca Mieru
LR1: VSŽ (USS) – Moldavská cesta - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) – Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
LR2: Stromová - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády -trieda SNP - VSŽ (USS)
LR3: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády – trieda SNP - VSŽ (USS)
LR4: Boženy Nemcovej - Zimná - ul.Československej armády - trieda SNP) - VSŽ (USS)
Trate autobusov z roku 1971
L10: Južne nábrežie - Palackého - nám.Osloboditeľov
L11: Člnková - Prešovská cesta - Palackého - nám.Osloboditeľov
L12: Gerlachovská - Národná trieda – Solovjevova (Watsonova) – Boženy Němcovej - Zimná – Kuzmányho – Rastislavova – Barčianska - .............
L13: pri Hati - Slovenská - Krupskej (ul.Slovenskej Jednoty) - Komenského - Švermová (Letná) - amfiteáter - Sládkovičova
L14: štadion Lokomotívy – Kostolianska cesta – Ťahanovce most
L15: nám.Osloboditeľov - Gottwaldova (Štefánikova) - Dukelských hrdinov (Hlinkova) – Vodárenská - Národná trieda
L16: Gerlachovská - Národná trieda - Gottwaldova (Štefánikova) - nám.Osloboditeľov - Rastislavova - Gemerská
L17: Bardejovská – Michalovská – Popradská - Ipeľská - amfiteáter - Zimná - nám.Maratónca Mieru – Jiskrova – Kukorelliho – Svätoplukova – Thurzova
L18: Gemerská,Ostravská – trieda SNP – amfiteáter - Solovjevova (Watsonova) - štadion Lokomotívy
Reakcia na: Sarko #3943:
A co 627?
Reakcia na: TA #3953:
Pri rozbiti bespecnostneho skla ti na ulomkoch nevznikaju ostre hrany a aj cela tabula skla sa ti rozsype na male nie ostre ulomky. Co sa u bezneho skla a plexi skla neda povedat... To iste je ked ulomky letia rychlostou na osobu ( napr v bezprostrednej vzdialenosti od DN). Bespecnostne sklo sa rozsype a neurobi ti reznu alebo bodnu ranu co sa o plexi alebo klasickom skle neda povedat. Tam ked sa ulomi poriadny kusok a leti na teba tak mas proste smolu...
Reakcia na: TA #3953:
Jasné, lenže my rozprávame o skle, ktoré sa používa v dopravných prostriedkoch a tam sa s bežným sklom nestretneš. Čo je podľa Teba lepšie, keď sa Ti do oka dostane drobný úlomok z bezpečnostného skla, ktorý môžeš vyplaviť z oka prúdom vody a s menším povrchovým poškodením, alebo dostať bodanec s ostrým a dlhým jazykom z plexiskla s definitívnym deštrukčným poškodením? A netreba to zahmlievať inými vážnejšími poraneniami pri vzniku DN, pretože presne takto k vážnym dôsledkom môže dôjsť.
Reakcia na: Sarko #3951:
dobre, ale aj keď sa rozbije klasické sklo, tak vznikaj úlomky, ktoré ťa môžu poraniť; skôr by som povedal, že sklo sa rozbije na menšie časti než plexi a práve nevýhoda ( výhoda ??? ). Napr. plexi sa ti určite nedostane do oka - lebo sa nerozbije na mikroskopické čiastočky. Je síce pravda, že na 2. strane sa o väčšie kusy plexi môžeš poraniť, ale myslím si, že pri nehode, kedy sa lámu sklá dochádza už k vážnejším zraneniam než len poranenie (plexi)sklom.
___________________________
Pekná stránka o trolíkoch:
___________________________
http://353.hamradio.cz/bus.htm
___________________________
?
TA: Ale no... Plexi je nebezpečné, pretože ako bezpečnostné sklo sa nerozbije na drobné kúsky, ale po zlomení vznikajú úlomky, na ktorých sa dá poraniť. Plexi nemá v prevádzkach MHD čo robiť ani ako dočasné riešenie. A to sa v KE objavujú plexisklá aj ako náhrada za sklené výplne v oknách!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.