512 z nam MMM - vyhradena preprava
Inac zo zdrzania nebolo nic. Hned ako prisla 6298 ako R3 (o 17tej hod) vodic si svojho zdemolovaneho favorita odtiahol na parkovisko pred VVaK, aby neblokoval prejazd elektriciek.

Diggi
L3: 367, 408, 606
L4: 364, 389, 613, 616
L5: 523, 531
L6: 388, 402, 412, 419
L7: 387
L9: 517, 521g, 534, 537...517 nahradená 617 o 12.40
Z: 530
xR1: 5212
L12: 3522
L14: 5237
L16: 3513
L18: 3503, 3523, 3527, 3530
L19: 3532
L23: 6240
L27: 3516
L28: 5220
L29: 5214, 5217, 5221, 5240, 5243
L30: 3528
L32: 3210, 3511
L33: 5232
L34: 3215
L36: 5208
RA5/6 rsp. R3: 6258, 3523
L71: 1008, 1009, 1018
L72: 2002, 2006, 2007
Bus ktorý mal nahrádzať električku s odchodom o 12.43 od Krajského uradu sa dotrepal o 13.01. Košickým vetrom ošľahaní železiari ešte museli v rámci blížiaceho sa maratónu abslovovať cezpoľný beh, lebo vodič 6258-ky jednoducho ignoroval električkovú zastávku a zastavil až na parkovisku pred budovou Východslovenskej vodárenskej spoločnosti na Komenského ul....
Druhá R3-ka v podobe Solarisu č. 3523 už stála na BKV v električkovej zastávke...
Neviem ale nikde na zastávke nie je oznam o tom, že autobus zastaví tam kde uzná vodič za vhodné.
? ? ?