Reakcia na: Dispecer #1957:
Za niektorymi aj ano, ale ked vidim v akom su subozenom stave, tak si len prajem, aby cim skor definitivne zmizli - to sa tyka momentalneho vozoveho parku.Ozaj kolko mame 2-dverovych ikarusov. Ja som naratal 4 (mesiac pracujem v USS ako balic a triedic tehal :)/: 4126, 4131, 4132 a 4133. Inac 4126 ma zaujimavo urobene okna, mimo to, ze su s velkymi vetrakmi tak su aj divne rozhodene - nekoresponduju s tym ako boli vyrobene. Rad by som apeloval na pracovnikov dielni, aby sa zamysleli nad sebou a ked uz menia tie okna, tak nech ich vymenia vsetky, vyzera to neesteticky (plne okno, okno s malym vetrakom a hned za nim okno s velkym vetrakom, resp. kde malo ist otvaratelne okno slo cele okno) ?
Dispecer
P.S. 1:Videl som RTO (Zlatý bažant) pred pár dňami. Neviete či aj to to bolo vozidlo DPMK a.s. ???
P.S. 2:Viem, že má DPMK a.s. KAROSU ŠM 11 neviete aké číslo? (číslo je trojmiestne a asi je to 2??)
P.S. 3:Ikarusy 280.08 (rv.1992) ev.číslo 4094 ex. CVR ŠARIŠ(?-2000-2001)
ev.číslo 4090 ex. CVR Madit (?-2000-2001)
P.S. 4:Nieje vám ľúto Ikarusov 280.08, 280.10, Karos B 731, B 732, ČKD T3, T3SU, T3SUCS???
P.S.:To je už koniec!!:-) ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?