Reakcia na: Vivien25 #12154:
Dovolím si okomentovať niekoľko Vašich postrehov.Naklonenie vozidla je u spomenutého autobusu veľmi zdĺhavé. Môžem potvrdiť, že 70% vozičkárov ani nevyčká na naklonenie, vložia vozík do vozidla a dnu už počuť kritiku.
Vyklopenie plošiny je samozrejme potrebné u elektro vozíkov (neviem či to bol Váš prípad), nakoľko su ťažké a dokážu sa hore kopcom vyštverať. U klasického vozíka je šikmá plošina skôr na obtiaž.
Na zastávke Hodonínska nie je tesné pristavovanie práve najšťastnejšie pre vysoký obrubník, ale netvrdím že sa to nedá. Signalizácia je v týchto autobusoch úplne o ničom. Žiadny svetelný efekt, ale tichý gong, ktorý takmer nepočuť. Na palubnom počítači pribudne malá ikonka, ktorá sa tam objavuje takmer vždy, keď sa vo vozidle nachádza puberta. To všetko za predpokladu, že cestujúci signalizuje medzi zastávkami za jazdy a nie na nej. Tam už signál vodič nedostane.
Privieranie by sa dalo obmedziť možnosťou opätovného otvorenia dverí, čo Solaris neumožňuje.
Týmto NEOBHAJUJEM vodiča, ktorý si neplní svoje povinnosti, ale zišlo by sa zváženie, či všetko zlo robil naschvál.
Stevqo
Situacia rano...V rannej spicke vynechala L10 (odchod 7:13 zo zastavky Berlinska) a tak sa vsetci cestujuci "napchali" do L56 (odchod 7:21 z tej istej zastavky) a zacala sa sranda. Uz na spominanej Berlinskej bolo dost tazke sa vtesnat do Ik280 (co je uz co povedat ? ), na Hanojskej, Belehradskej a Sofijskej vosli uz len ti, kt. sa rozhodli cestovat stoj, co stoj, a tak mali hlavu kdesi medzi dverami...K tejto situacii prispel aj fakt, ze uz nesla L51, a tak sa do tejto L56 "narvali" aj ludia z "patdesiatjednotky"...Po dlhsej dobe som si teda zaspominal na casy, ked v rannej spicke chodievali 15m Solarisy na L27, ked som rucne zatvaral posledne dvere, lebo tolko bolo ludi ? .
Dnes vecer:
L37A - 3521, 3527