Prvý bod som ako-tak akože opravil. Ide o chybu programu.
Druhý bod: Hmm... to sa mi až nechce veriť, že by ľudí dozadu nebral, keď tam aj tak ide. Nebude to len chyba v ZCP? Chcelo by to preskúmať.
Vladimír: Všimol som si, že si nahodil nový CP Optima busu, dovolím si Ťa upozorniť na 2 chyby:
* zo zast. OC Optima, vstup máš uvedený odchod o 7:43, ktorý tam je nazvyš
* konečnou zastávkou je podľa vyvesených CP zastávka OC Optima, vstup, nie OC Optima, konečná.
Už od dvoch ľudí som nezávisle zachytil informáciu o úvahe rekonštrukcie #525 v Krnove. Ďalšia rekonštrukcia sa plánuje až v nasledujúcom roku, ale kým sa to opraví, tak bude aj koniec roka.
Ja by som na Tvojom mieste pokojne napísal. Stačí pritom nevtieravo poukázať na chyby v článku a ponúknuť upresňujúce informácie. Čím viac sa to bude medializovať, tým lepšie pre DPMK ako taký a tým horšie pre konkrétnu(e) osobu(y), ktorá sleduje nekalé ciele.
Hehe, biť sa s Tebou nebudem, ale nesúhlasím Ja by som ale čakanie na signál "voľno" do času státia na zastávke nezapočítaval. Nemožno sa spoliehať, že bude vždy svietiť najprv práve signál "stoj".
Preco? Ak je sucastou zastavky aj semafor tak, ako napr. na Sennom trhu (Kino Druzba, Stara radnica, Krajsky sud, Hlavna posta, NMMM, ...), tak odchod zo zastavky je predsa az odchod na zelenu, nie? Pripada mi vcelku logicke, ze ked tam vozidlo stoji, tak nezatvori okamzite dvere (pokial vonku samozrejme nie je -5'C) ale caka na zelenu. Je to specifikum elektrickovej dopravy, ale toto cakanie urcite nezaratavajme uz ako cas jazdy k nasledujucej zastavke.
Tak co, pan veduci odboru pravnych vztahov, ze by toto bola prva mala uloha pre VPMK? Ten clanok je naozaj vrchol nevedomosti, bolo by k veci na to poukazat. Ozvi sa mi na maggi@dorm.utc.sk pripadne telefonicky a skusime nieco pikantne vytvorit... ?
Ked je v clanku citovane skutocne doslovne Dutkovo vyjadrenie, je to obrazom jeho neznalosti a uplneho amaterizmu. Az mam nutkanie napisat do redakcie Korzaru. Drzte ma, lebo budem zly. ?
Oproti pôvodnej trase vynecháva zastávky Kremnická, Hodonínska, Hronská, Sokolovská, Poliklinika Západ, Kino Družba, Mestský magistrát a OC Optima, konečná, čím sa doba jazdy skrátila z 32 na 23 minút. Naopak pribudla zastávka DPMK. Obmedzil sa aj interval na celodenných 40 minút.
V prvom prípade, ak sa to potvrdí, bude to veľmo zle... Vidieť, že pán riaditeľ dopravy nevedia, čo sa mu deje za chrbtom a podáva nefundované odpovede. Ale aspoň je úprimný a nesnaží sa z toho vykrútiť.
Čo sa týka kapacít, v prípade kĺbových autobusov je tu JEDNOZNAČNÁ MOŽNOSŤ VYUŽIŤ NÁKUP KĹBOVÝCH SOLARISOV URBINO 18 A ZA POROVNATEĽNÚ CENU, tak ja naozaj nerozumiem, čo chce tým pán riaditeľ naznačiť, že "treba nám vozy, ktoré sú kapacitne väčšie." A pritom si kontruje, pretože ďalej uvádza "Musím ešte podotknúť, že Solaris je nízkopodlažný celoplošne." Pritom CityBus sa so 100% nízkopodlažnosťou pochváliť nemôže, tak prečo nakupovať niečo, čo nie je 100% NP, nehovoriac o ďalšom type vo vozidlovom parku...
"Momentálne máme tri typy. Solarisy, Karosy, dožívajúce Ikarusy a jeden Neoplán." Tak na to nemám jediné slovo... Netušil som, že jednotlivé značky sú typy a že máme aj nejaký Neoplan, čo má byť zrejme TAM-bus. Okrem neho máme ešte 3 Novoplany, t.j. 5 značiek autobusov a ak sa nemýlim, tak spolu až 15 typov autobusov.
Druhý článok je sporný, pretože nikto nevie, ako presne sa doprava presmeruje a bude sa to musieť dohodnúť spoločne so všetkými zainteresovanými inštitúciami. Otvorením nového mosta z Južného nábrežia sa toho veľa nevyrieší, ba naopak, doprava sa môže ešte viac skomplikovať. Úvaha o možnom odbočení z Nad Jazera po novom moste k železničnému učilišťu sa mi nezdá schodná, pretože v smer Prešovská-Južné nábrežie bude toto odbočenie pretínať a rovnako aj smer Ľavobrežná-Palackého pri SOUŽ. Tu by potom museli vzniknúť dve dočasné svetelné križovatky a autá sa budú ešte viac posúvať ako doteraz. Predpokladám, že nový most sa bude dať bezkolízne využiť len v jedinom smere z Palackého na Južné nábrežie, a to veľa veru nie je.
Blahozelam k celodennym dvojickam na L3. (dufam, ze na L7 ostali tiez)
DPMK prisiel na to sam, alebo sa nechal niekym presvedcit, ze uspory boli zanedbatelne pri vyraznom zhorseni kultury cestovania?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes