Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #3732:
Zaujímavé, že v progresívnej Bratislave cudzincov vítame len pokiaľ nezačnú pracovať tam, kde nás môžu ohroziť. 😃
Reakcia na: zakaznik #3731:
Však Bolt auta bez šoférov prevádzkuje v Bratislave už roky.
Autá bez šoférov budú v Bratislave do pár mesiacov. Tkáč je pred podpisom dohody s čínskou firmou
https://www.noviny.sk/slovensko/1138793-autonomne-auta-v-bratislave-do-par-mesiacov-tkac-je-pred-podpisom-dohody
Reakcia na: andy27 #3729:
Malo by byt vsetko v sekcii Rozvoj: https://imhd.sk/ba/doc/sk/22189/22189
Reakcia na: MatejBA #3728:
Existuje nejaká štúdia predĺženia električkovej trate do Borov?
Reakcia na: zakaznik #3726:
Smutne je, ze keby to bola len jednorazova zalezitost, ze kvoli mestu nieco meska, ale uplne staci TIOP Bory, ktoremu velmi mesto nepomohlo vdaka Saratovskej... A preto mame neustale zapchy na Agatovej/Alexyho/Harmincovej, nemame ani len naznak trate do Borov, a vdaka neschopnosti Matusa maju ludia ako Winkler pravdu...
Reakcia na: zakaznik #3726:
nedostupne
Keď sa takto pripravujú aj nové trolejbusové trate, tak všetko dáva zmysel.
https://www.facebook.com/share/r/19xHXaRUPf/
Zaujímavé, že veľké množstvo jehovallovistov trpí nespavosťou a chodí po nociach hlasovať do ankiet. 😁 Včera som pozeral, Winkler mal mierny náskok, ale údajne sa to v noci náhle otočilo. 😁

HLASUJTE: Vallo alebo Winkler? Koho by ste dnes volili za primátora Bratislavy?
https://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/86661-hlasujte-vallo-alebo-winkler-koho-by-ste-dnes-volili-za-primatora-bratislavy
Reakcia na: Ikarus 417 #3723:
krásny stroj
7085 videna na Riviere smer Centrum
Len tak som si pozeral interiér 52T, ktorý troška vychádza z 29T
Celkom sa mi páči usporiadanie a počet sedačiek v strednom a zadnom článku, keďže je tam 70 miest na sedenie ale prídu mi logickejšie usporiadané oproti 29T
Reakcia na: Miro #3718:
Tot sa dnes dá eliminovať tým, že SiFa generuje požiadavku na stlačenie tlačidla v náhodnom intervale a stlačenie tlačidla vtedy, keď to nie je požadované, má rovnaký účinok ako jeho nestlačenie.
Mimochodom, všade mimo krajín LVZ je obsluha tlačidla bdelosti vyžadovaná súbežne s normálnou činnosťou zabezpečovača. Len my sme si v Ostblocku vycvičili majstrov, že pri jazde po hlavnej trati nemusí bárs aj hodinu nič obsluhovať.
Reakcia na: zakaznik #3717:
Kedysi, asi tak pred 50 rokmi, som mal príbuzného u ČSD, a ten tvrdil, že niektorí stláčajú "živák" aj v polospánku.
Reakcia na: si #3716:
To sa dá stlačiť aj s mobilom v ruke
Reakcia na: zakaznik #3713:
na potvrdzovanie "pozornosti" je na masinach tlacidlo bdelosti.....
Reakcia na: PotPalo #3714:
Nakoľko asi žiadny cyklista nenosí zo sebou predlžovaciu teleskopickú tyč, tak jedine, že ostane na tom prechode a zatlačí tlačidlo dopytu. Tiež tam takto ostanem stáť. Tu je otázka na projektanta ako toto mohol dať na schválenie a na príslušnú inštitúciu ako toto riešenie mohli schváliť.
Normálne by to malo byť, že stĺpik so semafórom pre chodcov ako aj so semafórom pre cyklistov, ktorý križujú trať by mal byť pred tým prechodom a cyklopruhom čo ide súbežne s traťou. No a semafór pre cyklistov, ktorí idú súbežne s električkou po cykloceste by semafór aj s dopytom mali mať tiež ešte pred tým prechodom a cyklopruhom, ktorý ho križuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.