lebo hlavný ťah na Moldavu to bol pred 20 rokmi. Teraz je hlavný ťah vedený po I/50 a I/68 Južné nábrežie-Nižné kapustníky-Červený rak ? Aspoň gadžovia prestanú jazdiť 30 rokov po pamäti cez centrum.
ešte môžeš urobiť to, že od Palackého vojdeš do Auparku, trocha sa pomotáš po podzemných garážach a po vyjdení von môžeš pokračovať po ceste, ktorú tu načrtol Yogi616 ?
Si robiš srandu? ? ? Ci pana, radšej sa zdržim komentara lebo by tu boli same hviezdičky asi.... To akože kvoli po***anemu auparku budem 3 kilometre obchadzať keď budem potrebovať isť cez palackeho na Moldavsku ? ? ? ? ? ☠
Zmluva je vždy deklarovaním toho, na čom sa dohodli zmluvné strany. Takže viac k zmluve medzi MKe a HBR nemám čo dodať, pripravovali ju právnici oboch strán, podpísali ju štatutári a zverejnením na internete sa stala platnou. Za jej vecný obsah zodpovedajú obe zmluvné strany. a ak sa dohodli tak ako sa dohodli, zbytočne o tom ďalej diskutovať a strácať drahocenný čas..
Ale to mi je jasné. Ja som len chcel počuť odpoveď p. Titla, že ako to teda je... Lebo po prečítaní dodatku mi z neho vyplýva, že sa zjednosmernenie celého okruhu zamaskovalo za vyvolanú investíciu, na ktorú už netreba robiť nové výberové konania. Asi nikomu nevadí, že tu už nejde o vybudovanie pár metrov nových komunikácií v bezprostrednej blízkosti Auparku, ale o prerobenie niekoľkých veľkých križovatiek, ktoré sú od Auparku vzdialené aj vyše kilometra.
Myslel som si, že sa pokúsi tieto moje dohady vyvrátiť.
Nechame sa prekvapit, ako to bude, ked sa to cele u vodicov utrasie. Vitam ale MHD pruhy, to v kazdom pripade. Len este dosiahnut spolahlivu preferenciu.
Rovnako mi z toho dodatku nie je jasné, akým spôsobom vyvolala stavba Auparku zjednomernenie CELÉHO okruhu. Ak by sa totiž jednalo len o zjednosmernenie okolo Auparku a zvyšok by bol riešený osobitnou PD, to by som pochopil, ale ako môže byť v zmluve o výstavbe NZC Aupark zmienka napr. o úprave križovatky pri Jumbe, ktorá je odtiaľ vzdialená kilometer? Tomuto fakt nerozumiem.
Podľa dodatku 2 medzi Auparkom a Mestom by z realizácie nemala vypadnúť povinnosť Auparku urobiť aj časť električkovej trate. T. j. prejazd Šturova-Južná trieda a prejazd Mojmírova-Štúrova.
Dobre som pochopil ?
"Je to akcia HBR, financuje to HBR, takže mesto žiadne výberové konanie robiť nemuselo. To čo sa šetrí na treťom pruhu a pamätníku sa na základe zmluvy s mestom preklopilo do realizácie jednosmerného okruhu."
Zjednosmernenie okruhu je akcia HBR? Ako súvisí dopravné riešenie, ktoré je súčasťou PD Auparku s jednosmerkou na Moyzesovej, Bačikovej či Štefánikovej. Veď to sú už iné projekty. Alebo sa na križovatky pri Jumbe a Dome umenia urobia výberové konania?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.