Čo trepeš za blbosti!Použivaš niekedy hlavu? Asi nie,tak už ju začni.Vodič to mal odkial vedieť? Mysliš že mu maval s kyselinou pred očami keď nastupoval?
a citali ste to? Dakto jej oblial nohy a ona si to ani nevsimla. Keby to bol umyselny utok tak by jej to chrstol do tvare. Toto je skor nehoda. A vodic ma kontrolovat kazdy batoh ci tam nie je kyselina, vybusnina, drogy nieco pasovane alebo kradnute?
pokiaľ niečo označí na lístok - jedná sa o označený lístok... v žiadnom prípade neoznačovať 2x...
neviem čo je chybou označníkov, ale tam to bude skôr korózia... čo sa týka označovačov, tak je to bežná prevádzková záležitosť... a lepšie je to nahlásiť vodičovi - môže skúsiť na konečnej prefúknuť štrbinu označovača alebo nahlásiť závadu... aj pre revízora platí, že ak to nahlási cestujúci vodičovi, berie sa to ako závada... ak nenahlási - podľa prepravného poriadku si má označiť v najbližšom inom označovači...
No ved prave to je najcastejsia chyba oznacnikov a sposobuje ju zanesenie cidiel a podobnych suciastok
Ja mam skor otazku ako sa ma cestujuci zachovat pri nekorektnom oznaceni CL? Castokrat sa mi stane ze vyrazi len polovicu udajov na listok, alebo ich vyrazi na listok a su tazko citatelne
Tie označovače sa tvárili ako keby boli plne funkčné, svietili na zeleno ,aj displeje fungovali, brali aj elektronický kredit z karty, ale na papierové lístky nereagovali. Takže toto ťažko niekto vysleduje a cestujúci to vodičovi asi neoznámi, lebo je rád ,že sa môže odviezť zadarmo... ?
na tvoju otázku odpoviem presne - vie sa, koľko označovačov nefunguje, nakoľko všetko je elektronicky sledované... a aj napriek tvojmu pocitu ich zase toľko nie je... aj ekonomický úsek DPMK sa snažil vyčísliť to isté ?
stáva sa, že jednoducho systém nejde, ak sa vezme, že označovače pracujú v priemere 16 hodín do dňa v najrôznejších poveternostných (teplota, vlhkosť), technických (vibrácie) či chemických (oleje, soľ, prach) podmienkach. Ja sa tomu nečudujem, stretávam sa s tým bežne aj v Žiline či v Bratislave. Tu je vhodné na to ešte upozorniť vodiča, ktorý by to mal hlásiť a je na to technická služba, ktorá to vie odstrániť priebežne. Častokrát stačí prefúknuť štrbinu, nakoľko prach alebo utrhnutý lístok môžu robiť problém snímaču (to je aj v doporučeniach DPB pre vodičov)... ?
Včera som išiel L36 smer THC. V buse nefungovali tri označovače zo štyroch. V priebehu mojej jazdy si traja ľudia neozačili papierový lístok. Ľudia sú pohodlný a nebudú hľadať po celom buse funkčný označovač. Ak počítam že autobus denne spraví 10 otočiek a na každej jazde si neoznačia lístok len traja ľudia, koľko je to za jeden rok ? A toto je len špička ľadovca, lebo nikto nevie koľkým busom nefungujú označovače. Položím si jednu rečnícku otázku: O koľko peňazí už DPMK týmto spôsobom prišiel
"většinu peněz zaplatí Evropská unie" -> většinu peněz zaplatí Maďarsko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LABTEC