Spravodlivý boj proti hnusným pomalým drôtovým trolejbusom čo zabíjajú psíky
https://www.velen.cz/zivot-v-obci/fotozpravodajstvi-z-konanych-akci/nechceme-trolejbusy-do-vesnic-a-do-poli
https://zdopravy.cz/stredocesky-kraj-ustoupil-od-trolejbusu-z-prahy-do-kostelce-nad-labem-95099/
https://www.velen.cz/zivot-v-obci/fotozpravodajstvi-z-konanych-akci/nechceme-trolejbusy-do-vesnic-a-do-poli
https://zdopravy.cz/stredocesky-kraj-ustoupil-od-trolejbusu-z-prahy-do-kostelce-nad-labem-95099/
mi.v
1. časť z tých nápadov je z Číny, kde má Igor Kolla (zakladateľ Antiku) v súčasnosti druhý domov a kde toto fičí možno už 15 rokov (+HongKong, +Taiwan), kde ide cez bezkontaktné karty a QR kódy obrovská časť verejných služieb - vo zvyšku sveta oproti nim ako keby sme spali. V Korzári aj hovoril, že veľa z nápadov inteligentných miest čerpá odtiaľ.
2. tieto veci sa museli začať pripravovať a technicky vyvíjať tak s 1-ročným predstihom, tak možno otázka v dotazníku je už iba čerešnička na torte. Uvidíme, ako teraz zareagujú ostatní. Ale napríklad taký Bolt sa mi vidí nepružný, ešte stále neopravili ani len svetlá svojich kolobežiek, aby neoslňovali a na to sa sťažujú mnohí.
3. ako vieme, optika Antiku ide po trakčných stožiaroch električiek už celé roky, takže spolupráca tam bude možno pomerne dobrá a asi aj Antik reaguje pružne - zažil som raz pred 20 rokmi p. Kollu osobne a videl som, ako dokáže rýchlo tvoriť riešenia a hľadať, ako sa čo dá a nie nedá - to sa u ľudí tak často nevidí