Akurát to vaše zmysluplné riešenie je finančný mission impossible, takže ho rovno môžeme nazvať utópiou. Pokiaľ by sa tram niekedy vôbec stavala, tak najskôr v trase ako píšem, lebo by to nestalo až toľko peňazí. Ale súhlasím, že troleje by na THC mohli, len keď vidím tie natiahnute na KVP bez využitia, tak neviem. Pokracovanim Masarykovej bol samozrejme myslený most ponad Hornád a napojenie Prešovskej. Ešte by mi niekto mohol vysvetliť, prečo na Lesnej nie je problém prestúpit z tram na bus a na THC už vyhlasujete bojkot MHD? Čo potom takí obyvatelia sídliska nad Popradskou či Trebišovská, kde je to tiez do kopca od SNP a 17 nejazdí extra často?
veteran
Ad parkoviská na Ázijskej triede: Každému súdnemu človeku je jasné, že tak, ako sa tam parkuje dnes, je dlhodobo neudržateľné. Tá ulica nutne potrebuje reogranizáciu a tú je možné urobiť aj so zapracovaním električkovej trate.
No a ten Kublov... Zastávka obsluhuje priľahlé územie pri rieke, zvyšok vyššie má o.i. v pohode dostupnosť na Děkanku a Na Hřebenech. Nejako mi ale uniká súvislosť Kublova a Podolí s niekoľkotisícovým sídliskom z 80. rokov.