Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Troll #10856:
z programu:

Trolejbus s pomocným batériovým pohonom
Ing. Viliam Šestina, Ministerstvo dopravy a výstavby SR
- žeby provokácia? ?

Perspektívy rozvoja DPMK, a.s. do roku 2020
Ing. Richard Majza, MBA., Dopravný podnik mesta Košice, a.s.

Vývoj IDS v košickom regióne do roku 2020
Ing. Ladislav Olexa, PhD., Ing Miroslav Fazekaš, PhD., Ing. Peter Šmihuľa, Košický samosprávny kraj
- až traja ľudia sú potrební na vyslovenie slova "žiadny"? prípadne mohli prezentovať počet plánovaných prežratých chlebíčkov na podobných akciách
Reakcia na: monoblok #10853:
Teda "monoblok" ešteže takých nemáme v pražskej PID a MHD . Schválne tie dva vaše príspevky predám "k zamysleniu" ľuďom , ktorí v PID robia, inšpiratívne názory, fakt.
A urobte si niekedy dlhší výlet do Prahy na oboznámenie sa s tarifným a pásmovým systémom pražskej MHD. "Praha má 4 pásma...???" ?

To sa potom nemožno diviť, ked akademicky vzdelaní košičania takto chápu integrovaný dopravný systém, že potom vymýšlajú všeliaké doplatkové kupóny a podobné oviny....
Reakcia na: Troll #10856:
"Za ostatných 12 rokov bol v Košickom kraji sprevádzkovaný prvý terminál integrovanej osobnej prepravy Moldava nad Bodvou, mesto."


Terminál so siedmimi pármi vlakov, štyri páry "od dňa zavedenia" v živote nezavedené. A to všetko za 12 rokov. Zvyšok času sa besedovalo, konferencovalo a/alebo inak tliachalo do vetra.
Poznáte ten prípad, keď programátor pridá do programu nejakú "vlastnosť" a tvrdí, že to tak má byť správne, hoci niektorí používatelia by skôr povedali, že to je chyba a nie vlastnosť? 🙂

Náhodou som si dnes všimol, že keď majú L52 a L3 z NO na Jazero odchod v rovnaký čas, vyhľadávač spojenia celkom vylúči spoj L52:

http://imhd.sk/ke/planovac-cesty-vyhladanie-spojenia?z1x=N%C3%A1m.+oslobodite%C4%BEov&z1k=&z2x=Levo%C4%8Dsk%C3%A1&z2k=747&odpr=0&datum=17.9.2017+nede%C4%BEa&cas=19%3A30&mnp=2&np=5&ptyp=0&rch=1&dpre=true&dprt=true&dpra=true
(to je odchod z NO na Levočskú v nedeľu o 19.35)
Spoj L52 sa zobrazí len keď sa v zaškrtávacích políčkach vypnú električky.

Ale tento vyhľadávač nie je sám, to isté robí aj vyhľadávač na dpmk.sk.

Kto nechce, aby mu vyhľadávač takto zakrýval niektoré spoje, musí sa obrátiť na vyhľadávač cp.sk, ten zobrazí všetky.

Podľa mňa je takýchto duplicitných spojení tak málo, že lepšie by bolo, aby ich vyhľadávač zobrazoval všetky (nič zlé sa tým nestane) ako je to teraz, že ich bezdôvodne odstraňuje. Porozmýšľajte o tom. Ja porozmýšľam, či pre cestovanie z NO nezačnem teraz radšej používať cp.sk, lebo medzi L3 a L52 je niekedy rozdiel a chcem mať možnosť sa rozhodnúť.
Reakcia na: monoblok #10853:
ETCS sa už na Slovensku bežne inštaluje, ak si si nevšimol.
Integrácia R na Benešov bola spôsobená Arrivou.
Navrhuješ teda zákaz nástupu do 3xx liniek na území Prahy? Rozumieš slovu integrácia?
Jednak musis stale volat na Rampovu, nech daju dole zavory, staci, ze ide vlak na odhlasku z Kysaku a oproti nakladny a postojis si aj 10minut. ETCS pochybujem, ze sa na Slovensku dozijeme v tomto storoci, pokial s bude davat AH takym stylom ako na koridore, tak priepustnost trate bude nizsia ako teraz. Na papierovy kupon ti kazdy kasle, pretoze musis nanho vystat frontu a zase sa predavaju len pri metre. Na Benesov je malo vlakov? Presne o tom to je, niekde to na R plati a inde nie, takze stale si musis zistit dopredu, cim ist mozes a cim nie. Primestsky bus by nemal v meste nahradzovat beznu linku tzn 300+ nema nahardzovat beznu linku
Reakcia na: monoblok #10851:
Provizórne ZZ nemusí mať nič spoločného s dĺžkou uzatvorenia priecestia. A na AB v rámci budovania ETCS zabudni.
Kupón si môžeš kúpiť papierový s platnosťou hneď (to len tak pre vyváženosť spravodajstva), že neplatia kupóny v rýchlejších vlakoch je OK, naopak je blbé, že na niektorých tratiach kvôli riedkosti pomalej vrstvy musia platiť aj v R. A v prímestských busoch by podľa teba karta/lístok platiť nemali?
Chlapci, stale zabudate, ze v Kosiciach mame provizorne zab zar a tak nejaky interval 30 min by spolahlivo zabil priecestie na Rampovej. A pokial na Ke Kysak trepnu pri odkladanej reko AH miesto AB, tak o tom budeme snivat este 100+ rokov. Napokon, karty uz celkom integrovane mame, tak to celkom ide ? Inak Prahu by som za vzor az tak nedaval, kupony si na mesacnik nahrajem iba v metre, po zakupeni trva 40-60 minut nez si ho mozem nahrat, ked si kupim papierovy listok, Praha ma 4 pasma, ked mam kartu,tak len 3, karta plati na niektore vlaky ine nie (myslene R/Os/REx). Primestske busy obcas nahradzaju vnutroprazsku dopravu a to nie je uplne idealne-stale tahat kartu a pipat..A rieka je Berounka, nie Beroun
Reakcia na: KVKV #10848:
KE a PO su idealne na spravenie IDS. Velke mesta blizko pri sebe s velkym prepojenim. Kopa obci medzi nimi, ktore stracaju potencial iba kvoli zlej dopravnej obsluznosti pri dochadzani. Zaroven by sa dal velmi lahko a efektivne potlacit boj dopravcov na dialnici (pripoj sa do IDS alebo jazdi na svoje komercne riziko) a zefektivnit prijazd do KE vlakom zo vsetkych smerov. V CR to funguje, tak preco to nemoze ficat u nas? Cana je krasny priklad, ako to nerobit. Zeleznica ktora sa nepouziva a busy husto ako MHD.
Reakcia na: KVKV #10848:
Lístok Pražského DPP platí dokonca aj na jazdu loďou po rieke Beroun.
Reakcia na: mi.v #10847:
Ten košický KIDS , to bolo nepochopenie systému integrovanej dopravy.
IDS nie je založený na tom, že si musím prikupovať ešte nejaké kupóny , ale že v danom tarifnom pásme možem použiť dopravný prostriedok ktoréhokolvek dopravcu za rovnakú cenu.
Moja predstava:
S linka od Prešova a Spišskej n.v. s intervalom cca 30 min., Ťahanovčan može na rovnaký preukaz alebo lístok za rovnakú cenu cestovať tým vlakom alebo autobusom dpmk, prípadne aj sad alebo súkromných zaintegrovaných dopravcov, pokial by tam prechádzala nejaká linka.

V Prahe toto velmi dobre funguje už dlhú dobu.
Historický kalendár
4.9.2000 (pred 17 rokmi)
Projekt Košického integrovaného dopravného systému (KIDS)

pridám spomienku:

Keď som si na to dokupoval 20-korunový kupón k mesačníku pre SAD niekedy v polovici mesiaca, pani pri okienku si predaj značila do zošita. V zozname som bol asi šiesty. (Zaujímavý ukazovateľ popularity KIDS...)
Cestovanie s SAD bolo skôr experimentom nadšenca: cestou ráno do mesta boli busy SAD natrieskané; zastávky bez cestovných poriadkov; vodiči, ktorí videli prvý raz človeka s kupónom, chvíľu váhali a na každej zastávke v meste, kde sa zo spoja SAD vystupovalo, bolo najprv treba celkom vystúpiť, keďže pre plný autobus sa nedalo stáť inde ako pri vodičovi.
Za nejaký nedlhý čas papiere A4 s označením linky zmizli z čelných skiel SAD autobusov a bolo po všetkom. Možno KIDS bol predsa len dobrý, aby sa v praxi ukázal záujem cestujúcich aj reálna použiteľnosť spojov SAD ako doplnku MHD.
Železničný kupón KIDS som nestihol kúpiť a vyskúšať, lebo KIDS zrušili skôr, než som sa k tomu dostal. Viem si predstaviť, že pre dedinčana z Ťahanoviec (obce) by bol dobrý, lebo ranné vlaky do Košíc boli iste použiteľnejšie ako SAD a rýchlejšie ako čokoľvek iné z toho smeru. Ale obávam sa, že takýchto vhodne bývajúcich cestujúcich by nebolo veľa.
Po dlhej dobe vykrívajú všetky električkové výkendové pordia len Vária teraz to bude stále tak, či?
Reakcia na: mi.v #10844:
Načo informácie o časových lístkoch? Dôležitý je smailík. ?
Zaujímavá "vlastnosť" označovačov: ak si kúpite 4-zastávkový lístok, môžete ho potom kúpiť aj spolucestujúcemu, ale tlačidlo lístku za batožinu vtedy nie je zobrazené. (Prípad z praxe: niekto s mesačníkom chce za kredit svojej EP cestovať s inou osobou a so psom 3 zastávky.)

Riešenie zistené na Rooseveltovej: nevadí, kúpte namiesto lístku na batožinu ešte jeden lístok pre spolucestujúceho, je to za tú istú cenu.

?

A neviem, či aj vám, ale mne ešte stále označovač v režime INFO nezobrazuje aktuálne nahraté časové lístky – obrazovka časových lístkov je prázdna.
Reakcia na: Dispecer #10840:
Prvou etapou by mohlo byť už konečne zamknutie toho projektu do archívu minimálne na 10 zámkov ?
Ten gyrobus linkovaný v sekcii "Doprava v iných médiách" je zaujímavý nápad, akurát že u nás prejde tendrom iba taký, čo má 4 dvere a 6 sklopných vetracích okienok a taký bude zhodou okolností vyrábať iba SOR. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.