Frenky: no šlo byto ešte takto. Dojazd by nebol označený číslom linky z ktorej odchádza, ale písmenom. Ide hlavne o eliny a drátolezi, lebo busy majú väčšinou značne iné trasy do vozovne. Takže napr. všetky eliny s dojazdom na trase Dubravka - Karlovka - PKO - Tunel - Račko - ŽST Vinohrady by boli označené ako "A" bolo by jedno či končia L5 alebo L9. A tak by sa postupne spravili všetky dojazdové trasy. Ďalej by sa spravila tá tlačovka a vydal nový SPRIEVODCA Bratislavskou metskou hromadnou dopravou, kde by bola popísaná nová služba a podrobný popis dojazdovýh trás.
ĽUdia nečítajú, kam to ide. Sú naučený, že napr. 93 ide na Hlavnú stanicu a nepresviedčajú sa či to tam stále má bus napísané. Proste nastúpia. Preto sa na tú pani netreba hnevať. Skús si niekedy uvedomiť, keď nastupuješ do vozu, či si pozreš len číslo, alebo aj cielovú stanicu.
ĽUdia nečítajú, kam to ide. Sú naučený, že napr. 93 ide na Hlavnú stanicu a nepresviedčajú sa či to tam stále má bus napísané. Proste nastúpia. Preto sa na tú pani netreba hnevať. Skús si niekedy uvedomiť, keď nastupuješ do vozu, či si pozreš len číslo, alebo aj cielovú stanicu.
Andy
Neoplan: No inac mna by zaujimalo skor to, ze preco 21 ide do vozovne z DNV a nie z ASMN, odkial by to bolo blizsie..
No a este, nevie niekto preco sa uz na linky 51 a 58 nevypravuju SORy, ale plynove Karosy? Vazne som tam uz SOR dlhsiu dobu nevidel. Kam sa tie vsetky SORy podeli?