Pridam taku malu informaciu...Mozno ju tu uz aj niekto dal
Zastavka Culenova:Davaju tam novy povrch tie slavne cervene kachle;)A preto je zastavka posunuta o par metrov dalej..Tyka sa to zastavky smerom na Malu scenu,Safarikovo namestie.
Piatok 13. :
- 2813 okolo 13. h. vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2817 a napokon 2300
- 2314 po prve - od 15:22 h. docasne vypadol na jedno kolo na linke 34/6, neskor ho nahradil ZV 2827
- 2929 o 15:28 h. odisiel do vozovne z linky 83/3, od 18:21 h. ho mal nahradit 2310, ale ten po prichode z vozovne na konecnu Pri krizi ostal stat pre poruchu a tak neskor tuto linku prisiel hradit ZV 2827 a az okolo 19:30 h. 2310 zacal tuto linku naostro
- 7915-16 okolo 15:45 h. vypadol na linke 5/4, neskorho nahradil 7955-56
- 2314 po druhe - o 18:07 h. odisiel docasne do vozovne z linky 34/6
- 7803-04 okolo 18:30 h. docasne vypadol na linke 1/7, neskor ho nahradil ZV 7718
- 7789-90 o 20:07 h. odisiel do vozovne z linky 12/5 a tak poslednu jazdu z Dubr. na Saf. nam. o 20:21 h. neabsolvoval, bez nahrady
- 7834 po 16. h. ako ZV na linke 2
- 7720 po 19:30 h. ako ZV na linke 9/2
Po 21. h. sa na Staromestskej ulici zrazil autobus MHD s osobnym autom. ( info stella servis )
Vyprava podla poradia:
1: 7749-50, 7723-24, 7737-38, 7781-82, 7732-31, 7805-06, 7803-04, 7815-16, S 7757-58, 7819-20, 7793-94 M: ZV 7718/7
5: 7837-38, 7937-38, 7907-08, 7915-16, 7909-10, 7839-40, 7901-02, 7923-24, 7939-40, 7917-18, S 7602-10, 7911-12, 7931-32, 7729-30, 7935-36 M: 7955-56/4
12: 7753-54, 7765-66, 7817-18, 7795-96, 7789-90, 7809-10, S 7759-60, 7775-76
20: 1702, 1024, N 1004, 1008, 1017
22: 1100, 1062, 1010
27: 1011, S 1007, 1004, VW 1902, VWv 1818
34: 2822, 2315, 2811, 2512, 2830, 2314, S 2304, 2514 M: ZV 2827/6
35: 3628, S 3508
83: 2308, 2813, 2929, 2515, 2809, 2940, 2810, 2938, S N 2826, 2404, 2818, 2814, 2812 M: ZV 2817 a 2300/ oba 2; ZV 2827 a 2310/ oba 3
380: 1901
382: 1111
504: 1824
ano, ale to by chcelo aj urcitu volu a financie, btw, neviem kto tu s tym prisiel ale plne podporujem ten nazor ze trate by mali byt trojkolajne - dali by sa jednak robit expresy (t.j. predbiehat vozy ktore stoja v kazdej zastavke) a okrem toho to ma tu vyhodu ze na trati viem robit kompletnu udrzbu bez vyluk trate ako takej (akurat mi to zrusi expresne linky ) jasne ze takyto system vyzaduje plne funkcnu zabezpecovacku a schopnych dispecerov...
heh ja im kaslem na Euro 3 a podobne hovadiny...Tie vozy su serble...Ako je mozne,ze sa tak zohrievaju???A kazia sa????Este maju aj certifikat???Blbost....Jednoducho povedane sroty..:)
Tie nase funguju vyborne. Su na najvyssej plynovej kvalite a zodpovedaju normam EURO 3/4. Maju dopyt , interier 9 rady , a najmodernejsie BUSE pouzivane v MHD na SR
Zozente mi prosim vas niekto telefonne cislo na tu Madaricovu co stale zvoni. Zazvonim jej o tretej rano ze ako sa jej to bude pacit a budem zvonit stale. TA ZENSKA NIE JE NORMALNA!!!
Rychlodraha s doplnkovou dopravou sa da pekne spravit tym istym vozom - robia to napr. niektore dialkove autobusy - ide z BA do Detvy, do Zvolena ide ako normlany dialkac a od Zvolena do Detvy stoji pri kazdej vrbe To iste sa da spravit s elinami.. Ide si po Dubravke, stoji pri Kazdej vrbe, potom odboci dolava a hura po radiale na hlavnu stanicu, v centre zas stoji pri kazdej vrbe a vyhadzuje ludi... Po tej istej radiale mozu ist napr. eliny z Lamaca - dalsie priklady si domyslite...
Plati to, co bolo napisane milionkrat - elektricka sa da jednoducho vetvit a z hlavnej trate vyrabat "lokalky". Pohodlne a bez prestupu. MEtro to nedokaze.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0