No ked to bola 2806 tak potom neviem co by si vravel....O ten voz nikdy nebolo starane a tito vodici co ho teraz maju aspon nieco dali do kopy!!!!Skoda,ze si nepockali na tu 2808 ktoru povodne mali dostat:(
- na kanaly stoji 1021(ma daco so zadnymi svetlami) a 1128
- 2013 dostala novu vcelku zaujimavu reklamu na firmu, ktora ramuje obrazy a fotky. Je cela akoze potrhana a v strede je napis: "CO S TYM?" "Zaramovat!"
- v dielni som videl 1514 (ten ma zevraj daco s filtrami a olejovym cerpadlom) a 2944 (ten ma defekt na prednej naprave vlavo)
- do dielni chodi 3.kolona (co som tam bol dosli postupne vozy 3524,3525,3710,3708,a zevraj este asi 4 Karosy)
- taktiez bola vedla dielne odstavena 4307
- vypravna 2.DPA je uz hotova
- este stale stoji na stojanke 1133 ,ale 1121 som tam uz nevidel dufam, ze sla do plynu...
----------------
Dnesna vypravicka>
21 po poradi>1807,1827*,1404,1402,vecer,1815
43>2606
57 po poradi>1009
67>2102,2138,2004
----------------
* - co sa tyka 1827>
1. vodic by mal sem-tam zavitat aj do zadnej casti vozu... Zuvacky na skle, spina.
2. ten voz asi dnes na 21/2. nevydrzi az do konca. Totiz hore Prazskou sme sa drali 5min. a to sme boli plny tak na 70%. Prevodovka je absolutne debilne nastavena (prehadzuje tak pri 1300 ot/min.),vzdy ked sme preradil na 2ku automaticky motor prestal tahat a tak musel vodic vypustit jazdu, aby sa zasa podradilo na 1tku(takto sa to zopakovalo asi 5 krat), aj filtre by sa uz zisli precistit, motor absolutne netaha a netaha ani od Patronky na Mokrohajskej a to je pritom len maly kopcek
Do DNV sme mali 6min. meskanie a typek so 1404 zasa jazdi na +3min. Cize 2 21cky idu za sebou po 12min. a pred 1827 a za 1404 je 25min. fuga!
Zdochla 11/2. Bola v nej moja žena a prišla nasraná ako brigadýr. Informovanosť cestujúcich žiadna. Po nejakom čase zdochnutú elinu nakuplovali, potlačili o pár metrov a zase sa stálo. Zrejme sa čakalo, kým niekto dovezie vysielačky. (Kedysi vodič tlačeného vozidla mával cesťákom a išlo to aj bez vysielačiek.) Vodič sa vyjadril, že nemôže ohlásiť poruchu, lebo nemá mobil. Neviem, čo si mám o tom myslieť.
Pridam taku malu informaciu...Mozno ju tu uz aj niekto dal
Zastavka Culenova:Davaju tam novy povrch tie slavne cervene kachle;)A preto je zastavka posunuta o par metrov dalej..Tyka sa to zastavky smerom na Malu scenu,Safarikovo namestie.
Piatok 13. :
- 2813 okolo 13. h. vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2817 a napokon 2300
- 2314 po prve - od 15:22 h. docasne vypadol na jedno kolo na linke 34/6, neskor ho nahradil ZV 2827
- 2929 o 15:28 h. odisiel do vozovne z linky 83/3, od 18:21 h. ho mal nahradit 2310, ale ten po prichode z vozovne na konecnu Pri krizi ostal stat pre poruchu a tak neskor tuto linku prisiel hradit ZV 2827 a az okolo 19:30 h. 2310 zacal tuto linku naostro
- 7915-16 okolo 15:45 h. vypadol na linke 5/4, neskorho nahradil 7955-56
- 2314 po druhe - o 18:07 h. odisiel docasne do vozovne z linky 34/6
- 7803-04 okolo 18:30 h. docasne vypadol na linke 1/7, neskor ho nahradil ZV 7718
- 7789-90 o 20:07 h. odisiel do vozovne z linky 12/5 a tak poslednu jazdu z Dubr. na Saf. nam. o 20:21 h. neabsolvoval, bez nahrady
- 7834 po 16. h. ako ZV na linke 2
- 7720 po 19:30 h. ako ZV na linke 9/2
Po 21. h. sa na Staromestskej ulici zrazil autobus MHD s osobnym autom. ( info stella servis )
Vyprava podla poradia:
1: 7749-50, 7723-24, 7737-38, 7781-82, 7732-31, 7805-06, 7803-04, 7815-16, S 7757-58, 7819-20, 7793-94 M: ZV 7718/7
5: 7837-38, 7937-38, 7907-08, 7915-16, 7909-10, 7839-40, 7901-02, 7923-24, 7939-40, 7917-18, S 7602-10, 7911-12, 7931-32, 7729-30, 7935-36 M: 7955-56/4
12: 7753-54, 7765-66, 7817-18, 7795-96, 7789-90, 7809-10, S 7759-60, 7775-76
20: 1702, 1024, N 1004, 1008, 1017
22: 1100, 1062, 1010
27: 1011, S 1007, 1004, VW 1902, VWv 1818
34: 2822, 2315, 2811, 2512, 2830, 2314, S 2304, 2514 M: ZV 2827/6
35: 3628, S 3508
83: 2308, 2813, 2929, 2515, 2809, 2940, 2810, 2938, S N 2826, 2404, 2818, 2814, 2812 M: ZV 2817 a 2300/ oba 2; ZV 2827 a 2310/ oba 3
380: 1901
382: 1111
504: 1824
ano, ale to by chcelo aj urcitu volu a financie, btw, neviem kto tu s tym prisiel ale plne podporujem ten nazor ze trate by mali byt trojkolajne - dali by sa jednak robit expresy (t.j. predbiehat vozy ktore stoja v kazdej zastavke) a okrem toho to ma tu vyhodu ze na trati viem robit kompletnu udrzbu bez vyluk trate ako takej (akurat mi to zrusi expresne linky ) jasne ze takyto system vyzaduje plne funkcnu zabezpecovacku a schopnych dispecerov...
heh ja im kaslem na Euro 3 a podobne hovadiny...Tie vozy su serble...Ako je mozne,ze sa tak zohrievaju???A kazia sa????Este maju aj certifikat???Blbost....Jednoducho povedane sroty..:)
Tie nase funguju vyborne. Su na najvyssej plynovej kvalite a zodpovedaju normam EURO 3/4. Maju dopyt , interier 9 rady , a najmodernejsie BUSE pouzivane v MHD na SR
Zozente mi prosim vas niekto telefonne cislo na tu Madaricovu co stale zvoni. Zazvonim jej o tretej rano ze ako sa jej to bude pacit a budem zvonit stale. TA ZENSKA NIE JE NORMALNA!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0