Reply on: Tomas #9438:
Ty vies o plynakoch prdlajs. Iba ak neake reci od vodicou. To je tak . Plynaky sa u nas vobec nezahriavaju a to preto lebo maju kvalitny chladiaci mechanizmus. A vodici s tym nejazdia ako z traktorom . Dostavaju to len skuseny vodici , ktory su aj nato preskoleny. Nemozem zato ze DPB si generalkuje tie vase serbliky , a nerobi to poriadne , a SPP to iste . Vies totiz motor je robota SPP cize aj vsetko co sa tyka motorovej stranky. Pozor nemyl si motorovu stranku zo sasmi. Nam motor neroby SPP Bratislava ale SPP michalovce a STARKO a za ten 170000 tisic co sa vrazi na generalku z toho vychadza autobus ktory stoji fakt za to. Ja nemozem za to ze mas taky nazor na Karosy , ale karosa je dobry autobus pokial sa onho stara tak ako sa ma. Je pravdov ze tie bratislavske Karosy vyzeraju otrasne , ale mozu za to DPB a velka vacsina vodicov.Aspon keby vam fungovali umyvarky tak ako maju , tak by to vyzeralo kusok krajsie. My v KE uz neplatame vozy ako vy v BA .My autobus oplechujeme na novo.
frenky
- na kanaly stoji 1021(ma daco so zadnymi svetlami) a 1128
- 2013 dostala novu vcelku zaujimavu reklamu na firmu, ktora ramuje obrazy a fotky. Je cela akoze potrhana a v strede je napis: "CO S TYM?" "Zaramovat!"
- v dielni som videl 1514 (ten ma zevraj daco s filtrami a olejovym cerpadlom) a 2944 (ten ma defekt na prednej naprave vlavo)
- do dielni chodi 3.kolona (co som tam bol dosli postupne vozy 3524,3525,3710,3708,a zevraj este asi 4 Karosy)
- taktiez bola vedla dielne odstavena 4307
- vypravna 2.DPA je uz hotova
- este stale stoji na stojanke 1133
----------------
Dnesna vypravicka>
21 po poradi>1807,1827*,1404,1402,vecer,1815
43>2606
57 po poradi>1009
67>2102,2138,2004
----------------
* - co sa tyka 1827>
1. vodic by mal sem-tam zavitat aj do zadnej casti vozu... Zuvacky na skle, spina.
2. ten voz asi dnes na 21/2. nevydrzi az do konca. Totiz hore Prazskou sme sa drali 5min. a to sme boli plny tak na 70%. Prevodovka je absolutne debilne nastavena (prehadzuje tak pri 1300 ot/min.),vzdy ked sme preradil na 2ku automaticky motor prestal tahat a tak musel vodic vypustit jazdu, aby sa zasa podradilo na 1tku(takto sa to zopakovalo asi 5 krat), aj filtre by sa uz zisli precistit, motor absolutne netaha a netaha ani od Patronky na Mokrohajskej a to je pritom len maly kopcek
Do DNV sme mali 6min. meskanie a typek so 1404 zasa jazdi na +3min. Cize 2 21cky idu za sebou po 12min. a pred 1827 a za 1404 je 25min. fuga!