Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #9116:
K2jok nam tu zatial beha dostatok (a kym budu behat, tak neaka K2ka ako historicak pre verejnost velmi zaujimava ani nebude), ale pokial sa bude pokracovat v (myslim ze pre prevadzku rozumnej) ceste GO v Sumperku tak o par rokov budu z nich K2Sky... A ano vsetko sa da, len to stoji peniaze, cas a kopu namahy... a myslim ze je jednoduchsie nechat vozne radsej 2 (z toho jeden hoc aj zasit niekam do kuta do buriny na hrdzavu kolaj, iba ho neak prikryt aby nehrdzavel prilis) ako v pripade neakeho problemu zhanat na zakazku vyrobene nahradne diely...

Re #9117 frenky: 7053 ako voz bola vyrazne starsia ako ostatne K2ky - bolo to preto lebo to bol vydareny voz a vodicom ktori ju mali pridelenu sa pri prepisoch a precislovaniach vozov podaril sikovny kusok a tak ju vymenili za K2ku sice novsiu, ale s horsimi vlastnostami...
Reakcia na: J #9114:
pokial ja viem, tak 7053 sa mala zachovat ako historicke vozidlo nie vdaka tomu, ze ma ine tlacitko u zadnych dveri, ale kvoly tomu, ze (ak si si nahodou navsimol) to bola posledna K2 s koženkou okolo okien. 😞
si: o čom prosím ťa hovoríš. Veď nám tu behá množstvo K2, takže o nejakom nedostatku náhradných dielov sa asi nedá hovoriť. A to nehovorím, že v bývalom ZSSR sa načierno vyrábajú ND na T3 a K2. Sanosy boli vyradené a ztých čo zastali sa mal vytvoriť jeden. Veď aj z dvoch I280 bude nakoniec jeden.
Kedysi sme boli hlúpi a staré vozy si nenechali. Lenže teraz si ich nechávame. A z každého jeden stačí. Všetko je opraviteľné aj vážna zrážka eliny len terba chcieť. Keď vedia spraviť úplne rozpadnutý veterán. Dokázali postaviť repliku, dokážu to znovu ak by bolo treba. A pri tej častosti výjazdou historičákov je aká pradvepodobnosť, že ju nabúrajú.
Reakcia na: J #9114:
"Jednu K2 mame" - ono vies, u tych inteligentnejsich sa nechava na historicke ucely vzdy po 2 vozy, ono to ma totiz taku vyhodu, ze ked sa jeden pokazi, nabura alebo sa mu cokolvek stane, mas este druhy a vies to neak dat dokopy, ked mas iba jeden, tak mas smolu... [aj sanosy su ponechane v 2 exemplaroch ak si si inac nahodou nevsimol:-)]
Co sa tyka toho rozoznavania, s tym suhlasim, ludia tie vozy velmi nerozonavaju a pre vacsinu by bola T2ka normalnym vozom do ktoreho by boli schopni nastupit ako do beznej linky.... Ale v minulosti to bolo rovnake aj s dvojosakmi a teraz sme radi ked sa najde neaky podvozok a vynaklada sa kopa energie na rekonstrukcie alebo repliky....
si: Nechápem, kto by mal na tom profitovať, že sa 7053 vyradí. To, že z toho nebude historičák, a čo. To má byť zo všetkého historičák. Á na 70XX je pri posledných dverách iné tlačítko znamenia vodičovi. Výborne bude z toho historičák. Jednu K2 máme. To stačí. Radšej by sa mali spraviť I280 a zachrániť Sanos. Električka nie je osobné auto, na ktorom sa ako veteráne dá zarobiť.
Už vôbec robiť historičák z voza ktorý denne stretávam na uliciach a dlho ešte budem. Už aj T2 nie je taká atraktívna ako tie naozaj staré vozy. Netrvdím, že sa má všetko vyradiť, no z jedného typu jeden nehať ostatné preč. Takže jednu T3, jednu K2, T6, 14Tr, 15Tr, I280, I4x5, jeden Tam jednu Karosu 7xx, etc. Možno ešte K2S a T3S.
Bežný cestujúci nerozoznáva jednotlivé typy. Ani ja ich nerozoznávam, hlavne eliny nie. Myslím tým rozdiel medzi T3, T3SU, T3SUCS, T3G. Preneho proste sú hranaté(T6), oblé(T3,K2) a nové(K2S).
Dnes keď som išiel so SORom do Devína, tak za zastávkou Lafrancony sa utrhla Ávia. Teda zrejme jej povolili brzdy ohla dva kolíky vysoké asi 150cm na zábranu vjazdu, zdemolovala zábradlie na schodoch a ocitla sa uprostred cesty. Zázrak, že nikoho nezobrala zo sebou. SOR ju obchádzal po chodníku.
Zrejme sa tam vytvárala zápcha.
Reakcia na: si #9103:
To je ako so 7703 - tiez niektori jej kolegovia este jazdia, ini su uz vyse 10 rokov vyradeni...
Martin> Ano, bola to 7069 a bola na 11/1. Pred hodinkou bola na 5/12 ale to uz Jano urcite vie 😉 7077 na 7 a doobeda mala teta M 7841+42 na 5... 🙂
#9106: tak ta 2881 je na 34 🙂

1210 (21) stala pokazena pred patronkou o 14.00 a za nou liazka...ako nahrada isla mozno 1825...

1911 je na 90 🙂
A este pridam nieco z dnesneho dna:)
21:1813:)
61:2907!:)
63:1303
68:4314:),1216:-I
81:4949
84:4840
85:4940
90:4835
93:4209:-P
94:4826
97:1807
Reakcia na: J #9089:
Nie vcera tam bola 2881-ka....:)))
Zastavka SABNOVSKA je uz opat v prevadzke...Od dneska cca 09:00hod
jano> 1/5 som nevidel 🙂 pred tou 5/5 neslo min. 10 minut nic podla nervozity ludi na zastavke 🙂

1906 dnes na 95/3 🙂
4929 na 95 🙂
na 83 su okrem ineho 2881 a 2921 🙂
Reakcia na: COLOR #9104:
Doplním Ťa ja: na 11 ZV 7069
d3, TBC> 😃 Mozno o mesiac napisem ze 7053ka je v UDe... Ale ked ta 2408 vyzerala tak novucicko... 😉 7706 rano ZV na 9, na 11 nejaka kachna (neskor upresnim), vcera asi 13sk so 4209 na 94. A vcera vecer aj 7825 ZV na 1. 13sk ak si to precitas tak odpis!
Reakcia na: d3k0 #9097:
ano, ale nepredpokladam zeby ten voz mal vyrazne viac poskodeny ram ako ine K2ky, takze ked nic ine, poslal by som ho do sumperka - tam aj tak tusim oni tie ramy aj testuju a vedia si s nimi neak poradit... (viem ze tak by z neho ziaden historicak nebol, ale z prevadzkoveho hladiska by z neho bol este uzitok)

Re #9102 Turbo: zo samojazdiacej supravy nemozes pouzit ani predny voz, aj ten ma celkom slusne rozmlatene celo (nezabudni ze s nim parkoval do zastavkoveho pristresku), takze taketo kombinacie by asi nikam neviedli...
Ozaj, vsak ked nemaju bubaciky na opravu tych dvoch poskodenych suprav, tak nech z oboch spravia jednu funkcnu. PRedny vozen a predny vozen. No nie? A budeme mat hity ako 7602+7610 aj v T6-kach. 🙂
7952 ma zlomene jedno sedadlo vzadnej casti. Bolo dole privarene, ale zas sa zlomilo.
Reakcia na: Jano #9098:
To aby nikto nevidel? :-)) Mohli rovno spravit supravu 7921+7922+7928+7927 ;-)))
Reakcia na: si #9093:
Yo a ten pristup, ze "tomu vozu nic nie je, tak naco ho vyradovat" je typicky laicky pristup (ja som tiez taky mal 😉 ). Bavili sme sa s panom Hornikom o 7703, ze preco sa neda opravit a dostali sme sa k Sanosom, ktore tiez vyzerali, ze im nic nie je a ked nechali urobit testy ramu, tak boli zhrozeni, ake je to prehrdzavene. My v premavke nemozme vidiet pod povrch...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.