5.7.2006:
502 - 2132
6.7.2006:
28 - 3622, 3623, 3619, 3629 (3626), 3610
29 - 3507
502 - 2137
Na 28/4 bol ráno 3629, poobede 3626.
- 3623 bol tankovať od 11:23 do 12:53, ZV 3617
- 3619 bol tankovať od 13:23 do 15:00, ZV 3617
502 - 2132
6.7.2006:
28 - 3622, 3623, 3619, 3629 (3626), 3610
29 - 3507
502 - 2137
Na 28/4 bol ráno 3629, poobede 3626.
- 3623 bol tankovať od 11:23 do 12:53, ZV 3617
- 3619 bol tankovať od 13:23 do 15:00, ZV 3617
Darro
"Keď boli predtým na 88 petržalské Ikarusy, a teraz keď som sa viezol v 1803, 1806 na tej istej linke. Obrovský rozdiel! Petržalské vozy boli (a sú) totálne zničené, vozy z Trnávky sú oproti nim ako nové" nieco na tom je ale je to skor tym cim 4.DPA disponuje... 1.DPA ma take moznosti v ÚD ktore Petrzalka nema a mozno nikdy nebude, lebo aj keby sa postavila nova vozovna stale to bude len mala vozovnicka a velke opravy sa budu robit stale len v ÚD.
?
L5: Presne to iste co som napisal hoppusmarkovi plati aj pre Krasnany... len minus je v tom ze 36xx su prve plynaky ktore vznikali a tak povedane "pokusne mysi" dalo sa to GO v takom podniku ktory urobil GO ako za 5sk a preto to tak aj vyzera...
Tomas: Vies ze som nad tym aj rozmyslal...? pekne cisla. ? ?