Reakcia na: hoppusmark #46352:
Mas super nazor, malokto rozmysla ako ty, ale presne tak by som to bral aj ja.."štandard údržby"!! To je to co chyba vozidlam Bratislavskej MHD! Nevravim, ze musia chodit nalestene jak 1803 za starych cias, ale zaklady technickej a vzhladovej udrzby by mohli byt!!! Napr. hneva ma, ze sedadla sa v MHD absolutne netepuju..proste kazdy mesiac by som to nariadil tepovat aspon v letnych mesiacoch!! Proste viem, ze chcem vela, ale v nasej MHD sa uz vozi kde kto... ? Inak nemozem teraz povedat na petrzalku nic zle, lebo som si v poslednej dobe vsimol, ze sa tiez dost snazia zasluhou asi niekoho..Ale na to, ze nemaju potrebne vybavenie tak asi zacinam tomu hovorit zazrak. Az teraz som zacal vidiet do niektorych veci lepsie.
PS: Prepacte, ze uplne mimo dispecera!
?
Darro
"Keď boli predtým na 88 petržalské Ikarusy, a teraz keď som sa viezol v 1803, 1806 na tej istej linke. Obrovský rozdiel! Petržalské vozy boli (a sú) totálne zničené, vozy z Trnávky sú oproti nim ako nové" nieco na tom je ale je to skor tym cim 4.DPA disponuje... 1.DPA ma take moznosti v ÚD ktore Petrzalka nema a mozno nikdy nebude, lebo aj keby sa postavila nova vozovna stale to bude len mala vozovnicka a velke opravy sa budu robit stale len v ÚD.
?
L5: Presne to iste co som napisal hoppusmarkovi plati aj pre Krasnany... len minus je v tom ze 36xx su prve plynaky ktore vznikali a tak povedane "pokusne mysi" dalo sa to GO v takom podniku ktory urobil GO ako za 5sk a preto to tak aj vyzera...
Tomas: Vies ze som nad tym aj rozmyslal...? pekne cisla. ? ?