Reakcia na: BMEŽ #46240:
Viď Johny D a #46233. 2 kolona ma nedostatok vozov teraz ked vyradili ik 280. Aj ten 1820 asi je pozicany docasne a teraz tam stoji asi v sedle. medzi spickami z linky 74.
Nevylučujem, že neskôr bude preradený, takisto ako na L83 1817 tiež.
Lebo som počul nejaké šumy, že do Petržalky majú byť preradené IK 435 1816 a vyššie, 1821 už šiel ako prvý.
Neviem, čo je pravdana tom zvyšku; ale osobne súhlasím s tým, aby boli 1816 - 1820 preradené, ale na 2!. kolónu a ne do Petržalky.
Veď Petržalka k dnešnému dňu prestala vypravovať L88 - šk. rok 10 kĺbových vozov, namiesto toho nerobí nič. Dostala 91 a 191, na ktorú možno zjednoduchšene povedané, prešli vodiči z L88. Ale dostali na ňu aj sólo vozy. Ale minimálne 10 kĺbakov z L88 má mať k dobru!!!!!!
O.K. vyradili 3 ik 280, vyradia možno aj štvrtý a piaty. Ale DOSTALI 4219 a 4851. Stále sú v pluse.
2. kolóna dostala k dnešnému dňu Linku 50 do výpravy. (šk rok 10, povedzme že prázdniny 8 vozov. ) Ale nezobrali jej ŽIADNU INÚ KĹBOVÚ LINKU. Ja chápem, že akože zjednoduchšene vodiči z 96 a čiastočne 70, ktoré robí traz 2. kolóna iba delené, asi prešli na tú 50tku. Ale nie vozy. Z linky 96 sa UŠETRILO 9 sólo vozov. Z linky 70 1 kĺbak. Treba ale pridať na L50 8 ! (+ nejaká tá X12)
A navyše bolo odstavených 7 ik 280, ešte predtým odišli 2 IK283. Takže to nestačí už ani na prázdniny a čo potom od 3.9?
KTO NA D P B a. s. N E V I E P O Č Í T A Ť ?
Alebo opäť za všetko môžu vodiči? Ako tradične, oni sú tí najhorší? Mali si sami na 2. kolóne vyrobiť vozy na linku 50, parchanti jedni ?
D. ú na uhorkovú letnú sezónu pre pravideľných prispievateľov, ale aj tajných čitateľov diskusie a dispečra iMHD. sk. Aké redukcie treba spraviť od septembra, aby boli vypravené všetky spoje, ted aby bol dostatočný počert vozov na všetkých prevádzkach.
Hint: napr. 74 sólo vozy. Ale to nebudestačiť zrejme...
Hint. 2: eše dojdú nejaké ďalšie Cng B741. ? ? ?
Mike
DNEŠNÉ RÁNO:
L50 (nie po poradí): 2513, 2603, 2620, 2623, 2628, 2810
- 78/11 minimálne posledné kolo, možno celý ranný diel hradený ZV 2828.
70 = 96: 1610(1), 1216(2), 1211(4), 1213(5), 1214(7), 1208(9) a ešte 1603 (/3 alebo /6)
96/8 minimálne posledné kolo, možno celý ranný diel vynechal spoj bez náhrady.
70/delené: 2410 (10), 2406 ? (11), 2626(13), 2605(14), 2321(15)
70/12 Minimálnre posledné kolo, možno celý ranný diel hradil ZV 2800.
88: 1202(1), 1218(2), 1629(4), 1205(5), 1207(7), zvyšné neviem
91/2 4100, 91/9 4110
Re #46234 milannco: No počul som niečo o zrušení SV 406. Tak možno už od 3.7. a to by sa vysvetľovalo tým pádom.
?