Neda. Tam sa točila RTOčka, lebo je krpatejšia. Ale IK415 tam potom sa otáčal asi na 4 krát musel cúvať, až zablokoval na dlhšie celú Devínsku cestu. (Ešte že bolo to cúvanie asistované ). Tak si povedal vodič ďalšie kolo, že on tam šaškovať a blokovať prmávku nebude a išiel sa otočiť niekde lepšie, kde to zvládne aj ik 415 ľahko na 1. krát ☺
A kam sa chodila otacat RTO? Nie do arealu toho muzea? Ja neviem, mozno, ze vodic 1018 nevedel, ze aj inde sa da otocit.. Mozno fakt v tom case isla hradit nieco ine, ale hradila aj RTO. Ale to je teraz uz bezpredmetne. ☺
4097 po oprave opäť na svojej 406.
4805 a 4215 dnes v petržalskej vozovni absolvovali kontrolu tarifného vybavenia.
4814 oddnes odstavená až do opravenia závady na motore.
4400 taktiež s poruchou na motore.
1629 ešte bez reklamy dnes nájdete na 31tke.
Nehádaj sa s Frenkym, on skutočne hradil RTOčku toho času tankovavšiu.
Ten 1018 sa akurát išiel otočiť niekam het, kde to bolo technicky možné. Zrejme Dolné koruny ?
Nie, ZV1018 islo bud do Devina, alebo DNV, lebo som ho stretol pri kamenolome o 17.40.
Re #44723 Johny Neviem co to mohlo byt. 1609 som videl na 37, ale teoreticky to mohlo byt aj ZV, videl som ho iba z boku.
Vcera som mal 1212 na 39/5! A nema hrdzavy dekel!
- 1301 okolo 23. h. (mozno i skor) docasne vypadol na linke 21/5 (ak to bolo az pre polnocou, tak potom na nocnej linke 504), pretoze na prvom kole nocnej linky 504 ho nahradzal ZV (nieco ako 1604, 1609, 1614 - vyberte si, malo to zelene osvetlenie minimalne v prednej casti interieru a tu zlte vycackanie na celnom okne aj na okne vodica - Gypistik vies ketry to mohol byt??) ☺
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Richie