Nehádaj sa s Frenkym, on skutočne hradil RTOčku toho času tankovavšiu.
Ten 1018 sa akurát išiel otočiť niekam het, kde to bolo technicky možné. Zrejme Dolné koruny ?
Nie, ZV1018 islo bud do Devina, alebo DNV, lebo som ho stretol pri kamenolome o 17.40.
Re #44723 Johny Neviem co to mohlo byt. 1609 som videl na 37, ale teoreticky to mohlo byt aj ZV, videl som ho iba z boku.
Vcera som mal 1212 na 39/5! A nema hrdzavy dekel!
- 1301 okolo 23. h. (mozno i skor) docasne vypadol na linke 21/5 (ak to bolo az pre polnocou, tak potom na nocnej linke 504), pretoze na prvom kole nocnej linky 504 ho nahradzal ZV (nieco ako 1604, 1609, 1614 - vyberte si, malo to zelene osvetlenie minimalne v prednej casti interieru a tu zlte vycackanie na celnom okne aj na okne vodica - Gypistik vies ketry to mohol byt??) ☺
Dnesna 21:
1801, 1601 ? , 1320, /4* , NV nemam, 1513 ? , R 1011
* - videl som to urcite dnes, ale nepamatam si, mam pocit, ze tam bola 1602
Na 50 boli okrem ineho aj vozy ako 1803 a 1620 ?
-----------
K tej novinke o lakovani Solarisov, ani jeden sa este nelakuje. Mam to overene z dvoch zdrojov. ?
Ano, presne tak, rovnako ako to robia SADisti Podstata je, aby si vodic vedel bez nutnosti cakania na cudziu pomoc opravit poruchy, ktore su opravitelne jeho silami
A nahadzania nahradnych dielov do vozov sa obavat nemusis, v meste to vzdy promptnejsie vyriesi zazracna Liazka (teraz uz Renaultka), nez by to spravil vodic
Richie