Reakcia na: Sommelier #44516:
Myslím, že tento problém má dve strany mince. Vodič by mal vedieť, kade jazdí a podľa toho aj poskytnúť cestujúcim informácie slušným spôsobom (veď je to služba zákazníkovi). Na druhej strane sa môže stať aj toto: dajme tomu, že celý ten rozhovor trvá tých 10 sekúnd, ako spomenul Andy. Zdá sa to málo, ale vďaka tomu potom nemusí napríklad stihnúť zelenú na semafore, čo je zdržanie aspoň také 2 min. Následne ľudia nestíhajú prestupy atď. Čiže ako hovorím, dá sa na to pozrieť z dvoch pohľadov.
Sommelier
Kolko z nich vie kedy je ten správny čas na opýtanie ?
Sprievodca vo vlaku tam od toho je. A palubny personal mala aj MHD.
Vodic je v tej linii vykonnym pracovnikom a mnohi z nich nemaju nadanie na komunikaciu so zakaznikmi a nikdy s nimi nebudu komunikovat tak ako by si chcel. (zachadzam hlboko, nevadï)
Stale je tu moznost ziskania informacii vo vozidle, mapa - aj ked by bolo lepsie keby tam bola taka ako je na tomto webe, ale pohoda a v neposlednom rade ostatni cestujuci.