Reakcia na: Sommelier #44512:
Prečo by sa mal rozprávať o cene jabĺk? Však hovorím o informáciach týkajúcich sa jazdy, ktoré cestujúcemu pomôžu... Taká incheba nie je nič zložité, minule som išiel 88kou, na Nivách sa niekto pýtal (5 sekúnd) ako sa tam dostane, vodič povedal odpoveď v priebehu ďalších 5 sekúnd a bolo vybavené, obaja boli spokojní. Tak aké zdržovanie premávky? Aj tak ešte nebol odjazd.S tým metrom to preboha nemôžeš porovnávať.. Veď autobusy, trolejbusy a električky sú také prostriedky, kde si v styku s vodičom, kdežto metro nie. Keď idem napríklad vlakom, tiež sa zvyknem sprievodcu pýtať na trasu a pritom "má na starosti len kontrolu lístkov"
A nie, nemusí vedieť všetky výpredaje, všetky ulice, ale mal by aspoň prejaviť ochotu. To býva obvykle pri komunikácii medzi zákazníkom a zamestnancom podniku jedna z kľúčových podmienok spokojnosti...
Sommelier
Mám maximálne na háku kreténa, ktorý si nepozrie kadiaľ ten spoj ide a systémom, ako u nás doma začne za jazdy klopať na kabínu vodiča, že kam, komu a kde. To je prvý dôvod na poslanie ho tam, kam by som ja ťažko chodil.
Klopanie ne prvé dvere a otázky - je jedno či jednoduché a zložité.
Počúvaj ma ty ... (podla nálady), nastúp alebo vypadni. - to sú slová cestujúcich, nie vodiča.
Myslím, že je aj na ostatných cestujúcich, aby zdržiavajucí element odstránili z premávky.
Ako niekto môže so svojim problémom zdrzovat dalsich x ludi vo voze ?
Ak má niekto orientačný problém, opýta sa vo vozidle spolucestujúcich. A často dostane fundovanejšiu odpoveď ako od vodiča.
Vodič podávanie informácii nemá v popise práce a cestujuci to musi respektovat.
marines.czweb.org/dpmb-stiznost.mp3
?