Dnes asi do 17 hod. prebieha policajné a záchranárske cvičenie na Panónskej ceste pri zastávke OC Lúky, linky 91 a 191 majú malý odklon a neobsluhujú zrejme zastávku OC Lúky. V smere do Rusoviec odbočia hneď pod tým nadjazdom a idú poza parkovisko popri železnici a ďalej sa napoja sprava na Panónsku cestu od cesty z parkoviska od OC Lúky.
Som cestujúci, ktorý tam bol a áno, nežijem v tvojom čiernom vesmíre.
Vozidlo > označené cieľom Chatam Sófer
Vodič > informoval o prestupe na NAD
Dispečer > stál na zastávke a usmerňoval cestujúcich
NAD > ľudia, ktorí prišli so mnou boli do 5 minút v X4
V čase od cca 15:40 až do obnovenia premávky električiek nešla z Chatama Sófera ani jedna X4. Hlavne, že v čase, keď čakalo na náhradnú dopravu asi 400 ľudí, išiel okolo bez zastavenia prázdny kĺbový autobus ako výjazd na Dlhé diely (na linku 32). Tak buď žiješ v paralelnom vesmíre, alebo si dispečer, ktorý nechce prísť o prémie za absolútne nezvládnutú NAD.
Nie, prvý krát v živote počujem že máme obežné centrum. Prosím, povedz mi viac
Teória je jedna vec, prax však druhá, a vo veľa prípadoch ak je nejaký prúser niekde trati tak tie problémy cítiš po celej trase. Je možné že by sa situácia zlepšila keby dispečeri reagovali rýchlejšie/lepšie, ale proste máme zraniteľný systém a niečo by sa na súčasnej situácii malo zmeniť.
"kvôli problémom na jednej strane mesta je obmedzená druhá"
A ty vôbec chápeš, že máme obežné centrum mesta a aj teraz sa električky otáčajú ak je v pokračovaní trasy problém?
Ak si to nepochopil, tak všetky nejaké tvoje výmysly, by dopadli iba rovnako ako aj teraz.
Mi chces povedat, ze do 10 minut, co by boli max dalsie 2 spoje + ten co ma problem, to nevedia zacat otacat? Aj kebyze otocia 1 elektricku a obnovi sa to, tak vypadok 1 spoja je lepsi, ako odpalit celu, alebo skoro celu linku.
a ked budes vsetko tocit v centre a kazda linka len centrum-jedna radiala, tak zas narazis na priepustnosti krizovatiek, vykony meniarni, kablov, ... v centre a ako bonus budu musiet vsetcia co nemaju ako ciel centrum musiet prestupovat (teraz mas stale urcitu mnozinu ludi ktori sa cez to centrum len "prevezu")
nebolo by lepsie popracovat na dispecerskom riadeni a "krizovych planoch" ? (aj ked ano, ak skape voz na linke tak ak okamzite uzavries dotknutu radialu a vodicovi sa po 5 minutach podari voz ozivit, tak ten kratkodoby odklon narobi dopravnom v systeme zas viac skody....)
Áno, nedá sa všetko otočiť hneď, a práve toto je problém, keď kvôli problémom na jednej strane mesta je obmedzená druhá.
Keď sa oznámilo že L7 bude zrušená a L1 nebude potiahnutá do Petržalky tak bolo dosť kritiky že problém v Petržalke obmedzí Raču alebo naopak, a s týmto názorom súhlasím. Pravda je taká, že čím je linka dlhšia tak tým ťažšie sa dodržuje spoľahlivosť a stabilita, takže bolo by na mieste mať doplnkové linky na každej radiále ako na Račianskej, alebo aspoň skrátiť každú linku aby obsluhovala len jednú radiálu.
Neviem, o akom bežiacom páse sa tu píše, ale autobusová zastávka Chatam Sófer smerom z centra bola obsypaná davom márne čakajúcich cestujúcich, ktorých časť pobrali akurát taxíky.
Pri 2 linkovom variante by som mohol skočiť na L8 a prestúpiť na L2. Aj keby to času moc neušetrilo tak je to psychologicky príjemnejšie keď sa pohybuješ a nečakáš, hlavne keď je zima, dážď, atď. Pri 3 linkovom variante bolo ešte viac kombinácii, L6 alebo L14 -> L2.
Ak je náš systém taký zraniteľný tak by bolo vhodné vybudovať prestupný uzol niekde v centre a každej radiále dať samotnú linku.
On topic: aj Račianska blbne, na Pionierskej smer Rača vyhodili ľudí zo 7921 a 7507. Že vraj ide NAD.
Za mňa toto demonštruje že jednolinkový variant je nevhodný. Keď je dobre tak je dobre, ale keď je dačo zlé tak sa pokazí nie len jedna radiála ale celá linka. Na Kamennom námestí som čakal 20 minút na 4ku smer Vajnorská, aj keď na Vajnorskej sa nič nestalo. Ale hlavne že to ide #castejsieakometro
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA