Reakcia na: MatejBA #180091:
Ja som tomu príspevko porozumel tak, že by vyskočil pilot, ktorému skončí plánovaný pracovný čas. Autobus39 tam píše o limite presne to, že ak by hrozilo prekročenie limitu, tak letí iná posádka a tá pôvodná ostáva na zemi. Ale pilotom sa často stáva, že neskončia podľa plánu ale skončia prácu oveľa neskôr. Leteckú spoločnosť nezaujíma, či mali niečo naplánované, pokiaľ to umožní limit podľa predpisov, tak letia aj s dlhým meškaním. Pilotom sa stáva aj to, že im na poslednú chvíľu prehodia služby, t.j. letia inde a v inom čase (toho istého dňa) ako mali pôvodne naplánované. Ich zamestnávateľ potrebuje minimalizovať škody, ktoré by musel zaplatiť cestujúcim, posádky sa tomu musia prispôsobiť, im EÚ odškodné nestanovila.
S499.1023
1) Vodička išla s e-10 na hlavnú stanicu, lebo v zácviku jazdila stále na stanicu a na Krížnej rovno to nepoznala-
2) Vodič pri prvej samostatnej smene nafúkal (ukázalo sa, že sa posilňoval aj priamo za jazdy), lebo sa bál.
3) Električka zmätene jazdila po meste, pretože vodič nemohol nájsť trasu svojej linky (orientoval sa podľa štítkov na označníkoch).
4) Vykoľajenie na trati, lebo vodič si na zbiehavej výhybke uvedomil, že ide zle, tak otočil reverz a hybaj to rýchle napraviť.
A takto by sa dlo do nekonečna.