Reply on: Autobus39 #180089:
"Predstavte si, že by pilot meškajúceho letu na plánovaný fajront nahodil padák a vyskočil"Pilot, ktoremu hrozi, ze prekroci povoleny limit, ani nenastupi do toho lietadla a musi to zobrat iny kolega
Takto sme cakali 2,5 hodiny na lietadlo, lebo prilet lietadla bol zdrzany a aerolinka musela zabezpecit druheho pilota, lebo ten prvy by presvihol svoj limit.Edit: a preto aj napriklad bola nehoda lietadiel na Tenerife, lebo kapitan KLM sa ponahlal, aby sa zmestil do limitu

to by som si ja na tvoju adresu určite nedovolil. Ani to, že viem viac ako ty. Nuž, ale keď máš ten pocit, ja ti ho neberiem... (Vzhľadom na povahu fóra (dispečerské) túto tému nebudem ďalej živiť).
S499.1023
1) Vodička išla s e-10 na hlavnú stanicu, lebo v zácviku jazdila stále na stanicu a na Krížnej rovno to nepoznala-
2) Vodič pri prvej samostatnej smene nafúkal (ukázalo sa, že sa posilňoval aj priamo za jazdy), lebo sa bál.
3) Električka zmätene jazdila po meste, pretože vodič nemohol nájsť trasu svojej linky (orientoval sa podľa štítkov na označníkoch).
4) Vykoľajenie na trati, lebo vodič si na zbiehavej výhybke uvedomil, že ide zle, tak otočil reverz a hybaj to rýchle napraviť.
A takto by sa dlo do nekonečna.