Tak nech stoja na konečných so zapnutými motormi v horúcich dňoch aby im tá klíma šla. Alebo si nájdu iné riešenie ako prevádzkovať klímu aj bez zapnutého motoru.
Počkajme si na poobednú 7, na ktorú podľa mňa pôjdu T3G. Výprava sa veľmi nelíši od tej, ktorá bola koncom júna (myslím tým o.i. aj tri súpravy T6 so skladacími dverami na celodenkách).
Dnes zostalo vo vozovni 7 súprav T3P/T3S/T6, vrátane naburaných. To moc štedrá rezerva nie je. A navyše mnohé z nich nemajú odjazdené kilometre do ďalšej prehliadky.
pokial das na vozidlo klimatizaciu ktora je vykonovo uz pri designe na hrane s tym aby to ako tak vychladila, tak aj otvaranie dveri ak s tym projektant nepocital je problem.... inac aj vymena tepla pri otvarani dveri a vystupovani/nastupovani cestujucich sa da predpokladat a zohladnit pri navrhovani....
dalsi problem pri busoch je, ze pokial viem maju zakazane vrcat (mat nastartovane) v obratiskach.... no a pri vypnutom motore klimatizacia s istotou nebezi.... no a co myslis, za ako dlho ten odstaveny bus slnko vyhreje ? to by musela byt tak klima velmi dobre predimenzovana aby to potom po odchode z obratiska v nejakom kratkom case stihla zas vychladit....
tym sa zaroven dostavam aj k tomu, ze ak je klima (ale aj hocake ine zariadenie schopne efektivne pracovat v nejakom vykonovom rozsahu) dostatocne predimenzovana a nie je hnana cely den na hornej hrane svojho vykonu, tak aj jej poruchovost nasledne bude nizsia
PS: vo vozidlach mhd sa vyskytujem velmi zriedkavo, ale toto leto som veru nejak rozumne vychladenu elektricku este nestretol a to ani z tych "novych" dodanych v uplynulom roku.... v minulych rokoch to v nich bolo o poznanie prijemnejsie, takze predpokladam ze zas niekto zauradoval asi v ramci setrenia aby to menej zralo alebo nejaky vituz z tych co tvrdia ze rozdiel teplot nesmie byt viac ako... a tak ked je vonku 37 tak nam vo vnutri musi byt 30 viac nez dost a potit sa mozme rovnako..... (a tak aj preto pouzijem radsej vlastne auto....)
Minule, keď som cestoval MHD vo Viedni, tak vo všetkých vozidlách klimatizácia išla bez problémov. Mám pocit, že otváranie a zatváranie dverí nijak jej funkčnosť neobmedzovalo.
Ach táto výhovorka, že sa často otvárajú dvere ich ešte ako dlho bude držať. Zaujímavé, že trolejbusy a električky s klimatizáciou nemajú problém a nestáva sa mi skoro vôbec, že by mi prišla L42 ako sauna. Za to, keď je na nej cez víkend ako náhrada bus, tak vo všetkých to bolo ako v skleníku. A boli vybavené klimatizáciou.
Nefungujú už niekoľko dní (vrátane dispečerského hlásenia). Ani dnes.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11