Rano o pol 9 sa vracajuci turisti zo zeleznej? Bola nejaka akcia?
Jedine ze by boli turisti naozaj len vracajuci . . . .
Nehladiac na to, ze sa okolo tych odkladacich priestorov neda ani poriadne prejst
ŽST Petržalka pred stanicou na Kopčianska je vážna nehoda kamiónu vs chodec, blokovaná zastávka MHD pre 80 a 99 smer Incheba a Gercenova tam vôbec nič nezastaví, práve ide rzp plus polícia tam
pan Lubor, predpokladame, ze zo Zeleznej Studnicky islo vela turistov a bolo treba zaistit ich odvoz....rovnako sa ocakava zvysena hospitalizacia na Kramaroch a s tym spojena batozina na pobyt
Dnes rano, trolejbus cislo 42 (6727 tusim), v prednej a zadnej casti vybaveny trojposchodovym nerezovym odkladacim priestorom pre batozinu . . . Chcel by som sa spytat, aky myslienkovy pochod viedol kompetentnych na vypravy takto vybaveneho trolejbusu na linku 42? Zeby skusobna prevadzka prevozu truhiel nemocnica-cintorin?
Tak toto bol ten problem. Dik.
Zaroven som nasiel luxusne spojenie. Ak sa nic nestane, tak dnes pojde #6727 z autobusovej stanice 17:21 smer Cerveny most a z Vysokej #7442 o 17:33 smer Karlofka.
Neviem, ci to patri sem, kedze nevidim ziadne ukotvene vlakno o imhd ako takom, ale vsimol som si, ze uz nejaky cas nefunguje prekliknutie z poradia linky pri vozidle na jeho filtrovany cestovny poriadok. Predtym to fungovalo vzdy v aktualny den, t.j. na stranke vozidla, v kolonke "Posledne zaznamy o vypraveni", sa za datumom, vedla cisla linky, dalo kliknut na poradie a zobrazil sa cestovny poriadok toho konkretneho vozidla. Teraz sa na to uz kliknut neda. Toto uz je zrusene uplne? Pripadne je nejaky iny sposob, ako "odchytit" konkretne vozidlo v premavke?
V Budapešti ale aj keď zvereňujú intervalový CP, tak vozidlá majú CP, ktorý sa snažia dodržať.
Za to celá južná a časť západnej Európa si robí z CP trhací kalendár a aj keď sú zverejnené odchody, tak sú veľmi orientačné. Bežne chodia autobusy aj o 10 minút v nadbehu.
Aj v Budapešti je to bežná prax pri tvorbe autobusových CP podnes, najmä v čase špičiek, keď aj tak všetko mešká a snaha držať sa odchodov na minútu presne je úplne zbytočná.
Pokiaľ toto je problém, tak potom nie je vôbec žiaden problém. Ono to môže byť aj tak, ako v niektorých ruských mestách - pri čísle linky sa napíše prvý a posledný odchod a k tomu strohá informácia, že medzi tým "jazdí každých 6 až 27 minut". A koľko papiera a tonera by sa ušetrilo...
DOdnes som nepochopil naco DP vesia na zastavky tie srandovne listocky (rozumej cestovne poriadky), ked kolkokrat odchod uz z konecnej je uplne mimo CP . . .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67
Pokiaľ toto je problém, tak potom nie je vôbec žiaden problém. Ono to môže byť aj tak, ako v niektorých ruských mestách - pri čísle linky sa napíše prvý a posledný odchod a k tomu strohá informácia, že medzi tým "jazdí každých 6 až 27 minut". A koľko papiera a tonera by sa ušetrilo...