Reakcia na: N/A #175051:
V čase špičky to tak proste je a akceptujem to. Príliš veľa premenných, pri intervale 4 minúty sa to nikdy nepodarí zladiť, je to husté. Aj vo Viedni sú počas špičky "vláčiky" dvoch vozňov tej istej linky idúcich za sebou, ako aj okno 10 minút. A aj vo Viedni ma vytočili vodiči, ktorí mali po mimoriadnosti (hasiči) "na háku" a šuchtali sa, vďaka čomu som nestihol vlak a musel čakať hodinu na ďaľší. Aj som vtedy vodičovi povedal že je pekné, že on je v práci, že mu je jedno že má meškanie 15 minút a že sa pekne šuchce (objektívne sa šuchtal), ale ten vlak, ktorý tam práve môže vidieť (som mu ho ukázal prstom), mi ušiel a môžem hodinu čakať na ďalší. Nič mi na to nepovedal, kyslo sa zatváril a ja som vystúpil na Simmeringu (asi 20 až 30 sekúnd po odjazde vlaku). Bola to stará plesnivá súprava E1+c4. Lenivejšie ako K2S. Ale aj tak, jedny svetlá "pustil" len tak, proste jemu bolo úplne u prdele že mešká, že je za ním vláčik nakopených vozňov. A to ma vytočilo. Nie, že meškal. Nebola to je jeho vina, že hasiči blokovali koľaje. Ale že svojím prístupom situáciu ešte zhoršil, miesto toho aby sa snažil ísť svižne, teda v rámci možnosti toho šerbla ktorý mal. Vtedy som bol riadne naštvaný. Ostatne, ten vláčik za ním, tí vodiči, tiež asi neboli nadšení z toho že pustil jedny svetlá pri Simmering Einkaufszenturm (z mne neznámeho dôvodu, lebo mu odcingol ako predný voz, tak ak vlek, takže stačilo zadať jazdu (dvere boli zatvorené, žiadne zrkadlo kontrolovať nemusel), mal ešte voľno - ale on podľa niečoho poznal, že za 2 sekundy mu skočí stoj - a aj skočil, lenže on mohol ísť do križovatky na signál voľno, určite je vyprázdňovací čas dostatočný). A stretávam sa s takýmto prístupom bežne. Autá sa natlačia do križovatky a zablokujú ju. Niektorí vodiči majú an háku aj keď meškajú, nevojdu do križovatky a nezablokujú ju pre inú fázu (ľavého odbočenia). A hneď meškajú o 70 sekúnd dlhšie, ale im je to úplne jedno. Potom sú asertívni vodiči, tí sa natlačia, zastavia, ale prejdú celým uzlom na jeden cyklus. A potom sú agresívnejší, tí autá aj vyzvonia a niektorí nemajú problém im ústne vynadať. Ale fakt nechápem ten ultradefenzívny prístup ostať stáť, nabrať ešte väčšie meškanie, aby nebodaj autíčkari neboli obmedzení tramvajou, ktorá nemohla prejsť kvôli autíčkarovi ktorý si prdel v SUV vyváža a blokuje desiatky ľudí v tramvaji. Ja, byť vodičom tramvaje, natlačil by som sa do križovatky (čo asi 60% tiež robí), čo najbližšie k idiotovi ktorý ju blokuje plechovkou na kolesách. Krátko by som zazvonil, aby vedel že stojí niekde kde nemá a čakal. Že ostatné autá nemôžu ísť? Nech sa poďakujú u toho idiota v SUV. Však ono sa to postupne uvoľní, ako sa posunú autá v ďalšiej časti uzlu a hlavne tramvaj prejde na jeden cyklus a neodstojí si ho potom ešte uprostred križovatky 2. raz. Čo je dosť k tomu, aby mi ušlo metro z ktorého stíham ešte vlak.
upravovač fotiek