Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jezo #174314:
Mne to pride ze trcal tym lavym prednym rohom na zaciatku prechodu, ze to tam otoci a T6 ho nabrala a odsotila (asi nie velkou rychlostou). Ale tak hej - je to divne. 🙂 Zas ak stal na priecesti, alebo vchadzal, tak ho lizla na prednej casti, z coho by mi mechanika hovorila, ze by spravil mozno aj hodiny a skoncil niekde na ceste. Ale takto je posunuty o dobrych 20m na ceste. No neviem si predstavit ako to prebehlo. 🙂 Ale tak zjavne nejak ano.
Kazdopadne ak je tak ako pise Cancer, ze elektrickar siel na "cervenu", tak sme tu VP a OP odoberali vodicovi/cke z MA nepravom.
Reakcia na: Geravy #174307:
Potreboval by som vysvetlit mechaniku, ako sa tam auto snazi otocit na prechode, narazi do neho elektricka a auto skonci v kolajisku pred prechodom...
Reakcia na: Cancer #174312:
Tak to je gamechanger.... 😉
Reakcia na: Majo #174309:
Podla informácií v správach mala ísť na červenú električka.
Reakcia na: Geravy #174307:
V tom prípade sa ale chcel(a) otočiť na priechode pre chodcov. Tak to je už aj na odobratie občianskeho.
Reakcia na: Majo #174309:
Najprv sa nasadzujú všetky dostupné ZV a potom LZV. Čiže nábeh NAD je pomalší, potom to už fičí veľmi dobre.
Reakcia na: jozin #174297:
DPB samozrejme nenesie zodpovednosť za to, že nejaký macek dostal vodičák asi za fľašu kyslého vína a sud ešte kyslejšieho zelá, išiel do mesta a spôsobil vážnu dopravnú nehodu. Nikto ani nečaká, že DPB bude mať k dispozícii 20 autobusových ZV na každom obratisku pripravených kedykoľvek okamžite vykonať NAD. Ale toto sa dalo vyriešiť oveľa elegantnejšie. Koľaj do mesta, ktorá je v rannej špičke tá dôležitejšia, bola totiž prejazdná, len sa "minuli" električky, ktoré by po nej mohli ísť. V takom prípade sa dá uplatniť "postup MTA" (nazvaný podľa newyorského dopravného podniku, keďže ho začali ako prví používať dispečeri v newyorskom metre) - zdržovať vozidlá pred "postihnutým" miestom. Každej električke nariadiť napr. 3-minútový pobyt na najbližšej zastávke a z obratisko púšťať električky do centra napr. v 2-násobných intervaloch. Tým sa docieli, že električky, ktoré sú ešte k dispozícii, odvezú oveľa viac ľudí (síce za zníženého komfortu, ale určite vyššieho ako pri NAD) a v mnohých prípadoch sa mimoriadnosť zvládne aj bez NAD.
Reakcia na: si #174292:
Dávno tvrdím, že je treba vybudovať pokračovanie električky z Hlavnej stanice tunelom popod stanicu s vyústením niekde za kopcom na Pražskej (tam už je miesta dosť), potom mimoúrovňovo podísť X na Patrónke a po starej Dúbravskej ceste popod diaľnicu cez Záluhy na Schn.-Trnavského. To by bola doprava z Dúbravky (a neskôr z Borov či DNV), ktorá by plnohodnotne nahradila autobusy.
Reakcia na: forester #174304:
Tazko povedat. Tlacenie to asi nebolo, mne to pripada skor na "odsotenie". 😉 A to tu nie je nik z dispecingu, co by nam to objasnil? 🙂

https://imhd.sk/ba/galeria-media/294658/7955-7956-%C4%8Dak%C3%A1-na-odstr%C3%A1nenie-prek%C3%A1%C5%BEky-z-ko%C4%BEajiska?ghv=551&ref=ba%2Fvozidlo%2F551%2F%25C4%258CKD-Tatra-T6A5-7955
Reakcia na: Miro #174294:
Aj ja som takými plnými autobusmi v minulosti bežne cestoval (a v porovnaní s tými časmi oceňujem, že sa aspoň nemusia ľudia báť o život ako keď boli natlačení na dvere Vrakosy radu 700, ktoré sa občas zvykli otvoriť), ale na fotke je stav, v akom prišiel na 3. zastávku na trase pred tým, než doň začali nastupovať cestujúci.
Reakcia na: Pe67 #174299:
Narážal som na to, že na Riviére, kde čakali asi najväčšie davy, stojí 29 inde ako X4 a väčšinu ľudí samých od seba nenapadne ísť na nástupište linky 29. Borská bola posledná zastávka, kde sa ešte asi všetci cestujúci zmestili do autobusov. A ani z Piazze San Francisco to nie je na Rivieru čo by kameňom (alebo chlebom) dohodil.
Reakcia na: Geravy #174303:
Práveže pozerám a je to možno 10 metrov čo môže byť spôsobené tým že ho električka tlačila tých pár metrov
Reakcia na: forester #174302:
Pozri kde je priecestie a kde stoji on - pri prechode pre chodcov.
Reakcia na: Geravy #174300:
Je tam priecestie ja by nie. Z Mlynskej doliny do mesta.
Reakcia na: Miro #174294:
Inak áno, v 2.polovici 80.rokov som sa pri skleníku (Damborského) vždy o 7:20 snažil dostať do 105ky a to bola lotéria či sa mi to podarí alebo nie. A to tam vtedy išiel jeden autobus za druhým (stáli tam linky 34,37,101,104,105,106,112,115). Nakoniec som to riešil tak, že som išiel z domu o 20 min.skôr a išiel som na 12ku (jazdiacu v int.4 min.v tom čase) na Šaf.nám a tam na 11ku, tiež často jazdiacu. Inak vtedy jazdila do Dúbravky aj linka 1 a niekedy od roku 1988 sem bola predĺžená aj 5ka.
Ale ved tam ani nie je priecestie, nie? Ved tam je len prechod pre chodcov. Inak za toto brat vodicaky a nieze bububu, 100e a dovi.
Inak priecestia su cista smrt. Ked cestujem elektrickou na Racianskej radiale tak v kuse zvoni, pribrzduje (niekedy aj prudko) pred priecestim, lebo bud nejaky mantinel stoji na priecesti, alebo sa tvari ze nan ide vojst. Lutujem vodicov elektriciek, ved to musi byt stres - vojde mi tam? Nevojde? No a v konecnom dosledku si to odnesie cestujuci prudsim (oddovodnenym samozrejme) brzdenim a pripadnym meskanim spoja. Na moj vkus je priecesti proste vela!
Reakcia na: Majo #174293:
Ale veď tá X4 išla presne po trase 29, kto chcel mohol pri tuneli prestúpiť na električky. Väčšina sme ale prestupovali pod mostom na 50 a 70.

Čakal som na Segnerovej, keď som videl že dostať sa do NAD je bez šance, tak som si to dal poklusom k Riviére na 29. Ale áno, to súhlasím že dostať sa z Borskej na 29 je dosť odveci, ale tam sa snáď dalo ľahšie dostať do busu ako nižšie po trase.
Reakcia na: Petto #174296:
Ked som rano tade isiel, tak prave tam vchadzala jedna elektricka z Dubravky, ale musela pockat, kym z obratiska vylezie elektricka smer mesto. Je tam nejaky problem, ze nemozu ist naraz elektricky dnu a von ?
Reakcia na: Majo #174281:
DPB by som z toho az tak velmo neobvinoval, je nemozne poslat v rannej spicke na druhy koniec mesta tolko busov, aby dostatocne nahradili 2-3 minutovy interval elektriciek.
Reakcia na: si #174292:
Vdaka bohu za zobojsmernenie obratiska Kutiky aspon.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.