Neviem či už sa jazdí až do Rače, ale o 7.18h bol hlásený poškodený zberač + trolejové vedenie na Račianskej pri Peknej ceste smerom do Rače. Linky 3 a 7 len po depot Krasňany.
ten novy odchod pridany na 87/11 o 15.03 z Ovsista konciaci na Toryskej ma aky vyznam? nech sa snazim jak sa snazim nedokazem v tom vidiet ziaden zmysel takto random uplne mimo interval a tiez nerozumiem preco to musi koncit na Toryskej ked tam su furt sola..
ale táto chronometráž nefunguje ani v najideálnejšom čase čo do počtu cestujúcich a premávky(ok, v nedeľu ráno takmer necestujem, ale už sobota skoro ráno by mala byť vyjazditeľná bez meškania).
Bohužiaľ tie chronometráže regionálnych busov sú úplná fantasmagória. Je úplne zrejmé že jedno chronometrážne pásmo po celý deň (a týždeň) nemôže v praxi fungovať, ale BID sa toho tvrdohlavo drží.
a potom 527 v smere do BA mešká aj v sobotu o piatej ráno v Chorvátskom Grobe na Hornodvorskej zopár minút, čo je pri prázdnej ceste nad môj pochop. Cestujúci sa vždy nejakí nájdu, ale konkrétne pri l527 je v smere do BA prudko nerealistické počítať s nástupom max. po 2 cestujúcich na medziľahlých zastávkach a aj v PK na Radničnom námestí sa otvárajú dvere až tesne pred časom odchodu.
A ešte k druhej vetve tejto linky: asi pred 3 týždňami mi vodič viničnianskej vetvy 527-ky spomínal, že vo Viničnom je rozkopaná otočka Domovina a táto vetva sa chodí točiť naprázdno do PK. Je to pravda? Ak áno, to naozaj neexistuje lepšie riešenie, napr. skrátiť spoje po ZŠ a točiť cez parkovisko Jednoty, prípadne spraviť blokovú konečnú po tamojších "stromových" uliciach(Lipová-Dubová-Brezová-Cérová-Lipová)?
Lenže ten vláčik má aspoň nejaký dôvod ísť tak pomaly. Čo núti pesudotaxikára ísť za malej premávky a pekného počasia na štyridsiatke tridsať, na päťdesiatke sedemdesiat a na sedemdesiatke päťdesiat, sa vymyká môjmu chápaniu.
A beerbiky by som zakázal úplne.
Neviem ktorý Capacity na linke 83 mal dnes 15:45 h škodovú udalosť pred zastávkou Švantnerova (smer Pri kríži). Tesne pred zdravotným strediskom do neho trochu zacúvalo osobné auto, takže cestujúci museli vystúpiť.
Obiehať s 18 m SORkou a nejakým osobákom je trošku rozdiel aj s ohľadom na to, že treba obslúžiť zastávky. Čiže nie len obehnúť, ale aj sa dostať pred nich.
Tiež mi to napadlo, že by sa nikomu nič nestalo, keby blikala oranžová na šípkovom semafore. Ale ak chce niekto bigotne rešpektovať predpis, je lepšie ten semafor úplne vypnúť, keď križovatku riadi policajt.
Keby si za nimi išiel v IGK, tak by si im tiež musel ustúpiť, ak by nebola možnosť predbehnúť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1