Ale okres BA - IV si zaslúži viac liniek na Hl. st. teraz tam premáva iba 32, ktorá ide len do Karlovky. Lamač, ZB, DNV, Dúbravka a Devín nemajú priamy spoj na Hl. st. Nehovorím, že by všetky MČ mali mať priamy spoj na Hl. st., ale aspoň tie najväčšie MČ z tohto okresu: DNV a Dúbravka by si to zaslúžili.
Tým som odpovedal aj Pettovi.
Oni to priebežne zapínajú a vypínajú počas dňa, niekedy aj priamo pred vozom. Takéto praktiky sú podľa mňa absolútne neakceptovateľné. Buď to má byť zapnuté alebo vypnuté, a testy si majú robiť bez toho, aby došlo k ohrozovaniu cestujúcich pri nezmyselnom vynútenom brzdení
Preferencia je vypnuta, vytahy su vypnute, multifunkcne automaty su vypnute, vysypavanie kosov je vypnute, asi to maju na magistrate tiez v hlavach vypnute
Dúfam, že sa na nábreží dočkáme aj preferencie pre autobusy. Je fakt "radosť" stáť dvakrát pri Zuckermandli a po novom už aj na križovatke so Žižkovou.
Pred Lanfranconi sme električkou zastali na červenú tak že semafor bol asi v polovici električky. A keď som šiel v 29 tak vodič pri Kráľovskom údolí zastavil síce pred semaforom ale na poslednú chvíľu... Inak nemala by byť všade preferencia električiek? Mal by byť umožnený ich plynulý prejazd a nie že stoja na každej druhej križovatke.
Klbove zalohy tbus boli vobec dakedy ? Kym sa napoji vobec na trat je problem. Jedine ak by bol asi ako ZV Cilizska inak ho nemas kde odstavit ( HS ani Cerveny most ani Rajska/Cintorinska volny platz na klbak nemaju )
V tomto prípade nahrádzala ešte expresnejšiu linku S20
Ale tiež si nemyslím, že bolo potrebné, aby 21 zachádzala na stanicu, benefit pre cestujúcich by bol zanedbateľný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto