Ale okres BA - IV si zaslúži viac liniek na Hl. st. teraz tam premáva iba 32, ktorá ide len do Karlovky. Lamač, ZB, DNV, Dúbravka a Devín nemajú priamy spoj na Hl. st. Nehovorím, že by všetky MČ mali mať priamy spoj na Hl. st., ale aspoň tie najväčšie MČ z tohto okresu: DNV a Dúbravka by si to zaslúžili.
Tým som odpovedal aj Pettovi.
Oni to priebežne zapínajú a vypínajú počas dňa, niekedy aj priamo pred vozom. Takéto praktiky sú podľa mňa absolútne neakceptovateľné. Buď to má byť zapnuté alebo vypnuté, a testy si majú robiť bez toho, aby došlo k ohrozovaniu cestujúcich pri nezmyselnom vynútenom brzdení
Preferencia je vypnuta, vytahy su vypnute, multifunkcne automaty su vypnute, vysypavanie kosov je vypnute, asi to maju na magistrate tiez v hlavach vypnute
Dúfam, že sa na nábreží dočkáme aj preferencie pre autobusy. Je fakt "radosť" stáť dvakrát pri Zuckermandli a po novom už aj na križovatke so Žižkovou.
Pred Lanfranconi sme električkou zastali na červenú tak že semafor bol asi v polovici električky. A keď som šiel v 29 tak vodič pri Kráľovskom údolí zastavil síce pred semaforom ale na poslednú chvíľu... Inak nemala by byť všade preferencia električiek? Mal by byť umožnený ich plynulý prejazd a nie že stoja na každej druhej križovatke.
Klbove zalohy tbus boli vobec dakedy ? Kym sa napoji vobec na trat je problem. Jedine ak by bol asi ako ZV Cilizska inak ho nemas kde odstavit ( HS ani Cerveny most ani Rajska/Cintorinska volny platz na klbak nemaju )
V tomto prípade nahrádzala ešte expresnejšiu linku S20
Ale tiež si nemyslím, že bolo potrebné, aby 21 zachádzala na stanicu, benefit pre cestujúcich by bol zanedbateľný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3
Ale tiež si nemyslím, že bolo potrebné, aby 21 zachádzala na stanicu, benefit pre cestujúcich by bol zanedbateľný.