Jáj ja sa podelím o super skúsenosti obratisko Avion, autá zahltili McDrive a nech som robil čo som robil snažil som sa nech to čo najmenej obmedzuje 63 a 69 aby mali vodiči prestávky... okrem 1 Ukrajinca všetci.ostatní vodiči to chápali a nemadávali a skôr ešte aj srandovali topka bola keď 1 z nich mi ešte zahlásil že bodaj by mu tú kopu šrotu dakto ukradol (myslené na NB18)
Myslím, že to priecestie je v zákrute a mnohých to potom oklame, pri odhadovaní po ktorej koľaji vlak ide. Samozrejme, že sa tam nemajú vôbec motať, keď je priecestie zatvorené. Problém asi väčšiny našej populácie. Nepomôže nič, len poctivo rozdávať pokuty.
Ty si evidentne nepochopil, čo som písal. Venuj sa najprv intenzívne problematike priecestných zabezpečovacích zariadení, aby si nepísal o "detektore, vzdialenom 25 s jazdy vlaku od priecestia". To je zatiaľ všetko, čo som chcel povedať.
Taká otázka: Je v zmysle platnosti nového zákona a vyhlášky vôbec potrebné mať na priecestí samostatnú signalizáciu a nestačia správne zapojené križovatkové semafory?
Ale aj pre ostatných:
Za normálnych okolností(t.j. mimo výstrahy) tam semafor treba. Tesne pred výstrahou zelená pre smer z/na ivanskú kvôli tomu, aby sa smer z Ivanskej vypratal a nezostal na priecestí. Prípadne ak by sa obnovilo odbočenie Ivanská-Vrakunská, tak tesne pred spustením výstrahy dovoliť aj odbočenie z ivanskej na vrakunskú miesto pustenia smeru Trnavská-Ivanská. Počas výstrahy zase neplytvať zelenou z Ivanskej, ktorú nemá pri červenej na priecestí kto využiť, ale celý čas púšťať vrakunskú.
čo sa týka toho, ako zadefinovať tesne pred výstrahou- dajme tomu, že umiestniť detektor na miestach vzdialených 25 s jazdy vlaku od miesta, kde sa spúšťa výstraha . Za 5 s zareaguje a ostane 15 s na mimoriadny zelený signál.
A nejakú previazanosť priecestia so semaformi by sa hodilo spraviť aj na križovatke Račianska-Nobelova, kde pravidelne "padá" zelená pre takmer nevyužiteľné odbočenie z Nobelovej do mesta počas výstrahy na priecestí pri žst. Predmestie; takisto ten semafor pravidelne púšťa autá od vozovne do kolóny pred tým priecestím, aj keď sa stojí až po semafor.
P.S. A myslím, že to tak nejak funguje kdesi v Brne po zásahu DIČR, ale nespomeniem si, kde.
Myslím si, že ľudia by aj tak chodili cez koľaje, pretože s autobusom by to bola zachádzka aj viac ako 5 minút (ak by nešiel najprv po Ambrušovej a až potom k AVION-u) a navyše v smere na Súhvezdnú sa na priecestí nedá odbočiť doľava na Vrakunskú cestu. Okrem toho by asi bolo potrebné nasadiť aj druhý voz.
Ja som tadiaľ išiel pred 3 týždňami s autobusom v smere od cintorína. Tiež som si povedal, že pokiaľ nebude za priecestím voľno, tak ani za svet (bola zápcha smerom k Avionu). samozrejme, že asi 30 vodičov idúcich z Ivanskej si povedalo "však ja tam miesto mám a bus ma púšťa" a akýkoľvek zárodok miesta hneď zapratali. Až napokon sa našiel jeden, čo ma pustil.
čo sa týka priecestia Ivanská cesta tam by bolo treba zriadiť priamu mestskú autobusovú linku smerom k Hornbachu a Bauhausu a XXL Lutz aby ľudia ktorý chcú ísť do týchto obchodov nechodili cez železničnú trať .
Vrátane momotov, čo nevedia, že sa nemajú nasrať na zatvárajúce sa priecestie, do križovatky a podobne. Ploskolebci pomocnochrániči taktiež idú príkladom.
Samozrejme, a ešte k tomu by sme mohli na všetkých priecestiach aj križovatkách namontovať nejaké betónové bloky, ktoré sa vysunú zo zeme. Človek mobilový o to zakopne, rozbije si hlavu o betón, ale aspoň ho nezrazí auto či vlak. A samozrejme všetky cesty aj železničné trate treba oplotiť! Za tých pár zachránených životov to predsa stojí!
Ďakujem za upresnenie, máte dobré skúsenosti a poznatky, som rád za rozšírenie mojich vedomostí. Bolo to dávno, pripúšťam, že som si to mohol pomýliť.. v každom prípade tá rampa nie je zlá pre peších.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023