no absencia pokroku k tepelnej pohode hlavne za horúcich dní (jediná možnosť je naďalej skleník s prievanom) skutočnosť, že v čase kedy sa tie sedačky montovali bol vývoj trhu so sedadlami v MHD podstatne ďalej než to čo je v nich namontované, absencia akéhokoľvek odhlučnenia, vysoká podlaha s vysokými schodíkmi. stále je to málo? nehovorím že majú byť na úrovni 29T(30T) ale každý musí uznať, že tá "rekonštrukcia" bola brutálne premárnená príležitosť.
ja neviem no, ale zas vozy T3 (ak si odmyslim vysku podlahy a absenciu klimy salonu) zas nejak nepohodlne pre cestujuceho nie su.... ci treba ti drevene lavice z TAMbusov, aby si si spomenul co je pre cestujuceho (ne)pohodlne ?
presne bod 6. myslím. V tých vozoch to proste vôbec nie je vidieť. Rekonštrukciu si ja predstavujem tak, že musí mať nielen ekonomický prínos (predĺženie životnosti vozidla) ale musí priniesť aj niečo naviac vo vzťahu k zákazníkovi (vylepšenie komfortu). A nehovor mi, že nahodenie nových umakartov a výmena za sedadlá kdesi zo skladu kde sa nejakej firme zvýšili je vylepšením komfortu. Lebo tá rekonštrukcia je len také polátanie (vo vzťahu ku komfortu zákazníka) aby sa nepovedalo- v štýle: keď už to máme odstrojené na skelet, tak tam dajme aspoň nové umakarty a sedačky. Zároveň s tým súvisí bod 8. Ak už dokážeme spraviť komplet nové vozy ako "kópie" T3 neverím, že sa pri reko z toho nedalo vydolovať viac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe