Ako pozerám túto fotku, napadla mi otázka, ktorá mi vŕtala v hlave už dlhšie: ako sa v súčasnosti rieši, ak sa na nástupišti Búdková smer mesto/kalvária/na hrebienku stretne 41 s kĺbovou 207? Kým chodili cez Búdkovú iba krátke trolejbusy, bývalo dobrým zvykom čakať sa navzájom, a niekedy sa tam dokonca zmestila za seba trojica 41+207/203+147, ale takto asi cestujúci buď z 41 alebo 207 vidia pred nosom odchádzať nadväzný spoj...
A ako sa na Búdkovej otočí kĺbová 203? Nechodím tadiaľ už 4 roky, ale pamätám si, že aj krátka sa do obratiska zmestila len tak-tak...
Tá poznámka "Spoj nemusí byť zabezpečený nízkopodlažným vozidlom" pri jednom rannom poradí L33 je príprava na Karosu, alebo na dotiahnutie 15TrM? Necháme sa v pondelok prekvapiť
Však svojho času jazdili 25Trky cez víkend niektoré poradia na L32 (kvôli prestávkam) a už vtedy bolo treba palice 2x nahadzovať (pod stanicou a na Molecovej).
Problémom by podľa mňa bola skôr cena (musíš použiť aj viac nosných lán a pod.) a to, že polovica odbočiek by bola manipulačná, resp. iba pre N72 (ktorej predĺženie na stanicu nie je zrovna top prioritou), preto som sa pýtal, aká by to bola úspora, pretože výstavba nových manipulačných spojiek (resp. tratí pre nočné linky) nie je dobrá na PR a preto sa do nich veľmi neinvestuje (viď napr. Prievoz, most), ba sa ešte aj z existujúcich vyberajú výhybky...
Aj ja mám taký pocit. Neviem prečo sa stojí na pražskej v smere do mesta už od Hroboňovej. Reálne všetko čím som dnes šiel meškalo minimálne 10 - 15 minút
Už dobrých pár hodín jazdí autobusová a trolejbusová doprava mimo grafikon (napríklad aj taká 41 sa nestíha točiť). Stačí pozerať virtuálnu tabulu. Na cestách vládne chaos. Všade kolóny osobných áut - takto to bolo už po 14h, keď som išiel z práce.
Nie, ale píšeš, že 8 výhybiek a 7 krížení je nereálne, tak by ma zaujímalo, že prečo. Vedenie na veľkej 4-ramennej križovatke odvšadiaľ všade mi nepripadá ako laikovi nejaké špeciálne nereálne, tak ma zaujalo tvoje konštatovanie.
Ja by som na tejto križovatke rád videl trolejové vedenie do všetkých smerov, z Hl. st./Šancovej na Štéfanikovu (N72 + odklony pri MU) a z Hl. st. na Pražskú (32, 41), ale keď som si to raz kreslil, tak mi vyšlo, že by bolo potrebných 8 výhybiek a 7 krížení, takže to bohužiaľ asi reálne nebude... Pri vybudovaní stopy z Pražskej na Hl. st. by boli potrebné iba 4 výhybky a 3 kríženia, vedel by niekto odhadnúť, koľko sa ušetrí vybudovaním tejto trate?
keby radšej dobudovali trolejové vedenie zo stanice doprava na SAV a rovnako v opačnom smere.
+ pravé odbočenie zo Štefánikovej na Šancovú pre prípad eventualnych MU v doprave by sa tiež celkom hodilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mischo1