Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #169880:
6864, išiel som ňou.
Reakcia na: mirec240 #169878:
To musela byt nejaka pomylena. Vsetko ostatne teraz chodi normalne.
Reakcia na: S499.1023 #169877:
tak mohla by sa v takomto pripade poslat este na stanicu (aj s pripadnymi obojsmernymi vozmi inych liniek uviaznutymi v tomto useku)
212 ide cez Račianske mýto momentálne.
Reakcia na: si #169876:
Tak keby som veľmi chcel, môžem ešte otáčať opačnú e-3 na triangli Štúrova x Jesenského 😋 .
Reakcia na: S499.1023 #169875:
momentalna situacia je skor uplne zufala, staci ze sa nejakemu polovodicovi podari zotat stlp drziaci trakcne vedenie v triangli krizna-vazovova a v tej chvili ostane po meste premavat akurat L1 a na koncoch okyptene L3 (raca-vozovna krasnany) a L4 (zlate piesky - zst nove mesto)... proste cisto zle....
Reakcia na: MatejBA #169871:
Aktuálna situácia je pre milión výluk nie úplne referenčná, pretož inak je v Bratislave práve v centre variabilita dosť slušná (akokoľvek by mohla byť ešte o niečo lepšia), problémom Bratislavy sú dlhé radiály bez možnosti uhnutia.
Reakcia na: MatejBA #169873:
Ano, mylis. 10ks obojsmernych , 30 1smernych. Aspon taky koloval clanok aj na imhd cca mesiac dozadu.
Reakcia na: N/A #169872:
Pokial viem, nove elektricky mesto chce iba jednosmerne... 😖 (snad sa mylim)
Reakcia na: MatejBA #169871:
Alebo už nakupovať iba obojsmerné vozidlá (ako to spravili v Innsbrucku) a spraviť koľajové spojky, čo by bolo jednoduchšie a priestorovo menej náročné než blokové obratiská.
Reakcia na: S499.1023 #169870:
Ako mozno by sa jedna/dve "smycky" fakt mohli niekde v centre vybudovat, lebo flexibilita je momentalne 0 pre pripad MU, hlavne ked je K.O. Americke namestie. Alebo mozno aspon vybudovat jednokolajova spojnica po Majkovej, ked asi tak skoro nepostavia tu trat cez areal nemocnice.
Reakcia na: skopi #169867:
Dokázať. Ako by dvojlinkový variant pomohol v tomto prípade? Na stanicu mohli presmerovať aj 3, keby chceli. Jasne ti tu Jak-44 napísal, že pred Ursínyho uviazli len tri vozy.
Reakcia na: Mhr1 #169861:
Nemyslím to ako rýpanie, len sa pýtam: Ako by mal vyzerať dvojlinkový variant v súčasnom stave výluk?
Lebo podľa mňa sa taká linka 16 Ružinov - Rača v minulosti neosvedčila a iba by sa prepĺňali iné linky po Špitálskej (keďže by nemali rovnomerný interval).
Reakcia na: mirec240 #169864:
Spolu s nou aj 6311
Reakcia na: Mhr1 #169861:
To nie je pravda.
Reakcia na: Jak44 #169862:
Preco ich nestocili most-snp-tunel-jesenskeho-most?
#6310 práve pristála vo vozovni Trnávka
Reakcia na: Mhr1 #169861:
To je nevyhoda toho, ze
1)SNP alebo Vazka nie je prestupny terminal (v standardnom stave trati)
2)Ked sa x-zastavkova radiala nelogicky skombinuje s 3zastavkovou
Reakcia na: Mhr1 #169861:
Ak by bol otvorený Blumentál, tak trúfam si tvrdiť, že trasa Petržalka - Špitalská- Blumentál - Vazovova - Špitalská - Petržalka by vyjazditeľná bola a dokonca v 5 min. intervale. V smere do Rače uviazli pri Ursínyho iba 3 vozy. Teda bola by tam iba jedna 15 min. medzera, ktorá by sa zachvíľu zmazala. Čiže toto je nevýhoda jednolinkového variantu iba keď nemáš možnosť otočky v centre. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.