Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mirec240 #169878:
To musela byt nejaka pomylena. Vsetko ostatne teraz chodi normalne.
Reply on: S499.1023 #169877:
tak mohla by sa v takomto pripade poslat este na stanicu (aj s pripadnymi obojsmernymi vozmi inych liniek uviaznutymi v tomto useku)
212 ide cez Račianske mýto momentálne.
Reply on: si #169876:
Tak keby som veľmi chcel, môžem ešte otáčať opačnú e-3 na triangli Štúrova x Jesenského 😋 .
Reply on: S499.1023 #169875:
momentalna situacia je skor uplne zufala, staci ze sa nejakemu polovodicovi podari zotat stlp drziaci trakcne vedenie v triangli krizna-vazovova a v tej chvili ostane po meste premavat akurat L1 a na koncoch okyptene L3 (raca-vozovna krasnany) a L4 (zlate piesky - zst nove mesto)... proste cisto zle....
Reply on: MatejBA #169871:
Aktuálna situácia je pre milión výluk nie úplne referenčná, pretož inak je v Bratislave práve v centre variabilita dosť slušná (akokoľvek by mohla byť ešte o niečo lepšia), problémom Bratislavy sú dlhé radiály bez možnosti uhnutia.
Reply on: MatejBA #169873:
Ano, mylis. 10ks obojsmernych , 30 1smernych. Aspon taky koloval clanok aj na imhd cca mesiac dozadu.
Reply on: N/A #169872:
Pokial viem, nove elektricky mesto chce iba jednosmerne... 😖 (snad sa mylim)
Reply on: MatejBA #169871:
Alebo už nakupovať iba obojsmerné vozidlá (ako to spravili v Innsbrucku) a spraviť koľajové spojky, čo by bolo jednoduchšie a priestorovo menej náročné než blokové obratiská.
Reply on: S499.1023 #169870:
Ako mozno by sa jedna/dve "smycky" fakt mohli niekde v centre vybudovat, lebo flexibilita je momentalne 0 pre pripad MU, hlavne ked je K.O. Americke namestie. Alebo mozno aspon vybudovat jednokolajova spojnica po Majkovej, ked asi tak skoro nepostavia tu trat cez areal nemocnice.
Reply on: skopi #169867:
Dokázať. Ako by dvojlinkový variant pomohol v tomto prípade? Na stanicu mohli presmerovať aj 3, keby chceli. Jasne ti tu Jak-44 napísal, že pred Ursínyho uviazli len tri vozy.
Reply on: Mhr1 #169861:
Nemyslím to ako rýpanie, len sa pýtam: Ako by mal vyzerať dvojlinkový variant v súčasnom stave výluk?
Lebo podľa mňa sa taká linka 16 Ružinov - Rača v minulosti neosvedčila a iba by sa prepĺňali iné linky po Špitálskej (keďže by nemali rovnomerný interval).
Reply on: mirec240 #169864:
Spolu s nou aj 6311
Reply on: S499.1023 #169866:
Je.
Reply on: Mhr1 #169861:
To nie je pravda.
Reply on: Jak44 #169862:
Preco ich nestocili most-snp-tunel-jesenskeho-most?
#6310 práve pristála vo vozovni Trnávka
Reply on: Mhr1 #169861:
To je nevyhoda toho, ze
1)SNP alebo Vazka nie je prestupny terminal (v standardnom stave trati)
2)Ked sa x-zastavkova radiala nelogicky skombinuje s 3zastavkovou
Reply on: Mhr1 #169861:
Ak by bol otvorený Blumentál, tak trúfam si tvrdiť, že trasa Petržalka - Špitalská- Blumentál - Vazovova - Špitalská - Petržalka by vyjazditeľná bola a dokonca v 5 min. intervale. V smere do Rače uviazli pri Ursínyho iba 3 vozy. Teda bola by tam iba jedna 15 min. medzera, ktorá by sa zachvíľu zmazala. Čiže toto je nevýhoda jednolinkového variantu iba keď nemáš možnosť otočky v centre. 🙂
Reply on: kecho #169859:
To je presne nevýhoda 1-linkového variantu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.