Dokázať. Ako by dvojlinkový variant pomohol v tomto prípade? Na stanicu mohli presmerovať aj 3, keby chceli. Jasne ti tu Jak-44 napísal, že pred Ursínyho uviazli len tri vozy.
Nemyslím to ako rýpanie, len sa pýtam: Ako by mal vyzerať dvojlinkový variant v súčasnom stave výluk?
Lebo podľa mňa sa taká linka 16 Ružinov - Rača v minulosti neosvedčila a iba by sa prepĺňali iné linky po Špitálskej (keďže by nemali rovnomerný interval).
To je nevyhoda toho, ze
1)SNP alebo Vazka nie je prestupny terminal (v standardnom stave trati)
2)Ked sa x-zastavkova radiala nelogicky skombinuje s 3zastavkovou
Ak by bol otvorený Blumentál, tak trúfam si tvrdiť, že trasa Petržalka - Špitalská- Blumentál - Vazovova - Špitalská - Petržalka by vyjazditeľná bola a dokonca v 5 min. intervale. V smere do Rače uviazli pri Ursínyho iba 3 vozy. Teda bola by tam iba jedna 15 min. medzera, ktorá by sa zachvíľu zmazala. Čiže toto je nevýhoda jednolinkového variantu iba keď nemáš možnosť otočky v centre.
Vsetko by sa asi dalo, len treba mat spravne nastavene priority, treba sa na DPB informovat.
Zaujimalo by ma, ci v konecnom dosledku bude pocet cestujucich, ktori sa definitivne na MHD vykaslu vacsi z dovodu covidu, alebo z dovodu opravy trate a nezvladnutia NAD.
Jak44