To je nevyhoda toho, ze
1)SNP alebo Vazka nie je prestupny terminal (v standardnom stave trati)
2)Ked sa x-zastavkova radiala nelogicky skombinuje s 3zastavkovou
Ak by bol otvorený Blumentál, tak trúfam si tvrdiť, že trasa Petržalka - Špitalská- Blumentál - Vazovova - Špitalská - Petržalka by vyjazditeľná bola a dokonca v 5 min. intervale. V smere do Rače uviazli pri Ursínyho iba 3 vozy. Teda bola by tam iba jedna 15 min. medzera, ktorá by sa zachvíľu zmazala. Čiže toto je nevýhoda jednolinkového variantu iba keď nemáš možnosť otočky v centre.
Vsetko by sa asi dalo, len treba mat spravne nastavene priority, treba sa na DPB informovat.
Zaujimalo by ma, ci v konecnom dosledku bude pocet cestujucich, ktori sa definitivne na MHD vykaslu vacsi z dovodu covidu, alebo z dovodu opravy trate a nezvladnutia NAD.
Daledy by mohli pružnejšie reagovať na dispečingu...
X33 1 mešká z mesta už vyše 30 minút, nestíha obrat do mesta, ďaľšia zaspala na konečnej a to v ibratisku stoja 4 vozy, ja viem že si nemôžu dovoliť ísť hocako ale aby nešiel spoj už 20 minút je príliš
Veď pre všetkých samozrejme. Aj pre pracovníkov dielní (ľahkej aj ťažkej údržby), aj pre dopravných dispečerov vrátane dopravnej a prepravnej kontroly.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44