Dnes okolo 10:30 na Blumentáli prítomní "vežičkári" s 3 ks techniky - dva Renaulty (jeden s "vežou" a druhý s ramenom a plošinou) a jedna Karosa Liaz č. 42 a kopec robotníkov, neviem čo sa tam dialo, ale keď som tade prechádzal neboli žiadne obmedzenia električkovej dopravy, teda aspoň v smere od Račka do centra nie.......
7843 jazdi veselo aj s otvorenymi zadnymi dverami. Pri zatvarani narazia vzdy na odpor a znovu sa otvoria. Ale vsak co tam po nejakej bezpecnosti, jednoduchsie je vypnut blokovanie rozjazdu...
No len ak si mam vybrat pred trcanim v zapche v L32-204 alebo prejst kusok dole kopcom na L4/L5/L9 a budem tam skor ...
Kebyze su po celej dlzke bus pruhy, tak by to bolo o inom. Ale uzil som si dost cestovania od Letiska na Dlhace, aby som vedel, ze sa mi malokedy oplatilo ist na Hlavnu Stanicu na L32. Vzdy bolo rychlejsie ist elektrickou.
Toho sa prave bojim este viac, ze L32/L204 bude este viac nespolahliva po ich spojeni, ako to je teraz ? (ako zapchy Roznavska, Trn. Myto, Racianske Myto, Sancova, Kramare, Mlynska Dolina - uz teraz casto meskava L32 aj 8-9 minut, obcas aj viac).
Tak frfleme preto, ze 18 metrove SORky daju az vtedy, ked uz su prazdniny a vela ludi je prec z BA. Teda prave vtedy, ked by aj Tedom stacil (hlavne, ze vcera som v L32 zase poobede stal na spickach okolo 4 poobede)
Záložák, uvidí sa po 14-tej, mala by sa napojiť električka patričnej dĺžky po striedaní vodiča.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj76