Servus, vysvetli mi prosim Ta preco je ten system dobry. To uznavam, ze mimo spicky to funguje idealne a treba pochvalit autora tohto systemu.
Ale ako som pisal v #15892 su dva autobusy skoro prazdne(max 20 ludi).
Preco nemozu vodici odchadzat v takom poradi v akom prisli?
No zatial nemas kde v DNV 21 otocit... Preto je ten system taky, aky je. Ale vysledne riesenie, ktore bude, az sa vybuduje obratisko v DNV, sa mi velmo pozdava
Re #15895 fobust: Ta platnost CL je dvojsecna zbran. Ak je na CP linky 63 napisane, ze z Trnavskeho myto to na Patronku trva 10 minut a v spicke je to 25 minut, cestujuci si kludne moze oznacit 10-minutovy listok... Samozrejme, v pripade, ak neprestupuje...
Prave som si ponavigoval ZV 2153 na linke 51 Divim sa, ze sa dochodkyne pytali len to, ci ide ako linka 51 a nie to, ci ide smerom na Lopenicku alebo Nobelovu - kedze vpredu mal pochopitelne len tabulku Zalozne vozidlo
Co sa deje dnes s napajnim na zaciatku tunela smerom na nabrezie? Najprv sa stlmili svetla v elektricke (T6) , strasne chcipajuco hrkotala a nakoniec sa dokonca rozli len nudzove svetla a takto to bolo az do asi polovice tunela. T3 pred nami bola uplne vo vnutry tmava ani len nudzove svetla...
Zo stvrtka len kratko:
- 3604 ako ZV na linke 20/3 minimalne od 6.15 h., od 08.45 h. ho nahradil 1016
- 2810 pocas dna vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil 2809
Nieco z vypravy:
20: 1020, 1701, 1016n, 1004
M : 3604/3.
21: 1213, 1919, 1310, 1320, N 1514, 1405, 1216, S 1901, 1408, 1301, 1208, 1902, 1905, 1817, 1510, R 1411, 1810, 1821
22: 1066, 1062, 1022
25: 1216, 1901, 1408, 1902, 1901, 1408, 1301, 1902, 1216
83: 2826, 2608, 2827, 2810, 2823, 2515, 2825, 2818, S N 2944, 2907, 2812, 2929, 2401 M: 2809/4
504: 1514
Mozno placem na nespravnom hrobe, ale aj tak to poviem ..
Rad by som sa vyjadril k dvom linkam.
1. Linka c. 50
Nepochopim, preco je to robene (hlavne cez vikend, ked chodi malo spojov a musi sa casto prestupovat), ze linka c.50 pride na Safarikovo nam. 0-2 min. po odchode linky c.95 zo Safka.. TO potom musi kazdy potom cakat 15 min. na dalsiu linku (pokial sa nejakemu vodicovi nepodari dojst o minutu skor). Preco sa neposunie odchod z Kukucinovej asi tak o 4-5 min skor, aby sa stihal prestup na Safku?
2. Linka c. 89
Byvam v Petrzalke. Kedysi okolo mna chodila linka 37 na autobusovu stanicu. Zrusila sa. Miesto nej zacala chodit 185. Zrusila sa. Zacala chodit 78, ale chodi cez Nam. Hraniciarov. To sa este da, ale to, ze je to vsetko zrusene cez vikend je trochu na prestup dost. Nemoze chodit linka c. 89 z Jungmannovej na Nam. Hraniciarov, Furdekovu, Bosakovu, Mlynarovicovu a pri Bille sa napojit na svoju trasu ? (naspat samozrejme po tej istej "obchadzkovej" trase). Keby chodili niektore spoje aspon cez vikend...
Ako je mozne, ze som dnes cakal na Novej Dobe 11 minut na elektricku??? Okolo 15:00 6/6 - meskanie 7 minut. Bol by som zvedavy, kde to chytil, aj ked verim, ze to nebola len jeho chyba. Isiel za nim tetris, oba natrieskane.
3628 reklamowy vypadol z L50 okolo 15:40, isiel od Slimaka do vozovne.
DNes sa stala Dopravna nehoda na useku medzi Vazovova-Legionarska elektricka ev.c 7102 zachytila nejaky osobak,znacku neviem!!!Doprava bola zastavena asi na 5-10minut!
System bol genialny aj po zavedeni 21, ale spickovy 4 min. interval dlho nevydrzal. Toho casu sa dalo cestovat aj v rannej spicke. Ako utechu berem zlepsenie sedla na 15 min. Rovnako pozitivna je aj dlsia vecerna prevadzka (este 121 koncila aspon 2-3 spoje skor ako dnesna 21)
Fobust- nemozes diskriminovat. Ja viem ze sidlisko sa do dnv nehodi, ale je tu uz 12 rokov. Ja byvam na sidlisku, ale tiez som sucast reakcie. My sme mali v petrzke RD, a keby sa vsetko vyvijalo inak, tak byvam vo vile v petrzke, a pred domom sa mi otaca 84ka. Ale skor ako sidlisko, ma stvu jeho niektory obyvatelia a volkswagen. Ale uznaj ze system 61/63/64 a 121/122 bol bezchybny.
btw. iked nam tam zburali house, ludi v ovsisti za to neobvinujem, rovnako ako ja a moja blizka rodina za sidlisko a jeho obyvatelov nezotpovedame. Okay?
V tom pripade L 21 spravit tak, ze spoje iduce od VW by na sidlisku nezastavovali. Ak sa niekto potrebuje dostat na sidlisko, moze ist L 20, ak ide od VW, tak ma smolu, musi prestupit. V smere z mesta detto. Lebo to sidlisko mi tam lezie na nervy, nikdy sa tam nemalo stavat!
Dalsi efekt by bol v platnosti casovych cestovnych listkov. Teda: Podla coho by boli na CP uvedene jazdne doby? Dajme tomu, ze sucasne, tak potom si clovek vyrata pripoj. Spoj pojde na cas, pripoj mu zdrhne (lebo ina chronometraz), clovek je nastvany. Caka na dalsi spoj 12 minut, nastupi a vezie sa. Medzitym mu vyprsi platnost listka, chyti ho revizor a ako mu to vysvetli. Revizor si pojde zistiz, ci pripoj meskal (c. voza a vsetko na listku je). Zisti ze voz isiel na cas. Potom nasleduje kontrola preco to nesedi, zisti sa, ze za to moze chronometraz, ktora nekoresponduje s CP, cstujuci poda staznost a trestne oznamenie z kriveho obvinenia... etc.
Teda ak by si mal inu chronometraz, tak musis zmenit aj CP. A zistis, ze treba viac vozov. Lenze, odkial ich vezmes? Kto ti schvali vozokilometre? Vies kolko liniek by bolo postihnutych? To by polozilu diviziu autobusy a elektricke drahy by sa tiez netesili (trolejbusy). Riesenim by boli naozaj BUS pruhy aj na dalsich uliciach v meste. Napr. aj na Sancovej by mohli byt, staci zrusit to parkovanie na strane, rozsirit cestu na ukor chodnika (ten je zbytocne siroky), zuzit jazdne pruhy a hla - mas miesto na 3 pruhy kazdym smerom. To iste by sa v pohode dalo aj na Legionarskej, o Karadzicovej nehovoriac. Dostojevskeho rad detto. V buducnosti prebudovat BUS pruhy na elektrickove telso, pripade dat elektricku pod ulicu (co povazujem ze vhodnejsie v CMO, ale iba na tych uliciach, kde elektricka este nepremava - nove trate). Ale vies, ani ty, ani nikto z nas o tom nerozhodne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Dalsi efekt by bol v platnosti casovych cestovnych listkov. Teda: Podla coho by boli na CP uvedene jazdne doby? Dajme tomu, ze sucasne, tak potom si clovek vyrata pripoj. Spoj pojde na cas, pripoj mu zdrhne (lebo ina chronometraz), clovek je nastvany. Caka na dalsi spoj 12 minut, nastupi a vezie sa. Medzitym mu vyprsi platnost listka, chyti ho revizor a ako mu to vysvetli. Revizor si pojde zistiz, ci pripoj meskal (c. voza a vsetko na listku je). Zisti ze voz isiel na cas. Potom nasleduje kontrola preco to nesedi, zisti sa, ze za to moze chronometraz, ktora nekoresponduje s CP, cstujuci poda staznost a trestne oznamenie z kriveho obvinenia... etc.
Teda ak by si mal inu chronometraz, tak musis zmenit aj CP. A zistis, ze treba viac vozov. Lenze, odkial ich vezmes? Kto ti schvali vozokilometre? Vies kolko liniek by bolo postihnutych? To by polozilu diviziu autobusy a elektricke drahy by sa tiez netesili (trolejbusy). Riesenim by boli naozaj BUS pruhy aj na dalsich uliciach v meste. Napr. aj na Sancovej by mohli byt, staci zrusit to parkovanie na strane, rozsirit cestu na ukor chodnika (ten je zbytocne siroky), zuzit jazdne pruhy a hla - mas miesto na 3 pruhy kazdym smerom. To iste by sa v pohode dalo aj na Legionarskej, o Karadzicovej nehovoriac. Dostojevskeho rad detto. V buducnosti prebudovat BUS pruhy na elektrickove telso, pripade dat elektricku pod ulicu (co povazujem ze vhodnejsie v CMO, ale iba na tych uliciach, kde elektricka este nepremava - nove trate). Ale vies, ani ty, ani nikto z nas o tom nerozhodne...