Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Z #12176:
:-J 😎 Aj tebe prijemny weekending!
Prajem vsetkym krasny predlzeny vikend-najblizsie sa budem pripajat v utorok; skor, len ak by sa vyskytlo nieco mimoriadne. Aktuality z "papezskeho vikendu" budu v utorok 🙂
Andy:prepac, ze som otravny 🙂
Reakcia na: Mat3j #12184:
Ak sa budes stale vsetkych vypytovat, tak to nikdy nedosiahnes. To posudime my. Ked sa v mhd moc nevyznas a nemas o niektorych veciach moc informacii, tak nemozes adminovat imhd.
Frenky: ak nemas nic proti nemohol by si mi prosim napisat ako si to za ten rok dosiahol, mozes aj na mail +421905288885@orangemail.sk
Reakcia na: d3k0 #12143:

Nemam nic proti papezovi, ale podla mna to rozhodne prehanaju. Vcera som dva krat stal kvoli nemu v zapche. Najprv na Trnku v tramvaji 6, tam som stretol aj Peta P., potom este vecer na Brnianskej v 21. Ked uz hore furt lieta ta helikopotvora, tak ho mohla rovno vozit.

Kua, je tu papez a vsetci sa teraz posereme!? Nemam nic proti papezovi, ale to co sa kvoli nemu robit v doprave je absoluny chujizmus!
Reakcia na: J #12170:

O tom teple v K2S by som moc nehovoril, ked je vonku -10, tak vo vnutri mas nieco nad nulou. Praveze tie vozy vobec nekuria, aj ked zapnes kurenie naplno. Ono je vrala cela bocnica, ale kedze tam nie su ziadne ventilatory, tak ak sedis pri okne mas jednu nohu vralu a druha ti mrzne. Spytaj sa aj vodicov, sami mi to potvrdili. V tomto ohladu su stare kacice so zrychlovacom a motorgeneratomrom (ktori ti vytvara prudenie vzduchu) ovela lepsie. Nevyhodou je, ze to moze kurit nechcene aj v lete.
dnesne krusne rano na Slavicom udoli sme vystihli cas okolo 8:30 - 9:00 nesla ziadna 31/39. Po cakani nakon iec prikvitli hned duo 31+39. Otocili sa a brali ludi. Ykarus 15XX na L31 sa stihol pokazit(dymil z motora). Ludia co nastupili do pokazenej L31 mseli byt nasrani, pretoze L39 im tiez usla.
Reakcia na: COLOR #12160:
tak ja som ti typek? ANO? No dobre, dobre, ako myslis... 😃
Reakcia na: COLOR #12155:
no mne to trvalo presne rok... 🙂
A skromne z dnesneho rana-piatok 🙂

59:4506
71:2307
81:4309 (7?)
82:ZV 3604
85:4948 (6), 1316
198:1824

(Zozbierane od 5:10 do 5:35)

Dnes maju byt uzavierky komunikacii kvoli presunu papeza cca od pol 9, cez Sancovu, Racianske, Trnavske myto, Roznavsku, Galvaniho smer letisko-odhad na 20 minut (sprava radio B1)
Aktualne zo vcera pp:

V rannom dieli 76 (3) 3517, pp. uz OK 3523

2943/59 (8) - bol na poruche? Vracal sa na trat prazdny - 16:18 okolo Baumaxu na Pristavny most smer Petrzalka.

Porucha 1407 na esickovej zakrute pred T-ckovou krizovatkou pri Technopole v smere na Vysehradsku (97???, 198???), za nim dielna, cas 14:47. 15:10 uz obaja prec.
Reakcia na: COLOR #12160:
Nedoberaj si ma!!! ;-D
Ja sa neucim vozovy park-ja ho mam v malicku! ;-D Aspon diviziu autobusy :o)

Diagnoza:HOMO NATURALIS BEUS (clovek prirodny, deformovany verejnou dopravou)

A slovo typek sa mi nehodi k sviatocnej sukni... 😉
TeBeCe: ad 3604 - Isiel v navale medzi ZV 1702 a 2009, bolo mi cudne, ze isiel prazdny, som myslel, ze som ho prehliadol, ked isiel opacnym smerom. Dik za upozornenie, za nepresnost sa ospravedlnujem 🙂

Stvrtok:
K 7729-30 iba doplnim, ze:
* vypadol od 15:45 h. a tak linka 5 nepremavala z Dubravky az do 16:13 h.
* po 16. h. vdaka pomiesanemu usporiadaniu suprav na konecnej aj linky 1 a 12 premavali nepravidelne
* suprava 7917-18, ktora odtiahla 7729-30-tku bola nahradena docasne ZV 7706, neskor sa vratila
* Na zaver doplnim, ze neskor ho nahradil ZV 7718, nahradu videnu v Raci som nemal to stastie stretnut, lebo tento ZV tam bol aj na poslednej jazde tohoto poradia z Dubravky o 20:47 h.

- 2830 vypadol na linke 34/2 okolo 16. h., neskor ho nahradil 2811
- 7809-10 okolo 17. h. vypadol na linke 12/4, neskor ho nahradil 7779-80

Popoludnajsia vyprava podla poradia:
1: 7753-54, 7763-64, 7823-24, 7757-58, 7813-14, 7723-24, 7745-46, 7777-78, 7727-28
5: 7919-20, 7941-42, 7951-52, 7729-30, 7937-38, 7949-50, 7913-14, 7917-18, 7929-30, 7955-56, 7946-45, 7837-38, 7911-12
😞 M: ZV 7718/4; ZV 7706/8
12* : 7767-68, 7761-62, 7739-40, 7809-10, 7834-33, 7719-20, 7732-31
😞 M: 7779-80/4
20: 1702, 1024, 1016, 1010
22: 1066, 1062, 1701
26: 1307
27: 1008, S 1004
34: 2812, 2830, 2822, 2514, 2813, 2303, S 2408, 2310
😞 M: 2811/2
35: 3172, S 3508
83: 2308, 2824, 2827, 2820, 2809, 2940, 2810, 2944, S N 2826, 2404, 2818, 2304, 2401
382: 1111
504: 1509
Reakcia na: J #12172:
No ja som sa chcel pre zmenu nejakeho 13-rocneho experta spytat, ci je invalid, ked sedi pri prvych dverach a nepusti si sadnut ani jedneho z tych 5 dochodcov, co okolo neho stoja...
Ups. to predtým som chcel na diskusné. Už to nehám tu.
Chcel by som ešte k niečomu. DPB si zaslúži niečo chváľu a to za to, že vymyslel niečo aby dôchodcovia, ktorý majú celý deň čas nezapĺňali vozy v špičke a to dôchodcovský špeciál. Avšak svojou cenovou politikou tento naozaj dobrý vynález, vďaka ktorému by mohli byť busy zaplnené v hluchom období, sa úplne stratil účinku. špecál je od normálneho dôchodcovského na mesiac a prvé pásmo lacnejší len o 35Sk a to je nič. Oveľa viac by to bolo lepšie keby špeciál stál 200,- (možno aj 175,-) a normálny 275,- Myslím si, že by bol hojne využívaný a tiež dodržiavaný, keďže chvalabohu väčšina dôchodcov má zmysel pre dodržiavanie pravidiel.
Čo sa nedá moc povedať o našej generácii. Dnes som v L11 videl ako chalaniskovi(asi 17-18 rokov) podľa jeho tvrdenia vypadla, podľa môjho vypľul žuvačku na zem a kopol pod sedadlo. Najprv som v sebe dusil zlosť ale keď vytúpil na zastávke a usmieval sa ako slniečko na hnoji neudržal som sa a vynadal som mu. Na koniec som mal z toho blbý pocit, keďže bolo na ňom vidieť ako sa ma bojí a to ma mrzelo. Nechcel som mu robiť stresy iba mu prehovoriť do duše. Aj keď predsa nevyzerám nejako strašideľne. Aspoň myslím, avšak nasratý som bol riadne.
Reakcia na: d3k0 #12169:
Ja som myslel na ten môj pravopis 😃
Dnes bolo v Novom čase o dôchodcoch v Bratislavskej MHD a mysleli tým trolejbusy po životnosti. Viem, že kradnú z iMHD, ale pri tom nevedia ukradnúť aspoň poriadne. napísali, že máme v evidenčnom stave 197 trolov z toho po životnosti 176. Veď 176 trolov typu 14Tr a 15Tr/M nebolo ani dodaných. Tuším to bolo 156 alebo tak nejak. Zase sa vyznamenali. Nechce im niekto poslať štiplavý mail. Taktiež som sa zabával na uvádzanej životnosti. U autobusov uvádzali 6-8 rokov. No to možno pri tej socialistickej výrobe avšak Praha si chce CB nechať 15 rokov a určite vedia prečo a pritom je to mierne povedané moc nevydarený voz. Ik280 vyraďovali po 9r. Karosy 7XX po 10, K 9XX po 12.
Weigl v článku hovoril, že DPB potrebuje 170 busov a takmer 100 trolov.

galiyosha. No čo sa týka K2S je dôležité, že vyzerajú príťažlivejšie z vonku aj vnútra. Sú pohodlné pre cestujúcich aj vodiča, sú tichšie a menej žerú je v nich zime teplo a v lete príjemnejšie ako iných vozoch. Ja by som bral, keby sa všetky eliny zrekovali na typ K2S či T3S. Už len pre imidž podniku, mesta. Dokonca by som bol za, keby sa aj na T6 dali rovnaké čelá ako na T3S. Keby sa ročne spravilo tak 20 vozov T3 (10tsúprav) tak by to bolo úplne super.
Reakcia na: J #12168:
Ved ty k tomu nemusis prispievat prave pisanim noviniek 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.