DN na Svätoplukovej smer ASMN linka 70 voz 1828, za nim trolejbus 202 al 208, vedľa SOR Slovak Regio a ďalší tbus v križovatke vypúšťal ľudí von, do toho sa ešte zamotala z boku 50, ktorá nemala kde zastaviť.....Pracovný voz č. 42 Liaz Karosa (vrchári) okolo 8 smer 29. augusta od Karadžičovej a v 208 z Šulekovej smer CV nejaké nové tváre medzi revízormi, hneď aj kasírovali niekoho vystúpili na Nivách. Pokiaľ by niekto videl tú pracovnú 42 cez deň kde bude poprosím o info.....ale nie systémom "viem ale nechávam si pre seba"......
Foto mi poslala kamoška a k tomu takýto popis: ,, Cca 60kou sme sli bus pruhu a z lava v pruhu si zmyslel ze vleze pred neho a neviem ci chcel ist taade alebo az za pravu stranu do ulicky, bus Nestihol uz dovbrzdit robil co mohol...Ale auto zvrtlo az do opacneho smeru,,
Pred 8 zdržanie Palisády smer Kollárko, úsek Palisády - Kollárko sa išiel aj 15 min, aj viac, totálne upchaté autami, na Kollárku sa odstraňovali nejaké pozostatky DN IAD (?). Tbus mal problém sa vôbec zaradiť už pri zjazde z Šulekovej na Koziu.....
A čo je teda na prepínaní T6 také bárs komplikované? Žiadnu električku som nikdy neriadil, ale oproti T3 je tam navyše hádam tak automatické spriahadlo, nie?
Esšte raz ti zopakujem, že som radil vodičom T6. Netreba ma učiť nič, čo sa týka ovládania T3, T3M a T6A5.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Samčo