Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: petoo #133742:
doplním:
30: 3542/5
31: 1838/7
37: 3411/2
80: 2025/7
84: 4852/8
91: 4008/2
92: 4823/4P
93: 4907/1 , 4877/8
94: 4237/3 , 4831/7P
203: 6304/4

ZV (most SNP): 4117
Reakcia na: Marek1978 #133744:
Na tej L95 mi chyba vo vyprave 4918 dnes.. Nech mi nikto nechce nahovorit, ze kvoli tej sobotnej mini MU vo voze bude teraz tyzden stat.. ?
Reakcia na: Jadran #133756:
Tam mam preklep, je to 2617. Dik
Reakcia na: TomJ #133748:
Doplním:
3 - 7715+7704/4, 7957+7958/7
4 - 7787+7788/3
9 - 7722+7721/6
Reakcia na: Dezerter #133753:
Dezerter, ten svoj príspevok myslíš vážne? Tak potom je situácia skoro až kritická. Veď ani v jednej autobusovej vozovni nie je normálna situácia. V Trnávke napriek tomu, že tam pribudlo od septembra doteraz 38 SORIEK, nie je dostatok kĺbových autobusov (aj keď si myslím, že DP je si sám na chybe, keďže okrem autobusov pridal 16 poradí liniek 61 a 83, odobral Karosy a Ikarusy, takže sa vlastne počet autobusov znížil, kým počet poradí navýšil), nie je ani dostatok krátkych SORIEK, keď na linky miesto týchto autobusov musia byť nasadené až o 8 metrov dlhšie autobusy, V JD je veľmi málo kĺbových nízkopodlažných vozidiel a DP ja absolútne neschopný garantovať na jeho linkách aspoň nejaké garantované nízkopodlažné vozidlo, na garantované NP poradia sa musia vypravovať vysokopodlažné autobusy, lebo na ne je čo vypraviť, jazdia tu hlavne takmer 20 ročné Karosy. V Petržalke zase dožívajú Ikarusy a z biedy potom veľmi nevyslobodí Petržalku ani 15 nových Mercedesov, ak je myslené vážne, nejaké Sorky dať odtiaľto do iných vozovní. Preto by mal dopravný podnik rýchlo rozmýšľať, ako získať peniaze na nové autobusy- kĺbové aj krátke. Kĺbové pre JD a Petržalku (potom všetky Sorky by mohli ísť do Trnávky- čím by platilo všetky rovnaké vozidlá v jednej vozovni) a krátke pre všetky vozovne. Myslím si, že by stačilo 60 ks klbákov pre Jurák, 60 ks pre Petržalku (+ prípadne dať aj opciu 20 ks pre obidve vozovne), a krátke do Trnávky a JD asi po 20 a do Petržalky asi 40 (namiesto krátkych Ikarusov, ktoré by sa vyradili a Irisbusov, ktoré by sa presunuli do Trnávky).
Reakcia na: Jadran #133756:
Ja som na 59/1 videl kratko po 15tej 2617
Reakcia na: Marek1978 #133744:
Na tej 59/1 musela byť zmena, po 9. h. bol 2607 videný na 87/9
Reakcia na: Dezerter #133753:
28/3...ale o pol tretej v smere do mesta isiel takmer uplne plny.
Reakcia na: Dezerter #133753:
Určite lepšie ako nič, v skratke nemáme autobusy!
To co je dnes za vypravu? Na linkach 20 a 22 som videl 2 klbove sorky a neboli to ZV a na 28/2 je NP garant 1618 na poradi?
Reakcia na: roman2 #133751:
Sorry za opakovanie ""hodinu*** ☺
Ráno medzi 6-9 hodinou zdržanie linky 630 v smere do mesta bolo hodinu.Z Grobu na Zlaté piesky to trvalo hodinu ❗ Už o pol siedmej sme stáli takmer od Monaru až po tú rozkopávku na Vajnorskej ulici.Vodič 3301 sa vo Vajnoroch nejak extra neponáhľlal a pomaly sa doplazil o 7:33 na Zlaté piesky.Hlavne,že semafory pri rozkopávke boli vypnuté a "zelení" prišli riadiť úsek tesne pred siedmou ? Tipujem,že /2 a /3 poradie (7:28 a 7:58) od Tesca ani nešli prípadne 3301 vykonal odchod 7:58 namiesto /3

630 - 3301/1,3302/2, 341*/3
70pp - 1831, 1823, 2852, 1830, 1846, 1841, 1856, 1638
Reakcia na: PETER_1976 #133743:
208/1 6606; 208/7 6312
3 - 7907+7908/1, 7757+7758/2, 7953+7954/3, 7823+7824/12, 7947+7948/13, 7915+7916/15, 7797+7798/17
4 - 7787+7788/3, 7777+7778/4, 7789+7790/11
5 - 7602+7610/2, 7919+7920/17, 7733+7734/18
9 - 7761+7762/2, 7773+7774/3, 7801+7802/4, 7793+7794/7, 7779+7780/9, 7755+7756/11, 7775+7776/12
78: 2209/1, 2210/5
93: 4228/5
Reakcia na: Mike #133745:
tak preto som o 7:20 nevidel nič ísť z prkofievovej , po 9:00 sa na 96/7 napojil alebo vrátil 1616
Reakcia na: petoo #133742:
Ten ZV 2843 sa napájal na 96 po 7.30 buď od Prístavného mostu alebo Prievozskej smer Letisko.
dnes podla poradia:

ZV4830 hradil cely RD L83/5
ZV2652 hradil sk.spoj 12 a pravdepodobne cely RD L92/4

59 - 2607/1
80 - 4107/10
83 - 4223, 4224, 4235, 4815, /5, 1848, 1849, 1829, 1858, /10-11, 1851, 1857, 1826
92 - 4855, 4873, 4822, /4, 4832, 4871, 4837
95 - 4919, 4916, 4924, 4909, 4901, 4903, 4920, 4906, 4902, 4910, 4914, 16XX
98 - 4925, 4923, 4240, 4862, 4231, 4821, 1810, 4879, 4856, 4843, /11, 2856, 1834
99 - 4012, 4141, 4006, 4131, 4002, 4001, 4115, 4109, 4127, 4107, /11, 4101, 4111
184 - 2828, 4853
192 - 4003, 4122, 4113, 4105
niečo z rána 26.11. 2012:

201 - 6623/1, 6640/2, 6631/4
202 - 6625/3, 6608/4, 6626/7, 6602/8
208 - 6639/2, 6611/3, 6624/4, 6617/5, 6273/6, 6241/8, 6297/9, 6290/10, 6607/11

* 208/1 - odchod o 8:06 z CR ani kolo predtým nevykonaný nehradený
* 208/7 - odchod o 8:30 z CR ani kolo predtým nevykonaný, nehradený

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.