Reakcia na: Dezerter #133753:
Dezerter, ten svoj príspevok myslíš vážne? Tak potom je situácia skoro až kritická. Veď ani v jednej autobusovej vozovni nie je normálna situácia. V Trnávke napriek tomu, že tam pribudlo od septembra doteraz 38 SORIEK, nie je dostatok kĺbových autobusov (aj keď si myslím, že DP je si sám na chybe, keďže okrem autobusov pridal 16 poradí liniek 61 a 83, odobral Karosy a Ikarusy, takže sa vlastne počet autobusov znížil, kým počet poradí navýšil), nie je ani dostatok krátkych SORIEK, keď na linky miesto týchto autobusov musia byť nasadené až o 8 metrov dlhšie autobusy, V JD je veľmi málo kĺbových nízkopodlažných vozidiel a DP ja absolútne neschopný garantovať na jeho linkách aspoň nejaké garantované nízkopodlažné vozidlo, na garantované NP poradia sa musia vypravovať vysokopodlažné autobusy, lebo na ne je čo vypraviť, jazdia tu hlavne takmer 20 ročné Karosy. V Petržalke zase dožívajú Ikarusy a z biedy potom veľmi nevyslobodí Petržalku ani 15 nových Mercedesov, ak je myslené vážne, nejaké Sorky dať odtiaľto do iných vozovní. Preto by mal dopravný podnik rýchlo rozmýšľať, ako získať peniaze na nové autobusy- kĺbové aj krátke. Kĺbové pre JD a Petržalku (potom všetky Sorky by mohli ísť do Trnávky- čím by platilo všetky rovnaké vozidlá v jednej vozovni) a krátke pre všetky vozovne. Myslím si, že by stačilo 60 ks klbákov pre Jurák, 60 ks pre Petržalku (+ prípadne dať aj opciu 20 ks pre obidve vozovne), a krátke do Trnávky a JD asi po 20 a do Petržalky asi 40 (namiesto krátkych Ikarusov, ktoré by sa vyradili a Irisbusov, ktoré by sa presunuli do Trnávky).
Už o pol siedmej sme stáli takmer od Monaru až po tú rozkopávku na Vajnorskej ulici.Vodič 3301 sa vo Vajnoroch nejak extra neponáhľlal a pomaly sa doplazil o 7:33 na Zlaté piesky.Hlavne,že semafory pri rozkopávke boli vypnuté a "zelení" prišli riadiť úsek tesne pred siedmou ? Tipujem,že /2 a /3 poradie (7:28 a 7:58) od Tesca ani nešli prípadne 3301 vykonal odchod 7:58 namiesto /3
Mirecxs
93: 4228/5